AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har vært med flere menn før, hatt lange forhold også. Har hatt lyst på sex, men ikke alltid. Har nå møtt en fyr som jeg har lyst på 24/7. Jeg elsker smaken av han, luktene hans... alt! Jeg blir kåt bare av tanken. Elsker å suge han, kunne gjort det hele dagen, og jeg syns sæden hans lukter og smaker godt. Han vil ikke inn i forhold, og jeg lurer på om det er mulig å oppleve dette med andre? Eller er det bare én gang i livet? Anonymkode: 8effd...997
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har hørt at om man har god kjemi med en person så liker man også de kroppslige luktene. Svette og sånt. Nå snakker vi så klart ikke om dårlig ånde eller en fjert, men bare generelt lukten av personen man liker - ukamuflert, uten parfyme osv. Anonymkode: e3434...5f1 2
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har vært med flere menn før, hatt lange forhold også. Har hatt lyst på sex, men ikke alltid. Har nå møtt en fyr som jeg har lyst på 24/7. Jeg elsker smaken av han, luktene hans... alt! Jeg blir kåt bare av tanken. Elsker å suge han, kunne gjort det hele dagen, og jeg syns sæden hans lukter og smaker godt. Han vil ikke inn i forhold, og jeg lurer på om det er mulig å oppleve dette med andre? Eller er det bare én gang i livet? Anonymkode: 8effd...997 Du er blitt avhengig av feromonene hans... les mer om det her: https://forskning.no/hjernen-seksualitet/sex-dufter-gjor-oss-mer-tiltrekkende/538269
Pia Sofia Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Du kan oppleve det med flere, såklart og heldigvis! Jeg var sånn med han jeg giftet meg med og 20 år senere er jeg sånn med min nye kjæreste. Elsker å bare ha nesa inntil å nyte lukten! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har opplevd det med flere, ikke vær redd ☺️ Anonymkode: eeefb...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har opplevd det med flere. Anonymkode: e27ee...38a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå