Gjest Gjest_hegu_* Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Er på jakt etter en bra,dekkende foundation.Noen som har tips?
Gjest Livita Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Hvordan hudtype har du? Jeg kan jo anbefale deg noen som jeg vet er gode: Den jeg har nå; Helena Rubinstein Sensual Clone koster rundt 380 kr,men jeg synes den absolutt er vært pengene. Den dekker kjempe bra,men ser ikke ut som en maske på huden! Den blir litt puddrete på huden. Den sitter hele dagen uten å bli blass eller at du blir glinsende i panna eller noe sånt... den er beregnet til blandingshud og den er oljefri. En annen jeg kan anbefale er Claris Multi Matte som er for litt mer fet hudtype. Den dekker også perfekt,men ser ikke så naturlig ut som den fra HR-men ser heller ijje unaturlig ut på noe måte. Den gir ikke blank panne. Om du lett for tørr hud,så er det kanskje ikke så smart å bruke den over lang tid. jeg har blandinshud og merket at huden ble tørrere når jeg brukte denne nesten hver dag i flere mnd. En litt billigere og drøy makeup krem er Superfit fra Clinique. Den er oljefri og dekker godt,dog ikke så mye som de to over. Estee Lauder har en foundation som er litt sånn suffle-aktig som dekker bra. jeg husker ikke helt hva den heter,men den er litt sånn firkantet og brun flaske. jeg har bare fått en liten prøve på den som varte til 2-3 ganger. jeg synes den var litt vanskelig å få jevn,men den dekket kjempefint. Den så nokså naturlig ut,men jeg kunne liksom se at jeg hadde foundation på...Kanskje det bare var jeg som tok på for mye?? Det er ihvertfall disse jeg kommer på nå. Håper det hjalp deg litt på vei
Smørblomsten Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Jeg er fornøyd med Clinique sin...
inar Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 Leter alltid etter den beste og mest dekkende foundation, og som i tillegg skal se naturlig ut. Mary Kay sin er fantastisk og utrolig drøy, koster ca 230,-
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Men hva heter de dere nevner fra Clinique og Chanel???
Ling Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 Men hva heter de dere nevner fra Clinique og Chanel??? ← Det kommer jo akkurat ann på hvilken du skal ha - og det kommer igjen ann på hudtypen din. Gå til nærmeste parfymeri å prøv de forskjellige kremene på huden - det gir det nok de beste mulighetene for å velge riktig.
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Kanebo Cream Finish er en veldig dekkende og god foundation til tørr hud.
Felixa Skrevet 7. september 2005 #9 Skrevet 7. september 2005 Jeg synes Chanel sin Double perfectoin crème poudre er kjempe fin,den er dekkende og sitter bra, og den har en pudder overflate så den ikke blir så fort blank og skinnende.
Søtpotita Skrevet 7. september 2005 #10 Skrevet 7. september 2005 Eg er superfornøyd med Kanebo liquid eitt eller anna. Hadde Clinique før, men denne er genial
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 Jeg synst chanel double prefection ble vedlig tørr og pudrete på huden, så om du har tørr hud bør du ikke velge den, men den er sikkert god på fet hud. Har sakt dette i mange foundation tråder, men jeg elsker både clinique perfectly real makeup(ca. 175 kr på strawberrynet) og chanel teint universel(ca. 265 kr på strawberrynet, men varer kjempe lenge! Hadde min i 8 mnd, med daglig bruk!). Men desse har kanskje ikke den dekkevnen du vil ha.
Gjest z Skrevet 7. september 2005 #12 Skrevet 7. september 2005 Det er vel ikke saa lurt aa spoerre andre om hvilken type, bortsett fra merke, de foretrekker - det kommer jo an paa huden din. Gaa heller og spoerr i butikken! Jeg liker Versace godt.
fniseline Skrevet 7. september 2005 #13 Skrevet 7. september 2005 Hei, Skal du ha en virkelig dekkende som sitter litt så er Contiuous Coverage fra Clinique tingen. Bruker den mest til under øynene og slikt, men den er veldig jevn og dekkende. Hvis du har litt fet hud, så lønner det seg å kombinere den med en annen på der huden er spesiellt fet. Hilsen Fniseline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå