Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg går nesten ikke ut på sommeren da jeg har så mye celulitter på lår og rompe. I tillegg er det flaut å skulle vise en mann hvordan man ser ut:(

Er det noen rimelige behandlinger som folk vet om? Som ikke koster 50 000?

Anonymkode: 11288...7e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå med lårlange bukser/shorts/skjørt, problem løst. 

Anonymkode: 33dc1...447

• Liker 8
Skrevet

Start med tørrbørsting av kroppen :) det hjelper utolig fort, og i tillegg godt for hele kroppen. Bruk skrubbehansker eller kjøp en børste til formålet, gjør det hver dag eller annenhver dag så skal du se at det hjelper.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper vel å trene litt.

Anonymkode: ba5bd...9bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Måneskinn said:

Start med tørrbørsting av kroppen :) det hjelper utolig fort, og i tillegg godt for hele kroppen. Bruk skrubbehansker eller kjøp en børste til formålet, gjør det hver dag eller annenhver dag så skal du se at det hjelper.

Dette pluss ordentlig styrketrening. Jeg hadde lår og rumpe fulle av cellulitter, nå er de alle helt forsvunnet! 

Anonymkode: e5d70...914

• Liker 4
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Huff, kropp til besvær.  Ønsker at vi kan bli glade i den vi er. Stor, liten, tykk, tynn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke kvinner blir noe mindre vaker av cellulitter, hvis det hjelper. Synes det er like naturlig som fregner og føflekker.

Anonymkode: 16703...dc0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Tørrbørste?

Anonymkode: 174b1...25c

Skrevet

Problemet er ikke lårene dine, problemet er hodet ditt.

Lårene dine er fantastiske! De bærer deg overalt. Dessuten er det helt normalt med cellulitter, mellom 80-90% av kvinner har det. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Funker ikke skrubbehansker i dusjen på samme måte? Må huden være tørr?

Anonymkode: 9b8c5...9f0

AnonymBruker
Skrevet
On 5/20/2021 at 4:00 PM, Måneskinn said:

Tør jeg spørre hvor fort? Har gjort det (riktig) i et halvt år uten resultat. 

Anonymkode: 1f2a8...987

• Liker 3
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Men.....hvor mye viser man lår og rumpa utendørs på sommeren?

Det er vel bare til å gå med en helt vanlig kjole eller shorts? 

Jeg har minimalt med cellulitter - ikke at det spiller noen rolle da jeg uansett ikke går i hotpants. 

AnonymBruker
Skrevet

gå med langbukse, det gjør jeg og slipper det cellulitt maset. jeg har hatt føflekk kreft så da er det lettere å si hvorfor jeg aldri kler av meg mer. 

Anonymkode: 1cf5d...0e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fnuggolina skrev (4 timer siden):

Men.....hvor mye viser man lår og rumpa utendørs på sommeren?

Det er vel bare til å gå med en helt vanlig kjole eller shorts? 

Jeg har minimalt med cellulitter - ikke at det spiller noen rolle da jeg uansett ikke går i hotpants. 

Eh.....bikini??

Anonymkode: bdabe...271

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.06):

hm... har ikke tenkt over farten jeg.. 🙈  bare bruker børsten og starter nederst ved anklene og oppover leggene, tar lårene og rumpa og så magen og armer til slutt. Tar jo ikke lang tid heller.    For meg kom resultatet ganske fort, så da trodde jeg det gjorde det for andre og. Men merker du ingen forskjell, liksom?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 18.06):

Det er jo fordi det ikke fungerer. 

Jeg kjenner jeg blir oppgitt av slike tråder, og mangelen på kunnskap om menneskehjernen. Du burde google placeboeffekt. Om en person påstår at hun fikk bort cellulitter ved å tørrbørste, så er det åpenbart placebo, for det er fysisk umulig. Man kan redusere cellulitter ved å gå ned i vekt, fettsuge om det er mye underliggende fett i det området og diverse, men i svært mange tilfeller kan man ikke få bort cellulitter, spesielt ikke om du allerede er normalvektig uten å ha mye underhudsfett. 

Det er akkurat samme greia med rynker. Du må legge deg under kniven, få en sprøyte med noe digg i, for å få fjernet en rynke. Du kan ikke bruke en krem eller et massasjeapparat eller en krystall for å fjerne rynka. Den er kommet for å bli med mindre man tar plastisk kirurgi. 

Samme greia er det også med løshud etter vektnedgang. Huden vil tilpasse seg litt og trekke seg litt sammen, men den vil aldri bli stram og huden kan ikke på magisk vis fordufte. Den vil være der uansett hva. Det har ingenting å si hvor fort du går ned i vekt, overflødig hud vil det være om du går ned flere titalls kilo. Noen er så heldige når det kommer til genetikken at de kan gå ned mye uten å få store mengder løshud, men det gjelder fåtallet av mennesker som går ned mye i vekt. 

Slutt å kast bort penger på idiotiske ting. Den tørrbørstingen vil ikke gjøre en dritt for deg. Det hjelper ikke ta 50 knebøy om dagen heller, forresten. Og jeg kan også avkrefte at eplecidereddik og sitronvann ikke vil fjerne cellulittene, for skal man dømme etter kompetansenivået her inne så vil du nok få råd om det også..... 

Kjenner jeg blir oppgitt. Vi kvinner er virkelig dumme noen ganger, det er ikke rart at industrier tjener rått på oss når vi er så naive. Tro meg, jeg har vært der hvor jeg trodde at en krem ville fjerne rynker og en body wrap stramme opp huden.... Nei. Det funker ikke. 

Anonymkode: 33dc1...447

• Liker 6
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eh.....bikini??

Anonymkode: bdabe...271

«Jeg kan ikke gå utendørs i sommer» var temaet.

Ikke «synes det er kjipt å dra på stranda». 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Fnuggolina said:

«Jeg kan ikke gå utendørs i sommer» var temaet.

Ikke «synes det er kjipt å dra på stranda». 

😤😤😤😤😤

Anonymkode: 15f0e...d63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 19.56):

Dette pluss ordentlig styrketrening. Jeg hadde lår og rumpe fulle av cellulitter, nå er de alle helt forsvunnet! 

Anonymkode: e5d70...914

Er det sant? Så enkelt? Lyst til å dele detaljer om tid, øvelser etc? 

Anonymkode: 5cc5c...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...