AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Hei! Jeg er 5 dager på overtid med mensen i følge appen min på mobilen. Har hatt mensmurringer, svak kvalme, så kjøpte graviditetstest, men forventet negativt resultat fordi meg og samboer har prøvd i 2 år uten resultat. jeg tok den idag når jeg kom hjem fra jobb ca 16:00, litt utvannet urin. er det sant?😱❤️ Kjøpte 2 pakning så har en test til imorgen tidlig også hehe😅 Anonymkode: cb06f...2db 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Gratulerer så mye ❤️ så moro 😊 oppdater gjerne:) Anonymkode: 05631...d16 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Om det er 5 dager siden du skulle hatt menstruasjon, er streken altfor svak. Ville vært forberedt på at dette ikke ender bra. Men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Anonymkode: e45e0...779 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Cocogirl skrev (3 minutter siden): Gratulerer du er gravid! Tusentakk!! Kan ikke tro det! Hadde mistet håpet om å bli gravid naturlig, og denne måneden (spesielt rundt eggløsning) hadde meg og samboer veldig lite sex, så her har vi hatt flaks!! Jeg er såå glad 🥲💕 Ts Anonymkode: cb06f...2db 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det er 5 dager siden du skulle hatt menstruasjon, er streken altfor svak. Ville vært forberedt på at dette ikke ender bra. Men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Anonymkode: e45e0...779 Hvordan det? Den er ikke testet på morgen urin + at jeg ikke kan stole 100% på den appen fordi jeg har uregelmessig menstruasjon, og det er mange måneder siden jeg testet hvor tid jeg hadde eggløsning. Så jeg vet ikke helt sikkert når jeg skulle hatt mensen, eller når jeg hadde eggløsning denne måneden. Tror også at jeg la inn litt feil når jeg hadde mensen sist måned, så da stemmer ikke appen helt. Ts Anonymkode: cb06f...2db 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det er 5 dager siden du skulle hatt menstruasjon, er streken altfor svak. Ville vært forberedt på at dette ikke ender bra. Men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Anonymkode: e45e0...779 Testen er tatt på ettermiddagen, helt naturlig å få en litt svakere strek. Synes dette var både kunnskapsløst og dumt av deg. Anonymkode: 9b50d...175 43
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan det? Den er ikke testet på morgen urin + at jeg ikke kan stole 100% på den appen fordi jeg har uregelmessig menstruasjon, og det er mange måneder siden jeg testet hvor tid jeg hadde eggløsning. Så jeg vet ikke helt sikkert når jeg skulle hatt mensen, eller når jeg hadde eggløsning denne måneden. Tror også at jeg la inn litt feil når jeg hadde mensen sist måned, så da stemmer ikke appen helt. Ts Anonymkode: cb06f...2db Ikke bry deg, vedkommende har ikke peiling. Anonymkode: 9b50d...175 17
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gratulerer så mye ❤️ så moro 😊 oppdater gjerne:) Anonymkode: 05631...d16 Tusentakk!❤️ Det skal jeg gjøre ☺️🌸 Ts Anonymkode: cb06f...2db
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan det? Den er ikke testet på morgen urin + at jeg ikke kan stole 100% på den appen fordi jeg har uregelmessig menstruasjon, og det er mange måneder siden jeg testet hvor tid jeg hadde eggløsning. Så jeg vet ikke helt sikkert når jeg skulle hatt mensen, eller når jeg hadde eggløsning denne måneden. Tror også at jeg la inn litt feil når jeg hadde mensen sist måned, så da stemmer ikke appen helt. Ts Anonymkode: cb06f...2db Ikke hør på sånne som vil skremme deg. Testen ser positiv ut, gratulerer. Ta en ny test i morgen tidlig og se om den er blitt sterkere da. Anonymkode: 79007...abf 9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke bry deg, vedkommende har ikke peiling. Anonymkode: 9b50d...175 Takk💕🙈 Ts Anonymkode: cb06f...2db 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hør på sånne som vil skremme deg. Testen ser positiv ut, gratulerer. Ta en ny test i morgen tidlig og se om den er blitt sterkere da. Anonymkode: 79007...abf Takk💕😊 det skal jeg gjøre👍🏼 håper den er det🥲💕 Ts Anonymkode: cb06f...2db 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om det er 5 dager siden du skulle hatt menstruasjon, er streken altfor svak. Ville vært forberedt på at dette ikke ender bra. Men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Anonymkode: e45e0...779 Hva pokker er ditt problem da?? Anonymkode: 8856f...4bd 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #15 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan det? Den er ikke testet på morgen urin + at jeg ikke kan stole 100% på den appen fordi jeg har uregelmessig menstruasjon, og det er mange måneder siden jeg testet hvor tid jeg hadde eggløsning. Så jeg vet ikke helt sikkert når jeg skulle hatt mensen, eller når jeg hadde eggløsning denne måneden. Tror også at jeg la inn litt feil når jeg hadde mensen sist måned, så da stemmer ikke appen helt. Ts Anonymkode: cb06f...2db Da har du nok hatt eggløsning senere enn du tror. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Testen er tatt på ettermiddagen, helt naturlig å få en litt svakere strek. Synes dette var både kunnskapsløst og dumt av deg. Anonymkode: 9b50d...175 Etter å ha vært prøver i 2 år, med x antall kjemiske og spontanaborter, vil jeg si at dette har jeg rimelig god peiling på.. Men nå viser det seg at ts ikke vet når eggløsning var, og da stiller det seg annerledes. Anonymkode: e45e0...779 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #16 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva pokker er ditt problem da?? Anonymkode: 8856f...4bd Liker å være realistisk. Hatet da folk kom med falske forhåpninger, istedenfor å si sannheten, da jeg var prøver. Anonymkode: e45e0...779 6
Rosatoast Skrevet 20. mai 2021 #17 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om det er 5 dager siden du skulle hatt menstruasjon, er streken altfor svak. Ville vært forberedt på at dette ikke ender bra. Men nå vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Anonymkode: e45e0...779 Hva er problemet ditt da? Veldig kunnskapsløst og uttale seg på den måten, streken er ikke "altfor svak". Testen er tatt på ettermiddagen, og hun er tydelig svært tidlig i svangerskapet så streken er akkurat slik den skal være Har selv testet på ettermiddagen, streken var like svak som denne - men jeg var fortsatt gravid. Da var jeg svært tidlig på vei. Når jeg var oppimot 5-6 uker på vei, var streken så tydelig som den kunne bli - og da testet jeg midt på natten. Så ja, svært kunnskapsløst. 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #18 Skrevet 20. mai 2021 Det er hvert fall en ting som er sikkert, og det er at noen bare må begynne og krangle i hver eneste tråd her inne. Har dere hørt om å tie folk ihjel? Det er ganske effektivt. Gratulere ts og alt godt til deg. Sitter her med kryssende fingre for deg på den ene hånden og suppeskjeen i den andre (middag) Anonymkode: e57da...b67 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da har du nok hatt eggløsning senere enn du tror. Etter å ha vært prøver i 2 år, med x antall kjemiske og spontanaborter, vil jeg si at dette har jeg rimelig god peiling på.. Men nå viser det seg at ts ikke vet når eggløsning var, og da stiller det seg annerledes. Anonymkode: e45e0...779 Ah, der er du igjen! Du som vet best, fordi du har jo opplevd mest. Hvor mange leger hadde du, igjen? 14? Anonymkode: 27b98...946 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #20 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er hvert fall en ting som er sikkert, og det er at noen bare må begynne og krangle i hver eneste tråd her inne. Har dere hørt om å tie folk ihjel? Det er ganske effektivt. Gratulere ts og alt godt til deg. Sitter her med kryssende fingre for deg på den ene hånden og suppeskjeen i den andre (middag) Anonymkode: e57da...b67 Tusentakk! Får bare krysse fingrene 💕💕 Ts Anonymkode: cb06f...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå