AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Andre som hadde det sånn? Minst ille på morgenen. Mistenker at desto mer sliten jeg er, desto verre blir det. Sitter her og prøver å kjempe mot i meg til å klare å ta en dusj. Det er fader meg så grusomt! Anonymkode: 99b19...d9b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har slitt med kvalme siden uke 5! Fikk heldigvis kvalmestillende tabletter i uke 6, siden jeg kastet opp 4-6 ganger om dagen og slet med å holde på mat. Gå til legen hvis det blir for ille! Det er farlig å bli dehydrert og i verste fall kan du bli innlagt Anonymkode: 83bac...5a6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Jeg slet også værst med kvalme på kvelden med begge mine. Og ja, hvor sliten man er virker inn på kvalmen. Sodastreamen var gull, hjalp med boblevann. Anonymkode: 7c66e...7f2
Sandie Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Det er desverre sånn at jo mer sliten man er, jo mer intens blir ofte kvalmen. Det eneste som hjalp for meg var sykmelding. Da fikk jeg hvilt skikkelig ut. Kvalmen ga seg i uke 16. Husker det var helt magisk å våkne opp en morgen og merke at kvalmen var blitt borte «over natten». 1
Rotemor Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Spør legen om kvalmestillende? Jeg aner ikke om det er greit å ta som gravid, men det fungerer godt!
Vin_fruen Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Hør med legen om du kan ta postafen(reisesyketabletter) er reseptfritt og trygt , men alt skal vel avtales med lege. Er gull verdt!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Jeg var også mest kvalm på kvelden i begge graviditetene mine, jeg var faktisk aldri kvalm om morgenene. For meg så var kvalmen verst i uke 9-10 og den begynte å gå over i uke 12 og forsvant helt i uke 14. Krysser fingrene for at du snart også slipper kvalmen, det er grusomt å være kvalm! Anonymkode: 0e093...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå