Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er postnord treg i disse dager?
Er det vanlig at det tar over 10 døgn og levere noe som er bestilt på en nettbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært normalt helt siden pandemien starter. 

Skrevet

Ja, de er ekstremt treige /: Har ventet i to uker på en pakke sendt innenlands, 

Skrevet (endret)

Forsendelsene til meg går vanligvis greit, men her har de bare rute to ganger i uken. Verre er det med butikkene jeg handler hos som ofte bruker over et døgn på å klaregjøre ordren.

Endret av PetterKanin
Skrevet

De gangene jeg har brukt dem nå i det siste har de vært ganske raske. En pakke som ble sendt tirsdag er forventet levert i morgen. 

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en pakke på søndag, og har fått melding om henting allerede i dag - så jeg opplever ikke Postnord som trege.

Anonymkode: 62310...2d0

AnonymBruker
Skrevet

Postnord er et ubrukelig selskap.

Anonymkode: 691fc...6c5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke forsinkelser innenlands på grunn av pandemien, men det er dessverre mye rot hos Postnord. Ikke uvanlig at pakker bruker 4-10 uker underveis, eller at de bare blir borte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er de raske. Har fått pakkene mine i løpet av 4 virkedager stort sett 

Anonymkode: aab1c...49a

Gjest Villfisker
Skrevet

Det var veldig treigt. Vet det er mye ekstra belastning pga koronaen, men ser det varierer veldig. Tror det har litt å si hvilken nettbutikk man handler i. Selv handler jeg noe som pakkes i Danmark noen ganger. Der kan det fort ta nesten 2 uker. Ellers går det stort sett greit.

De fleste pakker pleier å ta under ei uke. Noen ganger opplever jeg forsinkelser, men det er som regel hvis jeg bestiller rett før ei helg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever dem som spesielt trege nå om dagen, ja. Pakker som blir liggende i dagesvis på et eller annet lager og derfor blir forsinket, lang kø på kundeservice(både på tlf. og chat). Forrige gang jeg fikk sendt noe via dem var rett før jul, og da gikk det kjemperaskt.

Så mitt inntrykk av dem er litt blandet.

Anonymkode: ece48...4d5

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en Postnordpakke på onsdag som ble sendt på tirsdag. Synes det absolutt er innafor.

Anonymkode: 3bed2...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært trege tidligere i pandemien for min del. Men bestilte noe som ble sendt fra nettbutikken 3.mai og fortsatt ikke mottatt. Satt 45 min i tlf-kø til de i dag før jeg måtte legge på pga et møte..

Anonymkode: 1cdf9...216

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det jo i tillegg vært Kristi Himmelfartsdag og 17. mai som har gjort at to dager har falt vekk de siste 10 dagene, og ført til en liten flaskehals - den løsner nok snart. Samme gjelder Bring og Posten akkurat nå.

Anonymkode: bb69a...8c7

AnonymBruker
Skrevet
omno_guest skrev (På 20.5.2021 den 16.28):

Er postnord treg i disse dager?
Er det vanlig at det tar over 10 døgn og levere noe som er bestilt på en nettbutikk?

De har et helt vanvittig trykk i disse dager, gjelder bring og andre også..

Anonymkode: 4d5f5...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...