AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Del Skrevet 20. mai 2021 Får terningkast 3 av Nrk. Det skal vel en del til for å overgå versjonen fra 1990. Nå er jeg kanskje bias siden denne filmen er minne fra barndommen, men altså Ann Hathaway som hovedrolle i nyversjon versus Angelica Houston i den gamle....jaja sier jeg bare😬 Meninger? Har du planer om å få med deg denne nye versjonen? Anonymkode: 1955b...818 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Del Skrevet 20. mai 2021 Synes den nye ser bedre ut jeg 🤪 Anonymkode: 28e47...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Del Skrevet 20. mai 2021 Den var helt ok, de har endret litt på deler av historien. Jeg var ikke så fan av animasjonen. Men grei underholdning, terningkast 4 fra meg. Anonymkode: 72d22...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Del Skrevet 20. mai 2021 Må nesten se denne. Orginalen er så ubehagelig😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg leste at de har nok en gang flyttet handlingen til USA, i stedet for England/Norge som i boka og mistet plutselig interessen 🙈 Er så lei av at alle filmer amerikaniseres sånn, det blir så kjedelig. Amerikanske barn dør heller ikke av å lære at det finnes en verden utenfor USAs grenser. Skulle gjerne hatt flere, nyere filmatiseringer av Roald Dahl, men da med britiske skuespillerere og setting. Anonymkode: ecd00...557 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #6 Del Skrevet 23. mai 2021 Skuffa!!!! Originalinnspillingen var sykt mye bedre Anonymkode: e96d3...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #7 Del Skrevet 23. mai 2021 Meh. Gidder ikke når amerikanerne har ødelagt den. Anonymkode: 309e4...266 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #8 Del Skrevet 23. mai 2021 On 5/20/2021 at 6:12 PM, AnonymBruker said: Den var helt ok, de har endret litt på deler av historien. Jeg var ikke så fan av animasjonen. Men grei underholdning, terningkast 4 fra meg. Anonymkode: 72d22...37c Samtidig så behold 2020-filmversjonen den samme slutten som i boka. 1990-filmversjonen endret slutten. Legger den faktisk endringen i spoiler i tilfelle noen ønsker å se filmen uten å ha lest boka: Spoiler I boka forblir gutten en mus. I 1990-filmversjonen så slutter filmen med at musen blir transformert tilbake til gutt. I 2020-filmversjonen forblir gutten en mus. On 5/20/2021 at 11:00 PM, Kågebruker said: Må nesten se denne. Orginalen er så ubehagelig😳 Enig, men det er meningen at historien skal være ubehagelig for barn. Det er en historie om hekser som prøver å utrydde barn. Anonymkode: 5b524...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 23. mai 2021 #9 Del Skrevet 23. mai 2021 Den originale er en av favorittfilmene mine, syns den nye er veldig bra om jeg ikke sammenligner den med den første. Den nye er ikke laget for meg og min generasjon, vår heksene er den originale. Den nye er laget for de som ikke har vokst opp med den, så de også skal få et forhold til historien på en måte som fenger dem. Og det er ikke annet enn kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #10 Del Skrevet 23. mai 2021 Bra de lager en ny, kanskje den er litt mildere enn den gamle 😄 Kan ikke si den er en barne film engang! Jeg har fortsatt mareritt..... Anonymkode: 0bc0f...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå