Gå til innhold

7 års krise? Finnes det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg hører mye om denne 7 års krisen. Er dette noe som finnes? Noen som har hatt en 7 års krise? Og hva er det liksom som skjer i denne krisen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt tro på deg jeg da...jeg følte faktisk at det var litt tungt i perioder det 7.året vi var sammen, men om det hadde noe med å gjøre at det var 7 år, det vet jeg jo ikke. Men jeg skylda på det! ;)

Skrevet

Vårt sjuende år var vel det beste av dem alle, og etter det har ting bare blitt bedre og bedre

Skrevet

Vi gjorde det slutt det 7. året vi var forlovet (like greit at vi aldri ble gift... ;) ) Hadde vært sammen i to år før det da.

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har ikke hatt noen krise og vi har vært sammen i 17 år.

Skrevet

Ja, jeg tror på 7 års krisa. Enten så blir forholdet forsterket, eller så blir det slutt. Men det er helt sikkert noen som ikke opplever krisa NÅ.

I år har vi vært sammen i 8 år, men fjoråret styrket forholdet vårt, selv om det var tungt.

Skrevet

Den er utvidet til 10 år... :ler:

(Har jeg hørt...)

Vi har vært sammen i 11 år (gift i 6). Har gått veldig fint! Men det er klart at etter så mange år blir det flest "hverdager". Med barn, jobb, hus og hage m.m. blir det lite tid til å pleie forholdet, og det kan dermed bli en slag "down periode", om du forstår hva jeg mener... ;):icon_lol:

Skrevet

har mistanker om at det er flere kriser, spesiellt en 5 årskrise!!! :forvirret:

Skrevet
har mistanker om at det er flere kriser, spesiellt en 5 årskrise!!!  :forvirret:

Det tror jeg også, mannen og jeg har vært sammen i 5 år den 15. og fy f for et år det har vært..

Gjest prestekrage
Skrevet

Jepp 7 års krisa er ikke ukjent nei! For min del stemte det på en prikk! Nøyaktig 2 dager før vår 7 års dag gjorde vi det slutt! Og han flyttet!

Vi prøvde å berge forholdet videre gjennom det året , men etter 8 mnd måtte vi gi tapt! Fortsatt innenfor det 7.ende året!

Skrevet

Den finnes ja! Ble slutt mellom meg og exen etter ganske så nøyaktig 7 år...

Skrevet

Hva er alle disse krisetallene da? Har hørt om både 3,7, og 13 årskrise.

Har egentlig ikke opplevd noen av de jeg.... selvfølgelig har vi hatt tøffe perioder som alle andre.... men klarer liksom ikke å putte de i disse boksene. Hva kjennetegner en 7 års krise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...