Gå til innhold

Har dere underlagstrekk i sengen under sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nytter  dere underlagstrekk i sengen så sæden,og fittesafter ikkje skal skjemme ut  sengetøyet, og lage flekker og lukt. ? 

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Det har tvunget seg fram.

AnonymBruker
Skrevet

Bytter ut overmadrassen innimellom.

Anonymkode: 6b337...99a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt det? Jeg har bare en madrassbeskytter, er det noe annet jeg kan ha i tillegg?

Anonymkode: ab9d9...36a

Skrevet
Skybe skrev (45 minutter siden):

Nytter  dere underlagstrekk i sengen så sæden,  og fittesafter ikkje skal skjemme ut  sengetøyet, og lage flekker og lukt. ? 

Sengen? Ho,ho,ho, nei men i så fall måtte vi hatt underlagstrekk over hele huset,!!,😅

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Et stort håndkle mellom overmadrass og sengetøy funker også :)

Anonymkode: 6bc4b...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 01664...d57

• Liker 1
Skrevet

Nei?

Høres jo ut som at dere som legger på sånt, bare har planlagt eller pliktsex jo 😅

• Liker 5
Skrevet

Nei, men har som regel et håndkle i nærheten.

AnonymBruker
Skrevet

Ehm.. nei... ikke akkurat et stort behov her. Dorull i nattbordet for å skjærme litt når han tar seg ut etter å ha kommet holder i massevis.

Anonymkode: d40f8...41d

• Liker 1
Gjest Timeplan
Skrevet

Hæ, nei, det har jeg aldri tenkt på. Det er sikkert mer svette enn fittsaft i madrassen uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, æsj. Hva er det dere driver med i sengen? Er snart 40 år, men aldri badet rundt i kroppsvæsker. Ble oppriktig kvalm nå. 

Anonymkode: 67a0f...d9c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Håndkle oppå madrassa funker bra. 

Anonymkode: fad91...934

AnonymBruker
Skrevet

Har små barn og etter både gulp, barnetiss og oppkast i sengen vår, la jeg på tisselaken. Det beskytter også madrassen mot å bli våt under sex :) 

kjøpt på Ikea.

Anonymkode: c943d...e81

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, æsj. Hva er det dere driver med i sengen? Er snart 40 år, men aldri badet rundt i kroppsvæsker. Ble oppriktig kvalm nå. 

Anonymkode: 67a0f...d9c

Aldri laget flekker på madrassen? Det høres da rart og nesten trist ut.

Ja vi har et strekklaken som er i materiale som gjør at ingenting lager flekker på madrassen under det vanlige lakenet. Vasker begge deler når jeg skifter. Det er like tynt og lett å vaske som vanlig laken. Kjøpt på Jysk. Krohnborg luksus beskyttelseslaken ,eller noe lignende heter det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Skybe skrev (1 time siden):

Nytter  dere underlagstrekk i sengen så sæden,og fittesafter ikkje skal skjemme ut  sengetøyet, og lage flekker og lukt. ? 

Hvordan gjør du det, sånn i praksis? Altså - hvem som helst av dere som svarer ja i tråden kan svare.

Legger dere på nytt laken/håndduk hver dag når dere skal ha sex? Og hvor mange har dere i så fall, før dere må kjøre en vaskemaskin? :klo: Kan dere ha dere maks 5 ganger før det må vaskes, feks?

Eller bruker derer det samme om igjen? og i så fall: hvor mange ganger?

Hvem av dere har ansvaret for å ta på og av før sex? Er det hver sin uke eller noe?

Hvordan forklarer dere for eldre barn dette berget med sengetøy som foreldrene forbruker?

Hva gjør dere når det er spontant andre steder i huset, hagen eller feks på hotel? Har en av dere ansvaret for å gå og hente «sæd-lakenet» og slenge det utover hagebenken eller kjøkkenbordet? 

Eller har dere kanskje bare ikke sex, med mindre det skal produseres barn?

Det er så mye logistikk knyttet til frykt for kropp at jeg blir helt matt.

Anonymkode: 05365...155

• Liker 7
Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (8 minutter siden):

Aldri laget flekker på madrassen? Det høres da rart og nesten trist ut.

Ja vi har et strekklaken som er i materiale som gjør at ingenting lager flekker på madrassen under det vanlige lakenet. Vasker begge deler når jeg skifter. Det er like tynt og lett å vaske som vanlig laken. Kjøpt på Jysk. Krohnborg luksus beskyttelseslaken ,eller noe lignende heter det. 

Strekklakenet kan vaskes, men madrassen er ikkje så enkel å få  i vaskemaskinen.   Mange henger soveromsklærne til lufting hver dag, men ikkje alle plasser det er like praktisk. 

Her i huset er det husverten (dama) som no tar seg av klesvasken, og noe av det første eg gjorde etter innflytting var å henge opp klessnorer under altanen.    Tørketromlen har ikkje blitt nytta på 20 år.   

Endret av Skybe
AnonymBruker
Skrevet

Lager ikke tisselaken lyd når man beveger seg på det? I mitt hode er det som å legge en presenning under sitt vanlige laken, men jeg kan ikke så mye om det :ler:

Anonymkode: 060ff...efc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...