AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Kjæresten har litt tungt for å komme fra tid til annen, men vi har erfart at en finger i rumpen på ham kan gjøre underverker. Men likevel tatt det tid, og jeg synes ærlig talt det både er litt usexy og slitsomt å jokke på der bak på han, gjerne samtidig som jeg suger. I tillegg tar det forholdsvis lang tid før han kommer! Så nå lurer jeg på om jeg skal overraske ham med en butplug. Drømmen er at han kan ha denne i, samtidig som vi har sex og begge kan ha nytelse. Men siden jeg ikke har erfaring med dette, lurer jeg på om dere kan dele litt av deres erfaring? Er det greit/gjennomførbart å ha normalt samleie med en plugg i rumpa? Ble den vibrerer? Og i og med at jeg kun har hatt én finger inne, bør den vel være litt diskret av størrelse? Setter gjerne pris på konkrete forslag. Anonymkode: db8f2...714
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Jeg er fan av små buttpluger. Problemet er at når de er små, så faller de også lett ut. Jeg må holde buttplugen på plass når jeg kommer fordi alle muskler spenner seg, holder jeg den ikke på plass så vil den sprette ut. Jeg er kvinne. Dermed kan det lønne seg å kjøpe en med litt størrelse, for den vil sitte på plass. Vibrerende buttplug er utrolig deilig, syns nå jeg. Det finnes sett man kan kjøpe hos Kondomeriet, Nytelse, Sinful osv hvor man får flere buttpluger i ulike størrelser. Jeg har dessverre ingen spesifikke pluger å anbefale ettersom de jeg har som sagt faller ut når jeg kommer. Mulig det er normalt men det er litt dumt hvis jeg bruker leketøy OG dildo på meg selv, vanskelig å da skulle holde buttplugen på plass. Størrelse er i utgangspunktet ikke noe problem om dere bruker nok glid og varmer opp med f.eks en liten plug først. Mye glidemiddel gjør underverker. Husk å kjøpe et som er ment for å brukes til anus, og at det passer sammen med sexleketøyet dere bruker. Anonymkode: 3d2fa...915 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er fan av små buttpluger. Problemet er at når de er små, så faller de også lett ut. Jeg må holde buttplugen på plass når jeg kommer fordi alle muskler spenner seg, holder jeg den ikke på plass så vil den sprette ut. Jeg er kvinne. Dermed kan det lønne seg å kjøpe en med litt størrelse, for den vil sitte på plass. Vibrerende buttplug er utrolig deilig, syns nå jeg. Det finnes sett man kan kjøpe hos Kondomeriet, Nytelse, Sinful osv hvor man får flere buttpluger i ulike størrelser. Jeg har dessverre ingen spesifikke pluger å anbefale ettersom de jeg har som sagt faller ut når jeg kommer. Mulig det er normalt men det er litt dumt hvis jeg bruker leketøy OG dildo på meg selv, vanskelig å da skulle holde buttplugen på plass. Størrelse er i utgangspunktet ikke noe problem om dere bruker nok glid og varmer opp med f.eks en liten plug først. Mye glidemiddel gjør underverker. Husk å kjøpe et som er ment for å brukes til anus, og at det passer sammen med sexleketøyet dere bruker. Anonymkode: 3d2fa...915 TAKK for flott innspill! 😊 Anonymkode: db8f2...714 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TAKK for flott innspill! 😊 Anonymkode: db8f2...714 Vær så god Det finnes mange flotte pluger på markedet, er bare å sette seg inn i jungelen hos de ulike nettbutikkene. Der er det også råd og tips til hvordan de kan brukes. Kos dere, spander gjerne en på deg selv også, godt for oss damene også si Anonymkode: 3d2fa...915 2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Enig i alt som er skrevet over. I tillegg vil jeg anbefale plugger i stål. Tyngden gjør at man kjenner dem godt når man jukker. Koster nok litt mer, men gir økt nytelse og varer livet ut.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Alterego666 skrev (4 minutter siden): Enig i alt som er skrevet over. I tillegg vil jeg anbefale plugger i stål. Tyngden gjør at man kjenner dem godt når man jukker. Koster nok litt mer, men gir økt nytelse og varer livet ut. Tusen takk for innspill! Vil det likevel gi økt nytelse for ham om pluggen bare står i mens vi har "normal" sex? Eller må jeg (eller han!) sørge for at den blir bevegd på? Anonymkode: db8f2...714 1
Jdz Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for innspill! Vil det likevel gi økt nytelse for ham om pluggen bare står i mens vi har "normal" sex? Eller må jeg (eller han!) sørge for at den blir bevegd på? Anonymkode: db8f2...714 For min del kan den gjerne bare stå der. Jeg foretrekker faktisk ikke de av stål, så det kan nok være en smakssak. Prøv begge deler 😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 Jdz skrev (1 minutt siden): For min del kan den gjerne bare stå der. Jeg foretrekker faktisk ikke de av stål, så det kan nok være en smakssak. Prøv begge deler 😊 Takk! Oppnår du prostataorgasme (om det er det man kaller det) selv om den bare står i, eller gi det "bare" en god følelse? 😊 Er opptatt av at han skal komme raskere og bedre (og oftere). Anonymkode: db8f2...714 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har en som egentlig er for tynn, og den er håpløs til å skli ut. Et billig sett med forskjellige størrelser, kan kanskje være en idé til å begynne med? Hos meg gir den nytelse pga at musklene får noe å jobbe med, men en ren prostatavibrator står på ønskelista. Ikke sikkert han er redd for noe som ligner en penis heller, og da er jo utvalget stort. Jeg har faktisk kastet to leketøy som var for store. Det ble rifter hver gang, men etter noen måneder, så fikk jeg lyst til å kjenne følelsen av noe mer enn den lille buttpluggen. Anonymkode: 16114...3ef 1
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk for innspill! Vil det likevel gi økt nytelse for ham om pluggen bare står i mens vi har "normal" sex? Eller må jeg (eller han!) sørge for at den blir bevegd på? Anonymkode: db8f2...714 Jeg liker at det er et pres i anus og mot lukkemuskelen, og dette øker under bevegelse. Dette er hva jeg liker. Siden kjæresten din liker en finger bak, tenker jeg det er sannsynlig at han også vil være positiv til buttplug. Lykke til!
Jdz Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Oppnår du prostataorgasme (om det er det man kaller det) selv om den bare står i, eller gi det "bare" en god følelse? 😊 Er opptatt av at han skal komme raskere og bedre (og oftere). Anonymkode: db8f2...714 Ikke godt å si, men godt er det i alle fall 🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå