Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en god hårkur å anbefale uten for mye/sterk duft? :)

Anonymkode: 3b582...7e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har anbefalt den her tidligere, men hårkuren fra bynoor er god (hvis jeg sitter med den i en timestid) og lukter svært lite. Har brukt bedre, men lukter lite og har mye gode ingredienser i seg. Tror ikke den inneholder særlig mye silikoner også, for de som bryr seg om sånt (jeg gjør, så er på jakt etter balsam og kur fri for silikoner og sls hvis noen vil anbefale) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (8 minutter siden):

Har anbefalt den her tidligere, men hårkuren fra bynoor er god (hvis jeg sitter med den i en timestid) og lukter svært lite. Har brukt bedre, men lukter lite og har mye gode ingredienser i seg. Tror ikke den inneholder særlig mye silikoner også, for de som bryr seg om sånt (jeg gjør, så er på jakt etter balsam og kur fri for silikoner og sls hvis noen vil anbefale) 

Garnier Hair food kurene er uten silikon. Den med banan er kjempegod og lukter veldig godt, men jeg foretrekker mer nøytral og mild duft. De kurene er veldig populære og de er rimelige, så du taper ikke så mye hvis de viser seg å ikke passe ditt hår :)

https://www.blivakker.no/search?SearchTerm=hair food mask

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Garnier Hair food kurene er uten silikon. Den med banan er kjempegod og lukter veldig godt, men jeg foretrekker mer nøytral og mild duft. De kurene er veldig populære og de er rimelige, så du taper ikke så mye hvis de viser seg å ikke passe ditt hår :)

Denne har jeg prøvd men fikk mye tørrere og sprøere hår som skapte mye floker 😏 veldig kjedelig da jeg hadde lyst at den skulle funke! 

Anonymkode: 64695...d94

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Denne har jeg prøvd men fikk mye tørrere og sprøere hår som skapte mye floker 😏 veldig kjedelig da jeg hadde lyst at den skulle funke! 

Oops, ble anonym 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Blingblingtahei skrev (11 timer siden):

Oops, ble anonym 🙈

Ok. Har du prøvd hårkurene og balsamene fra Korres da? De er uten silikoner og selges hos Vita :) Jeg kjøpte balsamen i går kveld, men har ikke rukket å teste den ennå. Har bare luktet på den og den lukter ikke for mye, siden jeg jo er litt nøye på det :p

Jeg er også fornøyd med Rituals sin balsam, men Jing er den eneste jeg syntes dufter mildt nok. Kan ikke finne silikoner i den.

Har du prøvd noen av dem?

(Jeg har testet en balsam fra Bynoor forresten som jeg følte gjorde håret mitt veldig fort fett (mye fortere fett enn fra andre merker), så tørr ikke teste ut hårkuren deres da, men duften var mild nok og ingrediensene virker bra :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Har du prøvd hårkurene og balsamene fra Korres da? De er uten silikoner og selges hos Vita :) Jeg kjøpte balsamen i går kveld, men har ikke rukket å teste den ennå. Har bare luktet på den og den lukter ikke for mye, siden jeg jo er litt nøye på det 😛

Jeg er også fornøyd med Rituals sin balsam, men Jing er den eneste jeg syntes dufter mildt nok. Kan ikke finne silikoner i den.

Har du prøvd noen av dem?

(Jeg har testet en balsam fra Bynoor forresten som jeg følte gjorde håret mitt veldig fort fett (mye fortere fett enn fra andre merker), så tørr ikke teste ut hårkuren deres da, men duften var mild nok og ingrediensene virker bra :)

Jeg har faktisk vurdert fra korres da jeg har brukt hårfarge derfra og brukt kuren som følger med og var veldig fornøyd med den! Tror ikke jeg fant liste over ingredienser på vita.no så har ikke kjøpt enda, men skal jammen dra ut på vita etterpå å se 😊 takk! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (2 timer siden):

Jeg har faktisk vurdert fra korres da jeg har brukt hårfarge derfra og brukt kuren som følger med og var veldig fornøyd med den! Tror ikke jeg fant liste over ingredienser på vita.no så har ikke kjøpt enda, men skal jammen dra ut på vita etterpå å se 😊 takk! 

Du får gi tilbakemelding senere på om det ble noe Korres fra Vita da :) 

Hvis du føler for å sjekke ut den fra Rituals senere så er ingrediensene her: https://www.rituals.com/no-no/the-ritual-of-jing-conditioner-1107111.html#start=1

Veldig mange gode ingredienser i den, og jeg kan som sagt ikke se silikon i listen, med mindre det er et navn jeg ikke vet er silikon. Ofte slutter jo silikoner på -cone eller -ane. Den er ganske rik føler jeg, og inneholder både mye fuktighet og også proteiner, så jeg innbiller meg at den kan funke som en kur hvis man har den i lenge nok. Men spørs jo på håret ditt. Og veldig fin pris da. Jeg er faktisk veldig fornøyd med den, men så er det noe i meg da som liker å bytte på litt og prøve noe nytt, om så bare for å teste om gresset er grønnere, holdte jeg på å si 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best parfymefrie produkter og det er ikke det største utvalget, men Jan Thomas har en hårkur som gir fuktighet, den er uten parfyme. Kjøpes på Vita. Cutrin Vieno har en veldig god hårkur som er parfymefri, den kan du finne på nett mener jeg. 

Anonymkode: a99ff...e2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg liker best parfymefrie produkter og det er ikke det største utvalget, men Jan Thomas har en hårkur som gir fuktighet, den er uten parfyme. Kjøpes på Vita. Cutrin Vieno har en veldig god hårkur som er parfymefri, den kan du finne på nett mener jeg. 

Anonymkode: a99ff...e2f

Takk ❤️ Kanskje du @Blingblingtahei får sjekket ut hårkuren fra Jan Thomas hos Vita, med mindre du allerede har reist avsted 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 13.59):

Har hørt flere si det, mens andre synes den er helt fantastisk. Er det noen som vet hvilken hårtyper den kan fungere for eller hvem den ikke passer for?

Anonymkode: e2b5c...8d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har hørt flere si det, mens andre synes den er helt fantastisk. Er det noen som vet hvilken hårtyper den kan fungere for eller hvem den ikke passer for?

Jeg har ingen fasit, men antar den passer best for ubehandlet hår. Jeg har ubehandlet hår til skuldrene, typisk nordisk hår. Litt tørt i blant da, og til mitt hår gir den mer enn nok, men føler bananduften sitter igjen lenge etterpå 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen fasit, men antar den passer best for ubehandlet hår. Jeg har ubehandlet hår til skuldrene, typisk nordisk hår. Litt tørt i blant da, og til mitt hår gir den mer enn nok, men føler bananduften sitter igjen lenge etterpå 🙈

Lukten sitter ikke igjen i mitt, kanskje du bruker for mye eller skylder for lite ut?😅

AnonymBruker
Skrevet

Lukten sitter ikke igjen i mitt, kanskje du bruker for mye eller skylder for lite ut?😅

Tror egentlig det har mest med å gjøre at jeg har veldig sensitiv luktesans og når noe dufter mye av noe så føler jeg lukten henger igjen, selv om andre kanskje ikke merker noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 14.32):

Takk ❤️ Kanskje du @Blingblingtahei får sjekket ut hårkuren fra Jan Thomas hos Vita, med mindre du allerede har reist avsted 😄

Endte opp med å kjøpe balsam fra korres, og for første gang på lenge så var håret mitt helt smooth når jeg kom ut av dusjen, ingen floker og føler ingen trang til å dynke det med leave-in produkter! Etter første gangs bruk så virker det som beste balsamen jeg har brukt, så spennende å se om inntrykket vedvarer 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (15 minutter siden):

Endte opp med å kjøpe balsam fra korres, og for første gang på lenge så var håret mitt helt smooth når jeg kom ut av dusjen, ingen floker og føler ingen trang til å dynke det med leave-in produkter! Etter første gangs bruk så virker det som beste balsamen jeg har brukt, så spennende å se om inntrykket vedvarer 😁

Så nice! 👌 Hvilken av balsamene fra Korres kjøpte du da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så nice! 👌 Hvilken av balsamene fra Korres kjøpte du da?

Kjøpte den argan oil 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...