AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Har datet en i 8 mnd. Han bor 5 min veke men er fra en gård som er 2 t vekke. Har truffet min familie, venner. Han har også sagt at vi dater til et par få venner. Jeg inkluderer han i det som ikke er jentekveld eller meg og en venninne. Vi hadde litt planer for helgen men så måtte han hjem til familien for en nabo tilbød seg å hjelpe til med noe på gården. Blir vekke hele pinsen. Vi er jo sammen endel men jeg ble ikke spurt om å bli med. Sa jeg hadde langfri. Jobbe litt turnus til vanlig. Er dette rart å ikke bli inkludert etter 8 mnd. Anonymkode: 3bc69...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Har dere snakket noe om dette? Hva sier han er grunnen? Og hvorfor er det ikke klargjort hvorvidt dere er sammen etter åtte måneder med dating? Det var ekstremt lang tid syntes jeg. Anonymkode: e3c0b...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere snakket noe om dette? Hva sier han er grunnen? Og hvorfor er det ikke klargjort hvorvidt dere er sammen etter åtte måneder med dating? Det var ekstremt lang tid syntes jeg. Anonymkode: e3c0b...0b8 Snakket om hva? Hvordan skal jeg legge det opp? Vil ikke trenge meg på å møte fam hans. Han var med meg til min fam på 17 mai. Tenkte å spør i helgen om vi var sammen, men nå reiser han jo bort. Enkelte tar lengre tid har jeg skjønt Anonymkode: 3bc69...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Kan du ikke bare spørre rett ut hvorfor han ikke spurte deg om å bli med? Eventuelt hinte om at du hadde lyst til å bli med/er ledig og har langfri Anonymkode: 16860...4ca
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare spørre rett ut hvorfor han ikke spurte deg om å bli med? Eventuelt hinte om at du hadde lyst til å bli med/er ledig og har langfri Anonymkode: 16860...4ca Føler det blir å trenge meg på å spør om det rett ut. Men må vel pakke det litt inn si det på en fin måte. Anonymkode: 3bc69...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Synes det er litt rart. Men tenker at hvis haner enig i at vi er sammen noe som jeg synes er naturlig etter 8 mnd så får han si til fam at vi ikke lenger dater men er kjærester. Kanskje de inviterer da. Anonymkode: 3bc69...2c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Er dere kjærester, og har du i det hele tatt møtt noen av vennene hans? De er det mer naturlig å møte og henge med en periode. Jeg er ikke særlig fan av å møte familie før det har gått en god stund (spesielt ikke om foreldrene bor et stykke unna), så 8 mnd hadde ikke nødvendigvis vært sent for min del. Ihvertfall ikke om dere "bare" dater. Og om han denne helgdn reiser hjem for å jobbe er det ikke den beste tiden å ta med en helt ny partner som skal introduserers og følges opp blant familien hele helgen. Jeg regner egentlig med at du har et nærere forhold til familien enn han når det kommer til å henge sammen? Anonymkode: 4e2aa...2ff 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Min er tilbakeholden på dette området. Jeg tenkte mye på det i starten, men nå lar jeg det bare gå. Tenker at han heller får ta initiativ når han er klar. Anonymkode: b77dd...887 1
Belima Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Tenker han skal jobbe på gården i pinsen, siden de har fått hjelp. Det er fremdeles våronn flere steder, så han skal jobbe, ikke ha ferie. Da er det nok etter hans mening, ingen vits at du blir med og sitter og venter på at han skal bli ferdig med jobbinga. Jeg hadde ikke tenkt på at han ikke ville hatt med meg. 3
Blått Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Kan være at siden han skal jobbe på gården så tenker han kanskje at du sikkert syns det er grusomt kjedelig og heller foretrekker å være hjemme... Dette blir litt som en gjettekonkurranse men ja, det jeg gjetter på i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 Belima skrev (4 timer siden): Tenker han skal jobbe på gården i pinsen, siden de har fått hjelp. Det er fremdeles våronn flere steder, så han skal jobbe, ikke ha ferie. Da er det nok etter hans mening, ingen vits at du blir med og sitter og venter på at han skal bli ferdig med jobbinga. Jeg hadde ikke tenkt på at han ikke ville hatt med meg. Tja mulig denne gang men reiser jo en gang dit i blant. Har min tvil at jeg blir invitert neste gang. Jeg vil invitere han med til fars bursdag. Anonymkode: 3bc69...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå