Gå til innhold

Finnes det tilfeller hvor sex uten følelser er bedre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne selv ikke tenke meg å ha sex med noen jeg bare skal ha sex med. Trenger ikke å ha fått sterke følelser, men må være noe på gang. Men kanskje sexen kan være bedre? Men det vil jeg jo aldri finne ut av! Så må spørre her

Anonymkode: 54044...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt ha veldig god sex med folk man ikke kjenner så godt – men personlig synes jeg ingenting slår sex med ekte følelser i bunnen. 🥰

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker med prostituerte?

Anonymkode: 340b7...217

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn nå - liker han litt men det er i bunn og grunn sex/casual! Aldri hatt så bra sex i mitt liv. Gi gir begge faen og slipper oss løs. Amaaazing! Kan anbefales - uavhengig av om det blir noe mer på sikt eller ikke. Uten forpliktelser blir sexen mer leken er min erfaring så langt. K28

Anonymkode: 3161a...38d

• Liker 3
Skrevet

Å ha sex med none uten begjør, det er nok vanskelig. Så er det om begjør er en følelse god nok, da. 

I perioder så har jeg hatt en greie for å pule damer jeg ikke visste navnet på - si det gjerne som en mannehoreperiode. Det er klart at forelskelse ikke blir grunnlaget for pulinga i slik sammenheng. Da er den forbigående, kun begjær- styrte sexen poenget. Bedre og bedre, det er nå det man er på jakt etter.

AnonymBruker
Skrevet

Sex uten følelser har et element som appellerer til mange: noe nytt og spennende.

Anonymkode: ddc7e...2ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex uten følelser har et element som appellerer til mange: noe nytt og spennende.

Anonymkode: ddc7e...2ed

Kan appellere pga savn på sex, nærhet og kos, men allikevel ikke alltid like gjennomførbart i realiteten. Gått på en smell på dette for å si det sånn. Er dame. 

Anonymkode: 2045a...06e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 18.44):

Kunne selv ikke tenke meg å ha sex med noen jeg bare skal ha sex med. Trenger ikke å ha fått sterke følelser, men må være noe på gang. Men kanskje sexen kan være bedre? Men det vil jeg jo aldri finne ut av! Så må spørre her

Anonymkode: 54044...8d3

Sex uten følelser? Skulle jeg pult en jeg ikke liker mener du? Absolutt ikke!!

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Sex uten følelser? Skulle jeg pult en jeg ikke liker mener du? Absolutt ikke!!

Uten romantiske følelser da vettu. ;)

Svaret er forøvrig ja, så klart.

Anonymkode: 3d67c...3d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Uten romantiske følelser da vettu. ;)

Svaret er forøvrig ja, så klart.

Anonymkode: 3d67c...3d9

Så klart!? 😂 Nnja, du måtte hun vært myk og god og småfeit med masse cellulitter pluss glimt i øyet..

AnonymBruker
Skrevet

Sex uten følelser kan være veldig bra. Men sex uten at der foreligger noen form for gjensidig attraksjon på en eller annen, det blir ikke bra. Så det betyr at å ligge med en prostituert ville ikke gitt meg noe.

Sex med følelser betyr som regel sex med forpliktelser, som regel snakker vi da et forhold. I en sånn setting så blir man automatisk holdt litt tilbake, har sex innenfor en ramme som du tror partneren forventer.  Om du foreslår noe for en partner og partneren avslår så vil det kanskje føles litt kleint. Om det ikke var følelser og forpliktelser inne i bildet så hadde det bare vært å si, nei visst du ikke liker det så finner vi på noe annet, no big deal.

Anonymkode: 48313...db9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt utrolig bra sex uten romantiske følelser, men absolutt ingenting slår sex med sterk gjensidig forelskelse. 

Anonymkode: 3b93e...55c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 21.49):

Jeg har en sånn nå - liker han litt men det er i bunn og grunn sex/casual! Aldri hatt så bra sex i mitt liv. Gi gir begge faen og slipper oss løs. Amaaazing! Kan anbefales - uavhengig av om det blir noe mer på sikt eller ikke. Uten forpliktelser blir sexen mer leken er min erfaring så langt. K28

Anonymkode: 3161a...38d

Sex uten følelser er ikke det samme som sex uten forpliktelser. Når du liker han litt, er det jo noen følelser der. Man kan ikke løsrive sex helt fra følelser, det vil alltid knyttes opp til følelser på en eller annen måte, men følelsene kan handle om mange ulike ting. 

Anonymkode: b1890...48b

Skrevet

Jeg kunne aldri klart å ha sex med en jeg ikke anser som attraktiv og tiltaler meg på en eller annen måte.  Da er jeg heller uten sex resten av livet før jeg ligger med hvem som helst.

Skrevet

Følelsen for kuken å gli i en varm og våt fitte er nok like deilig uansett hvem det er. Men jeg får også personlige følelser, av å knulle et kvinnfolk... da kysser jeg på henne munnen. Hun lar meg jo få knulle henne, det gir meg både tillit og omtanke... Så jeg er nok sånn at jeg får følelser selv om hun står bak et gloryhole.

Min påstand er... ring på døra mi... så knuller jeg deg uansett hvordan du ser ut. Den gnisten som oppstår når vi knuller blir garantert fantastisk... Jeg kan ikke garantere at jeg kysser på munnen, men kysser overalt på resten av kroppen🧡🤭

AnonymBruker
Skrevet

Sex er gor meg garantert best med følelser for personen. Med min nåverende samboer er dexen magisk ❤️

Anonymkode: c5e6c...5de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ærlig talt litt på sex med en "fremmed" uten romantiske følelser 😛

Anonymkode: da4f2...ca8

Skrevet

Jeg syns sex uten romantiske følelser fungerer veldig bra. Fordelen er gjerne at man ikke har noen forventninger eller presteringspress - man har ikke så mye «på spill», og kan slippe seg helt løs. Og så syns jeg det er spennende med nye partnere. Men noen følelser ligger jo i det, i form av attraksjon og kjemi. Jeg klarer ihvertfall ikke å tenne på og ha sex med noen jeg ikke liker og er tiltrukket av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...