AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Hva skjedde? Fant dere ut at dere ikke ville leve uten henne? Jeg er i en situasjon der jeg vil ha han, men han er ikke klar. Vi har det SÅ fint sammen og har den beste sexen jeg har opplevd. Er det noe jeg kan gjøre? Han viser mer interesse når jeg er «av», problemet er at jeg aldri gir han nei. Uansett når han spør om å finne på noe, så sier jeg ja. Anonymkode: 71329...587
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Hvor gamle er dere? Jeg gikk gjennom mesteparten av ungdommen uten å ville binde meg, og gjorde det da jeg var 38. Men var aldri i tvil da jeg traff henne. Det var jo de tidligere kvinnene jeg "ikke var klar for". Anonymkode: e799c...c67 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor gamle er dere? Jeg gikk gjennom mesteparten av ungdommen uten å ville binde meg, og gjorde det da jeg var 38. Men var aldri i tvil da jeg traff henne. Det var jo de tidligere kvinnene jeg "ikke var klar for". Anonymkode: e799c...c67 Hvorfor involverte du deg med kvinnene dersom du uansett ikke var klar? Har du noen tanker om det å sløse bort verdifulle år for deres del? Anonymkode: bda1a...c12 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Det er hans manglende interesse som gjør at sex'n er den beste du har hatt. Kan tenke meg at du gjør alt du kan for å tilpasse deg ham,og innimellom kaster han godbiter bort til deg iform av sex. Det er ikke kjærlighet, det er et hekt. Et område i psykologien som nesten aldri anvendes for å forstå kompliserte parkoblinger, er atferdspsykologien. Der finnes det imidlertid enkelte kjernebegreper som kan bidra til å avmystifisere hektets natur. Periodisk forsterkning er et slikt begrep. Periodisk forsterkning, i betydningen uforutsigbarhet, er et av de kraftigste virkemidlene som finnes til rådighet hvis vi vil skape og opprettholde besettende avhengighetsatferd hos dyr og mennesker. https://psykologisk.no/2015/03/hekta-pa-et-hap-om-kjarlighet/ Anonymkode: e553c...824 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor involverte du deg med kvinnene dersom du uansett ikke var klar? Har du noen tanker om det å sløse bort verdifulle år for deres del? Anonymkode: bda1a...c12 Jeg har aldri latet som jeg er interessert i noe mer enn jeg er. Man vet ikke nødvendigvis hvor godt man liker noen umiddelbart heller, det krever jo litt dating. Det er mange nok kvinner som ikke er ute etter ekteskap og barn, eller i det minste gir inntrykk av at de ikke er det. Uansett - alle er ansvarlig for sin egen tid. For meg involverte både 20- og 30-årene mye reising, flytting og arbeid. Det var en god prioritering, også i retrospektiv. Anonymkode: e799c...c67 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Hun ble gravid. Bare flaks at det fungerer såpass bra mellom oss. Anonymkode: ccfe7...f71
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun ble gravid. Bare flaks at det fungerer såpass bra mellom oss. Anonymkode: ccfe7...f71 Haha der beskrev du en stor % av forhold.😂😂 Anonymkode: 9c45d...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Haha der beskrev du en stor % av forhold.😂😂 Anonymkode: 9c45d...bdd Jeg ble ikke lurt eller noe sånn altså, da hadde det vært noe helt annet. Vi hadde vært samboere et par år, jeg ville ikke ha barn, hun var mer usikker (tror jeg egentlig ikke noe på, men greit). Hun gikk aldri på prevensjon, og det var jeg fullstendig klar over (er uansett skeptisk til å tukle med hormoner, og kondom er ikke så digg heller). Vi brukte kalendermetoden, og jeg hadde også en app som fulgte syklusen hennes. Blei mye analsex i de periodene det kunne være fare på ferde, så det var aldri sånn at jeg ble pressa til å gjøre henne gravid. Men etterhvert begynte jeg å slacke når det gjaldt å følge med på appen. Tenkte vel som så at selv om jeg ikke ville ha barn, hadde det ikke vært det verste å få det med henne. Så når hun ble gravid var det bare åpenbart hva som måtte gjøres (gå inn i det med hud og hår). Jeg er glad for at det ble sånn som det ble, glad for at det aldri var så veldig planlagt, at vi ikke dreiv og styrte med det og kalte oss "prøvere" og sånne ting. Det bare glei så naturlig, liksom, og siden har det fortsatt sånn. Barnet nærmer seg et år nå, og vi er en harmonisk liten familie med en blid og trygg jente. Så...dette var ikke et random ligg på byen med ei som løyg på seg at hun gikk på pillen eller noe sånn. Det vil jeg ikke anbefale som fremgangsmåte for noen! Anonymkode: ccfe7...f71 3
stav Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 19.20): Hva skjedde? Fant dere ut at dere ikke ville leve uten henne? Jeg er i en situasjon der jeg vil ha han, men han er ikke klar. Vi har det SÅ fint sammen og har den beste sexen jeg har opplevd. Er det noe jeg kan gjøre? Han viser mer interesse når jeg er «av», problemet er at jeg aldri gir han nei. Uansett når han spør om å finne på noe, så sier jeg ja. Anonymkode: 71329...587 Denne er tricky Jeg tror det beste rådet jeg kan gi er å "holde liv i forholdet i nåværende form over tid" Sålenge du kan leve med det. Det tar ofte litt tid for gutta å bli glad i en jente. Men du kan nok spille litt hard to get en sjelden gang. Finn på unnskyldninger, det passer ikke osv.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 Hun ble gravid og jeg hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle være en fraværende pappa. Å si at vi har et fantastisk forhold vil være å overdrive veldig. Anonymkode: ef783...5e8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 20.03): Hvorfor involverte du deg med kvinnene dersom du uansett ikke var klar? Har du noen tanker om det å sløse bort verdifulle år for deres del? Anonymkode: bda1a...c12 Jeg er kvinne, og var slik selv. Det er jo gøy å flørte, date. Trygt å være i et forhold, og være to. Unngikk imidlertid samtaler om barn, ekteskap, fremtid og alt det der. Stakk om de ble for klengete. Men slik som den du siterer også skriver så innså jeg ikke helt dette før jeg traff mannen min, plutselig var det absolutt ingen tvil. Det var bare de andre som ikke var rett. Anonymkode: 8a557...8b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå