Gjest Acer Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Undres på om vi har fått en foreldregenrasjon som er blitt eit dårleg forbilde for barna, og ungdomene sine når det er politiet som må ta hånd om dem. Volden er blitt hardere er jevnt over blitt hardere, og uprovisert vold / knivbruk er blitt eit dagligdags problem. Vet foreldra egnetlig hvordan gulljenta eller gullguten oppfører når de drar utpå byen,og entredøren, og kommer hjem igjenn utpå natta. Skjærp dere foreldre, og sørg for å ta ansvar for barna deres før det for konsekvenser for dem. https://www.dagbladet.no/meninger/ma-ta-ansvar-for-ungdommene/73779205
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Nei, jeg tror veldig mange foreldre har ikke peiling. Poden deres er jo bare på overnatting, jo! Dette er samtlige KG foreldre overbevist om. Men det stemmer ikke med tallene. Anonymkode: 97442...71c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Tror det er viktig å huske at de som kommer i avisen er untakene, ikke normalen. De aller fleste foreldre tar sitt ansvar. Anonymkode: 3377b...3e2 2
Malursk Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Jeg tilstår.. Jeg ANER IKKE hvor min sønn er nå. Han er 15.. Men, jeg vet at han kommer hjem 21.17, med den bussen som kommer da. Og jeg vet han er sammen med to kompiser fra klassen. Jeg vet også at han alltid, uten unntak kommer hjem med den bussen ❤️ . Han overnatter aldri hos kompiser, det er rett og slett ikke vanlig her. Ingen gjør det på ungdomsskolen. Og vi foreldre snakker sammen 😉 Vi er jo ikke naive, selv om vi bor på "bøgda". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå