AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg sliter veldig med selvbildet og syns at kroppen min er forferdelig stygg. Jeg klarer ikke forestille meg at en mann kan tenne på meg. Men jeg er så frustrert at jeg orker snart ikke mer! Bare tanken på å ligge med en mann gjør meg helt ør. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem når jeg har slike følelser for kroppen min som jeg har, jeg kommer ikke til å tørre å ligge med noen som vil ligge med meg uansett nettopp fordi jeg er så redd for at han ikke vil like kroppen min. Pupper som henger, strekkmerker, cellulitter, arr, uren hud her og der+++++ det er mye som er galt.. Råd? Det hjelper ikke at jeg i tilegg er ung og det forventes at unge kvinner skal være spretne og sexy men jeg er jo ikke det. Er overvektig. Prøver å gå ned i vekt men er lettere sagt enn gjort. Føler meg så sinnssykt mislykka. Er så mye jeg har lyst til å prøve og gjøre med en mann, jeg liker mye forskjellig men tør aldri realisere noe som helst nettopp pga hvordan jeg ser ut. Anonymkode: a30e0...20d 3
Blomsterpotta Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Kanskje du skulle snakket med en psykolog eller sexolog. De kan hjelpe deg med de tankene du har om deg selv. Stort sett er de tankene vi har om oss selv veldig feil i andres øyne. 10
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Det å opparbeide seksuell selvtillit tar tid. Dette er du absolutt ikke alene om Høres ut som det ligger en del skamfølelse i bånn. Den kan ødelegge mye. Ville snakket med noen om dette. Du er modig som deler dette Anonymkode: 2185c...778 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Blomsterpotta skrev (5 minutter siden): Kanskje du skulle snakket med en psykolog eller sexolog. De kan hjelpe deg med de tankene du har om deg selv. Stort sett er de tankene vi har om oss selv veldig feil i andres øyne. Jeg går til psykolog men vi har en del andre problemer som må løses, så det har på en måte ikke blitt rom til akkurat dette problemet. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det å opparbeide seksuell selvtillit tar tid. Dette er du absolutt ikke alene om Høres ut som det ligger en del skamfølelse i bånn. Den kan ødelegge mye. Ville snakket med noen om dette. Du er modig som deler dette Anonymkode: 2185c...778 Jeg er egentlig litt selvsikker når det kommer til hva jeg liker og slike ting. Hadde et godt sexliv med en tidligere kjæreste. Vi utforsket mye og jeg lærte mye om hva jeg liker, og vil gjerne utforske mer. Jeg elsker sex og elsker å tilfredsstille mannen og det er noe av det fineste jeg vet om, men jeg klarer ikke lenger å nyte det for jeg blir så opptatt av hvordan jeg ser ut og at jeg ikke er bra nok for han osv. I mitt siste forhold hadde jeg og min daværende kjæreste et litt kjipt sexliv, og jeg turte ikke ha på lyset heller. Kunne kanskje klart å ha sex med en mann i mørket nå, men da må det være helt mørkt så han ikke ser meg. Men da kommer bekymringene om jeg f.eks lukter, om han syns jeg lager rare lyder og alt slikt. Blir litt gal av meg selv som tenker sånn men det er sånn det er for meg dessverre. Anonymkode: a30e0...20d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 En mann som får knulle er som oftest bare glad for å få knulle, og henger seg ikke opp i detaljer. De fleste menn jeg har hatt sex med ser helt lost ut (😂) og jeg tviler sterkt på at de tenker stort Anonymkode: 4bc8b...a6c 16
Gjest ABM Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som får knulle er som oftest bare glad for å få knulle, og henger seg ikke opp i detaljer. De fleste menn jeg har hatt sex med ser helt lost ut (😂) og jeg tviler sterkt på at de tenker stort Anonymkode: 4bc8b...a6c Er det missing link du har dratt med deg inn i sengehalmen?:)
blaffen Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 2 hours ago, ABM said: Er det missing link du har dratt med deg inn i sengehalmen?:) Høres rimelig standard ut det der. Har fortsatt følelsen av at det sitter en 14-åring i bakhodet mitt og styrer showet når jeg har muligheten for sex med dama. Blir aldri lei og aldri helt voksen på det punktet der.. 4
blaffen Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg sliter veldig med selvbildet og syns at kroppen min er forferdelig stygg. Jeg klarer ikke forestille meg at en mann kan tenne på meg. Høres ut som du er din egen verste fiende.. Du kan prøve å snu på tankegangen, det er først og fremst deg selv som studerer dine 'skavanker', andre kikker vel heller på de delene de liker.. Nå er det ikke noe vanskelig for ei ung dame å få seg et ligg, spørsmålet er hva du vil få ut av det. Selv et mislykket ligg kan jo være en selvtillit-boost siden du får et håndfast bevis på at noen faktisk vil ha deg. Har hatt nytte av det selv, bare få seg et ligg for å få det ut av systemet liksom.. Dessuten bør du prøve å endre fokus på det med diett. Ikke tenk kalorier og gram. Tenk helse og kosthold. Begrens inntaket av sukker, salt og herdet fett. Spis frukt og grønt, få i deg nok fiber, spis fisk, lyst kjøtt osv. Gjør tilbereding av sunn og god mat til en ny hobby. Også lønner det seg å trene. Det er bedre å være sprek og overvektig enn slapp og overvektig. Ta det pent i begynnelsen og øk etter hvert. Konsulter gjerne lege eller noen med utdannelse innen trening. Ideelt skal du finne en treningsform du kan holde på med resten av livet. 1
stav Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Hva med å senke kravene ned til noe du føler deg komfortabel med og heller jobbe deg oppover viss du føler for det? Dvs finn en gammel stygg feit mann og pule ! og heller gå for litt kjekkere ettersom selvbildet ditt blir bedre. Som flere her skriver så er det veeeldig mange menn som aldri får pult som hadde vært ekstremt happy viss dei får stappe pølsa inn i noe som har puls ! Og du trenger ikke være kliss naken i starten! Bare brett opp skjørtet og dra ned trusa. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Følte på mye av det samme her selv. Etter det ble brudd med samboeren så skulle jeg begynne å date igjen. Alenemor og ikke vært singel på mange år. Dårlig selvtillit med mammakroppen. Hengemage, pupper som henger, strekkmerker og cellulitter. Er overvektig i tillegg. Jeg måtte finne tilbake til min seksualitet igjen. Føle på at menn faktisk er tiltrekt til meg. Hadde mange dater for å booste selvtilliten min. Hadde litt tilfeldig sex. Helt til jeg møtte drømmemannen. Han snudde om på alt for meg. Selvtilliten min skjøt i været. Jeg måtte bare godta kroppen min for slik den var. Tok litt grep med å spise sunnere. Unnet meg en ny garderobe og frisørtime. Du må føle deg bra før du kan godta deg selv slik du er. Finn en ting du synes er fint på deg selv. Jeg synes jeg har pene øyne. Så Finn en ting til etc. Selvtillit kommer også innenfra. Finn dine gode egenskaper og fremhev det 😊 Anonymkode: aa9ac...6c1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 11 minutter siden, stav said: Hva med å senke kravene ned til noe du føler deg komfortabel med og heller jobbe deg oppover viss du føler for det? Dvs finn en gammel stygg feit mann og pule ! og heller gå for litt kjekkere ettersom selvbildet ditt blir bedre. Som flere her skriver så er det veeeldig mange menn som aldri får pult som hadde vært ekstremt happy viss dei får stappe pølsa inn i noe som har puls ! Og du trenger ikke være kliss naken i starten! Bare brett opp skjørtet og dra ned trusa. Hehehe, akkurat sånn Hilsen Mann Anonymkode: d5a1f...963
trøndermann38 Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Utseende er bare et første inntrykk, for meg så er det det indre som teller. Vet hvordan det er å ha dårlig selvbilde, hva som hjalp meg var å snakke med andre om det.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 blaffen skrev (18 timer siden): Høres ut som du er din egen verste fiende.. Du kan prøve å snu på tankegangen, det er først og fremst deg selv som studerer dine 'skavanker', andre kikker vel heller på de delene de liker.. Nå er det ikke noe vanskelig for ei ung dame å få seg et ligg, spørsmålet er hva du vil få ut av det. Selv et mislykket ligg kan jo være en selvtillit-boost siden du får et håndfast bevis på at noen faktisk vil ha deg. Har hatt nytte av det selv, bare få seg et ligg for å få det ut av systemet liksom.. Dessuten bør du prøve å endre fokus på det med diett. Ikke tenk kalorier og gram. Tenk helse og kosthold. Begrens inntaket av sukker, salt og herdet fett. Spis frukt og grønt, få i deg nok fiber, spis fisk, lyst kjøtt osv. Gjør tilbereding av sunn og god mat til en ny hobby. Også lønner det seg å trene. Det er bedre å være sprek og overvektig enn slapp og overvektig. Ta det pent i begynnelsen og øk etter hvert. Konsulter gjerne lege eller noen med utdannelse innen trening. Ideelt skal du finne en treningsform du kan holde på med resten av livet. stav skrev (2 timer siden): Hva med å senke kravene ned til noe du føler deg komfortabel med og heller jobbe deg oppover viss du føler for det? Dvs finn en gammel stygg feit mann og pule ! og heller gå for litt kjekkere ettersom selvbildet ditt blir bedre. Som flere her skriver så er det veeeldig mange menn som aldri får pult som hadde vært ekstremt happy viss dei får stappe pølsa inn i noe som har puls ! Og du trenger ikke være kliss naken i starten! Bare brett opp skjørtet og dra ned trusa. Tror dere misforstår. Jeg vil ikke bli pult av hvem som helst og bli brukt som en runkesokk av noen som bare ser på meg som et hull. Men om alternativer er å la meg utnyttes og brukes så tror jeg bare at jeg dropper sex. Om jeg kun kan få ligge med tykke menn som er 20 år eldre enn meg, da står jeg over. Anonymkode: a30e0...20d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Følte på mye av det samme her selv. Etter det ble brudd med samboeren så skulle jeg begynne å date igjen. Alenemor og ikke vært singel på mange år. Dårlig selvtillit med mammakroppen. Hengemage, pupper som henger, strekkmerker og cellulitter. Er overvektig i tillegg. Jeg måtte finne tilbake til min seksualitet igjen. Føle på at menn faktisk er tiltrekt til meg. Hadde mange dater for å booste selvtilliten min. Hadde litt tilfeldig sex. Helt til jeg møtte drømmemannen. Han snudde om på alt for meg. Selvtilliten min skjøt i været. Jeg måtte bare godta kroppen min for slik den var. Tok litt grep med å spise sunnere. Unnet meg en ny garderobe og frisørtime. Du må føle deg bra før du kan godta deg selv slik du er. Finn en ting du synes er fint på deg selv. Jeg synes jeg har pene øyne. Så Finn en ting til etc. Selvtillit kommer også innenfra. Finn dine gode egenskaper og fremhev det 😊 Anonymkode: aa9ac...6c1 Jeg er sjanseløs desverre i følge mennene i tråden her. Jeg bare gir opp... Trenger ikke sex. Anonymkode: a30e0...20d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er sjanseløs desverre i følge mennene i tråden her. Jeg bare gir opp... Trenger ikke sex. Anonymkode: a30e0...20d Jeg synes mennene i tråden har skrevet mye fint til deg jeg. Du er sjanseløs fordi du er veldig negativ og vanskelig med deg selv. Du må jobbe med ditt selvbilde. Anonymkode: dab1b...