AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg blir veldig kåt rundt eggløsning da jeg ikke gikk på pillen. Jeg sluttet på pillen i går, og i dag har jeg ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg 😂 Kan dette være en indikasjon på at jeg faktisk har eggløsning? Anonymkode: 81c76...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Del Skrevet 20. mai 2021 Nei. Anonymkode: ae8c2...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Del Skrevet 20. mai 2021 Når kvinner blir gravide av å glemme én pille så må det jo være slik at man kan ha eggløsning umiddelbart. Så jeg vil tro det. Anonymkode: 41d34...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Del Skrevet 20. mai 2021 Nei, på ingen måte. Det tar jo flere dager før egget er modent, og LH og FSH er på et nivå der eggløsning kan skje. Når man likevel kan bli gravid med samleie ganske raskt etter glemt pille er det fordi sperm kan leve i 5-7 dager, og vente på egget. Men om du har sluttet etter minst 4 uker er du likevel beskyttet i 7dager til. Anonymkode: 102dc...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når kvinner blir gravide av å glemme én pille så må det jo være slik at man kan ha eggløsning umiddelbart. Så jeg vil tro det. Anonymkode: 41d34...4bb Nei, hvor man er i brettet har ekstremt mye å si for om man blir gravid av å glemme én pille. Derfor bør man egentlig hoppe over pillefri uke hver måned, for da kan man fint glemme både en og to piller uten at det gjør noe så lenge det er minimum 21 dager mellom hver gang det skjer. Men om man har hatt pillefri uke og så glemmer én pille i første uken etterpå, er det størst risiko for at man kan få eggløsning, men det tar isåfall ca 3 dager. Anonymkode: ae8c2...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løverinne Skrevet 27. mai 2021 #6 Del Skrevet 27. mai 2021 Nei, men det kan startet 1-2 uker etter p-pille slutt så lenge du ikke slutter midt i. Jeg ble gravid ca 2 uker etter p-pille slutt, det endte dessverre i SA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. mai 2021 #7 Del Skrevet 28. mai 2021 Nei det er iallefall veldig lite sannsynlig, eggstokkene må jo få modnet egget og slippe det og på p pillen skjer normalt sett ikke det, det er derfor man bruker p pillen. Så tidligst rundt to uker etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå