Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har en fersk relasjon der det etterhvert kom frem at h*n har hatt ett FF forhold til sin bestevenn som er av motsatt kjønn.
H*n løy/unnlot å si dette ved første anledning, men avfeide at det ikke hadde vært en fysisk relasjon..men kortene  kom på bordet tilslutt. Beskjeden som kom sammen var at dette måtte man bare forholde seg til og at denne bestevennen fortsatt ville være bestevenn og ha stort avtrykk i livet, bare uten sex..

Ble noe usikker på hvordan veien videre skulle bli, om dette var en relasjon jeg ønsket å satse på.. jeg anser ikke FF'en som en trussel utseendemessig, jeg er overlegen der..største problemet mitt er vel egentlig at h*n ikke var ærlig i utgangspunktet men kom etter at det var naturlig å fortelle om det.. og fortalte om det.. ? 

Tanker ? 

Anonymkode: 9f743...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendet ditt har ingenting å si der. 

En supermodell blir og dumpa av en lei mann. 

En bestevenn trumfer det meste. Ligger man med bestevennen sin, så er de ikke kjærester fordi en av de ikke vil....En vil garantert. 

Så da kommer det jo ann på.

Hvem av de fikk du?

• Liker 26
Skrevet

Jeg ville vært villig til å akseptere det så lenge jeg ikke vurderte relasjonen som en trussel mot forholdet. Man kan ikke forvente en oppramsing av tidligere partnere, heller ikke i omgangskretsen. 

• Liker 4
Skrevet

Bare han har god jobb og inntekt så er dette good to go.

Skrevet
Hippogriff skrev (9 minutter siden):

Jeg ville vært villig til å akseptere det så lenge jeg ikke vurderte relasjonen som en trussel mot forholdet. Man kan ikke forvente en oppramsing av tidligere partnere, heller ikke i omgangskretsen. 

Forøvrig enig med deg her.. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man ligger ikke med venner i min omgangskrets så jeg hadde droppet en person som ikke ser at det er en dealbreaker for mange.

det blir samme som partner hilser på gamle flammer overalt. Not my cup of tea. 

Anonymkode: d8e71...3e1

• Liker 17
Skrevet

I min omgangskrets er det veldig vanlig at venner ligger sammen når de er single, uten at det nødvendigvis betyr at det er følelser involvert. Når noen får kjæreste slutter de åpenbart å ligge rundt, men kan gjerne henge sammen med den tidligere elskeren både alene og sammen med ny partner. Så lenge man er ærlig med partneren tenker jeg det er uproblematisk. Det at han løy om relasjonen er derimot ikke greit, og ville nok fått meg til å tenke at han hadde noe å skjule.

• Liker 8
Skrevet

Aldri i verden. Du ligger ikke med bestevennen din. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt for meg.

Anonymkode: fbb83...c95

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde h*n vært ærlig om det fra starten og lagt alle korta på bordet, erklært at det var bare en FF-greie og at det er i fortiden og at h*n kun har øyne for meg fra nå av, så kanskje jeg hadde fiksa det. Men slik som det fremstår i HI, det hadde jeg ikke takla. At det er kun jeg som går rundt som en tulling uvitende om at det er historikk der, liksom. Meget ubehagelig, spesielt hvis denne personen er en vi skal omgås mye.

Anonymkode: 8000e...881

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for meg å fortsette den relasjonen

Anonymkode: ab214...0fb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kutt ut a. Både supermodeller og kjente pene personer hører en alltid om utroskap og skillsmisse. Tror du at et vakkert utseende er alt? Ja da er det ikke rart at du har møtt en slik mann som du har. dum og deilig.

Anonymkode: 1d23d...b66

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke akseptert det på lik linje med at jeg ikke hadde akseptert et nært vennskap ned en ex! 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Partner er venninne med flere av mine ekser og motsatt. Det har aldri skapt noe problem. 

Det er grenser for hva man skaper drama av, og livet er fullt av ekte utfordringer.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Partner er venninne med flere av mine ekser og motsatt. Det har aldri skapt noe problem. 

Det er grenser for hva man skaper drama av, og livet er fullt av ekte utfordringer.

Nå har dere ett åpent forhold?

Anonymkode: a93c4...e74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Not my cup of tea. Det går på preferanser, jeg har hatt flere venner/bekjente som har et helt annet syn på disse tingene en meg, jeg dømmer de jo ikke da de er venner og det angår ikke meg, men jeg ville heller ikke gått inn i forhold med en som hadde helt annet syn en meg. Mtp jeg ser etter en partner og ønsker kids å barneoppdragelse er ikke noe fasit på men da er det en fordel å ha samme grunnverdier/syn på ting for å slippe fremtidige kamper man ville møtt mot en annen kanskje. Er ganske mange som deler lag å det er for alt man vet sånne bagateller som starter endel av de.

Anonymkode: d8e71...3e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei.

Har en fersk relasjon der det etterhvert kom frem at h*n har hatt ett FF forhold til sin bestevenn som er av motsatt kjønn.
H*n løy/unnlot å si dette ved første anledning, men avfeide at det ikke hadde vært en fysisk relasjon..men kortene  kom på bordet tilslutt. Beskjeden som kom sammen var at dette måtte man bare forholde seg til og at denne bestevennen fortsatt ville være bestevenn og ha stort avtrykk i livet, bare uten sex..

Ble noe usikker på hvordan veien videre skulle bli, om dette var en relasjon jeg ønsket å satse på.. jeg anser ikke FF'en som en trussel utseendemessig, jeg er overlegen der..største problemet mitt er vel egentlig at h*n ikke var ærlig i utgangspunktet men kom etter at det var naturlig å fortelle om det.. og fortalte om det.. ? 

Tanker ? 

Anonymkode: 9f743...d11

Ikke for ingenting jeg mener at bestevenner av det motsatte kjønn ikke hører på sin plass. 

Anonymkode: da09f...de8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er god venn med tidlegare FF. Ingen av oss to vil sei det til nokon andre at vi har vore det og det er den beste løysinga når ein fortsatt er venn. Så slepp ein sånne dramaopplegg som her i tråden. Enkelte ting seier ein aldri til nye partnerar.

Anonymkode: c8999...35c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om noe du ikke takler svaret på?

Hvis en fyr jeg dater spør hvem jeg har ligget med er svaret at det har han ikke noe med. Jeg er heller ikke interessert i å vite hvem han har ligget med. 

Anonymkode: b9d72...c8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

H*n er ikke et ord. Hun, han, ham, henne, hans, hennes er ordene du leter etter. Kvasianonymisering er meningsløst i et allered anonymt forum. 

Anonymkode: 9e58f...044

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...