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg sliter veldig med selvbildet og syns at kroppen min er forferdelig stygg. Jeg klarer ikke forestille meg at en mann kan tenne på meg. Men jeg er så frustrert at jeg orker snart ikke mer! Bare tanken på å ligge med en mann gjør meg helt ør. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem når jeg har slike følelser for kroppen min som jeg har, jeg kommer ikke til å tørre å ligge med noen som vil ligge med meg uansett nettopp fordi jeg er så redd for at han ikke vil like kroppen min. Pupper som henger, strekkmerker, cellulitter, arr, uren hud her og der+++++ det er mye som er galt.. Råd? Det hjelper ikke at jeg i tilegg er ung og det forventes at unge kvinner skal være spretne og sexy men jeg er jo ikke det. Er overvektig. Prøver å gå ned i vekt men er lettere sagt enn gjort. Føler meg så sinnssykt mislykka. Er så mye jeg har lyst til å prøve og gjøre med en mann, jeg liker mye forskjellig men tør aldri realisere noe som helst nettopp pga hvordan jeg ser ut. Anonymkode: a30e0...20d Kan du onanere? For det er mye bedre enn sex. Og kjøpe en dildo? Forstår frustrasjonen din, men jeg syns det hjelper å kle meg sexy og å onanere alene hjemme, gjerne foran et speil. Da kan jeg se hvor deilig jeg er. Anonymkode: 65297...a3c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg synes mennene i tråden har skrevet mye fint til deg jeg. Du er sjanseløs fordi du er veldig negativ og vanskelig med deg selv. Du må jobbe med ditt selvbilde. Anonymkode: dab1b...3ab Nei, de skriver jo at jeg må ligge med menn som jeg ikke synes er attraktive og "hvem som helst" fordi det liksom vil styrke selvbildet mitt. Å bli brukt og utnyttet ser jeg ikke på som å bedre selvbildet. Anonymkode: a30e0...20d
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 Det sitter helt sikkert i hodet ditt. Du er god nok som du er. Mange menn som liker overvektige kvinner og synes de er deilige. Si til deg selv at du er fin og god nok som du er. Cellulitter er helt naturlig og noe menn også har ❤️ Og du må ikke ta det som skrives her inne av menn, for fakta. Det er ikke slik i virkeligheten. Skulle vi trodd på alt menn skriver om kvinner her, hadde ingen av oss hatt mann 😬
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Det sitter helt sikkert i hodet ditt. Du er god nok som du er. Mange menn som liker overvektige kvinner og synes de er deilige. Si til deg selv at du er fin og god nok som du er. Cellulitter er helt naturlig og noe menn også har ❤️ Og du må ikke ta det som skrives her inne av menn, for fakta. Det er ikke slik i virkeligheten. Skulle vi trodd på alt menn skriver om kvinner her, hadde ingen av oss hatt mann 😬 Har hørt at det er kun menn som er desperate etter sex som ligger med overvektige, og at menn ikke kan tiltrekkes av overvektige ++++. Jeg kunne så klart slanka meg men er vanskelig å slanke seg når den eneste gleden jeg har i livet er mat. Men det er knapt en glede lenger det heller. Jeg liker meg selv så lite at jeg klarer ikke gjøre noe med feilene mine. Anonymkode: a30e0...20d 1
Kaffelarsern Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Mysticgirl skrev (9 minutter siden): Det sitter helt sikkert i hodet ditt. Du er god nok som du er. Mange menn som liker overvektige kvinner og synes de er deilige. Si til deg selv at du er fin og god nok som du er. Cellulitter er helt naturlig og noe menn også har ❤️ Og du må ikke ta det som skrives her inne av menn, for fakta. Det er ikke slik i virkeligheten. Skulle vi trodd på alt menn skriver om kvinner her, hadde ingen av oss hatt mann 😬 pissprat. Jeg er opptatt av ærlighet jeg. Vi lever i en ubegripelig falsk verden, og med inntoget av denne forferdelige woke kulturen blir det ikke akkurat noe bedre !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå