Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Er på leting etter en god fuktighetskrem. Jeg har normal hud, men kan bli litt tørr på nesa. Jeg synes ofte kremene enten ikke gir noe fukt eller så er de for fete. Noen anbefalinger? Max 200kr hadde vært kjempefint. Synes forresten jeg husker at jeg brukte en fra Avene (fra apoteket) i fjor vinter, og tror jeg var fornøyd men er ikke sikker. Noen som har erfaring med dagkrem derfra?
Ellisiv Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Hvis du har tørr hud bør du legge litt mer i en god fuktighetskrem/dagkrem. Biotherm Aquasource er en god dagkrem for tørr hud. Den koster rundt 300 kr. Jeg er veldig fornøyd med Biotherm sine produkter.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Takk for svar, men jeg har egentlig ikke tørr hud. Kunn littegrann på nesa. Resten er helt normalt.
Ellisiv Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Da passer sikkert en dagkrem for normal til tørr hud.
Søtpotita Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Har ein god dagkrem (til ansiktet) frå Lancome i ei pumpeflaske. Den luktar godt og går fort inn i huden
Montezuma Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Dermalogica er absolutt og anbefale! Og det er ikke lurt å kjøpe billig hudpleie. Du får nemlig det du betaler for. Billige produkter inneholder mer vann og evt skadelige kjemikalier. De dyre kremene er mye drøyere, og blir derfor ikke så mye dyrere i lengden.
Ling Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Den Flytende Dagkremen eller Kvedekremen til Dr. Hauschka passer deg nok godt. Dagkremen kommer i pumpeflaske i to str, den minste ca 170,- den største ca 250,-. Kvedekremen gir litt mer, og kommer på tube, ca 200,-. Du får kjøpt produktene i helsekostforretninger. De er økologiske og inneholder ingen stabilisatorer, mineraloljer eller syntetiske duftstoffer. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #8 Skrevet 6. september 2005 Den Flytende Dagkremen eller Kvedekremen til Dr. Hauschka passer deg nok godt. Dagkremen kommer i pumpeflaske i to str, den minste ca 170,- den største ca 250,-. Kvedekremen gir litt mer, og kommer på tube, ca 200,-. Du får kjøpt produktene i helsekostforretninger. De er økologiske og inneholder ingen stabilisatorer, mineraloljer eller syntetiske duftstoffer. Lykke til! ← Ser mange som hyller Dr.Hs produkter opp i skyene for tiden-lurte på om det kunne være noe for meg også?! Men jeg har litt tørr hud som får urenheter veldig,veldig lett,så vet ikke om noen av de kremen du nevnte kunne vært noe jeg kunne brukt??Uansett;lurer på om produktene er drøye?? Sorry at jeg sporet litt av... Trådstarter: Tips til blillige kremer som er bra,så vil jeg trekke fram dagkremen fra Vaselin Intensiv care som bare koster 70 kr,tror jeg. Jeg bruker den ofte om vinteren når huden min blir litt tørrere. Den gir godt med fukt,men synes ikke den er så veldig fet(og jeg har blndingshud). Om du handler på nettet for du flere kremer til rundt 200 kr som ville kostet ofte ca 100 kr mer her i Norge. jeg bruker å kjøpe Dermalogica Active Moist, Clinique dramatically different eller Estee lauder Oil Control lotion til 200+ på www.strawberrynet.com Jeg vet ikke helt om de siste kremene jeg nmevnt ville vært noe for deg,muligens den fra Clinique som gir masse fukt(fåes i hygienisk pumpeflaske,gele eller krem) og er absolutt ikke fettete-den er oljefri. vet mange med normal til tørr hud er fornøy med Dermalogica Skin Smoothing cream. jeg har bare hatt en prøve på den en gang som varte bare noen dager,men den var veldig god. En litt lettere verson av den er den jeg bruker bå for tiden; Active Moist fra samme merket. Dermalogica er et hudpleiemerket som ikke inneholder så mye vas som for eks mange av de billige merkene. det kan di for eksempel lese om på www.dinhud.no og under "om oss" eller noe sånt der står...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå