Gå til innhold

Cut-off shorts. Får man ikke tak i disse i Norge? 😕

Anbefalte innlegg

Gjest Lexie Grey
Skrevet

Jeg har siklet på denne typen shorts en stund nå, men finner ikke noe tilsvarende i norske butikker, ei heller -nettbutikker. Vet noen hvor man kan få tak i slike? Må være en viss lengde på dem (ca. som på bildet) da jeg ikke har interesse av at halve rumpeballene synes 😅 Er 24 år, og bruker vekselvis S og M i størrelse.

81d1iVXTayL._AC_UX342_.jpg.099f752250fbf6714f269fd779d68e9f.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lager man ikke bare sånne selv? Kjøp en gammel dongeribukse på fretex eller noe å klipp den av, det var det vi gjorde på 90-tallet 😛 

Anonymkode: 6e08b...13c

• Liker 8
AnonymBruker
Gjest Lexie Grey
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lager man ikke bare sånne selv? Kjøp en gammel dongeribukse på fretex eller noe å klipp den av, det var det vi gjorde på 90-tallet 😛 

Anonymkode: 6e08b...13c

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det 🙈 Men hvordan holder den seg etter vask da, rakner det ikke der som stoffet er klippet rett av? Tenkte kanskje det må sys rundt der for å unngå nettopp det? 🤔

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disse skal jeg se mer på, tusen takk! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Klipp av et par jeans. Problem solved.

Anonymkode: d9a25...9c6

AnonymBruker
Skrevet

Rakner bare til en viss grad. Er jeans stoff så veven er slik at det er kun de mesterstempel trådene som går vannrett som vil løsne utifra Bilde er det mange cm du må fjerne de Lodrette trådene for riktig look.. du vil jo ha de sånn... kjøp en billig jeans på fretexog klipp av nederst også prøver du deg frem men klipp og dra ut tråder så du får riktig look, når du får til og vet HVs du gjør klippet du riktig lengde.

Anonymkode: 25df8...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...