Gå til innhold

Foreldre som ikkje ta ansvar for barna / ungdomene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Undres på om vi har fått en foreldregenrasjon som  er blitt eit dårleg forbilde for barna, og ungdomene sine når det er  politiet som må ta hånd om dem.   Volden er blitt hardere er jevnt over blitt hardere,  og uprovisert vold / knivbruk er blitt eit dagligdags problem.  

Vet foreldra  egnetlig hvordan gulljenta eller  gullguten oppfører når de drar utpå  byen,og  entredøren, og kommer hjem igjenn utpå natta.    Skjærp dere foreldre, og sørg for å ta ansvar for barna deres før det for konsekvenser for dem. 

https://www.dagbladet.no/meninger/ma-ta-ansvar-for-ungdommene/73779205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg tror veldig mange foreldre har ikke peiling. Poden deres er jo bare på overnatting, jo!

Dette er samtlige KG foreldre overbevist om.

Men det stemmer ikke med tallene.

Anonymkode: 97442...71c

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er viktig å huske at de som kommer i avisen er untakene, ikke normalen. De aller fleste foreldre tar sitt ansvar.

Anonymkode: 3377b...3e2

• Liker 2
Skrevet

Jeg tilstår.. Jeg ANER IKKE hvor min sønn er nå. Han er 15.. Men, jeg vet at han kommer hjem 21.17, med den bussen som kommer da. Og jeg vet han er sammen med to kompiser fra klassen. Jeg vet også at han alltid, uten unntak kommer hjem med den bussen ❤️ . Han overnatter aldri hos kompiser, det er rett og slett ikke vanlig her. Ingen gjør det på ungdomsskolen. Og vi foreldre snakker sammen 😉 Vi er jo ikke naive, selv om vi bor på "bøgda". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...