AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 På den ene siden gjør han ikke noe galt, men så liker jeg det ikke likevel. Han har aldri nevnt denne dama ved navn, vet bare om henne fordi jeg leste en samtale mellom dem på FB. Hun vet at han har dame, hun har også kjæreste. Jeg tror det jeg misliker mest er at han skjuler det for meg, og at han kan skrive ting som "Hvis forholdene våre går dårlig så kan vi dra til xxxx på tidenes ferie!". En gang snakket de også om at det hadde vært kult å ha trekant (med meg), men han sa at jeg sannsynligvis ikke hadde likt å dele. Igjen, greit nok, jeg er iallefall inkludert i planene, men jeg liker ikke at han snakker om mine sexpreferanser med et kvinnfolk jeg ikke kjenner, og som han tydeligvis har hatt sex med før. Er jeg helt teit? Burde sikkert ta det opp, men føler det blir så diffust, jeg kan jo ikke, og vil ikke, nekte han å snakke med andre kvinner. Kjenner jeg samboeren min rett vet jeg også at han hadde blitt fly forbanna om jeg snakket sånn med en mannlig venn, da han har slitt en del med sjalusi, men nå begynner jeg å lure på om han ofte er sjalu fordi han selv har ting han må skjule. Anonymkode: 7b238...b98
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Han skjuler for deg at han har spurt eksen sin om å bli med på trekant, med deg, og at om det går til helvete så kan de dra på tidenes ferie? Jeg hadde sendt ham en link til et reisebyrå og bedt ham se etter ferie med eksen, og dumpet hele svinet. Anonymkode: 64b31...1cd 25
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Ja, jeg er litt på tanken om å flytte ut, det bare passer ikke så bra akkurat nå på grunn av studier. Kall meg gjerne kynisk og pragmatisk, men det hadde vært mye lettere å flytte om et år Dette har også pågått over ganske lang tid. De snakker ikke sammen ofte i det hele tatt, det kan gå flere måneder, men når de først snakker så er det definitivt flørt fra begges side, og det burde jeg jo igrunn ikke måtte finne meg i. Anonymkode: 7b238...b98 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er litt på tanken om å flytte ut, det bare passer ikke så bra akkurat nå på grunn av studier. Kall meg gjerne kynisk og pragmatisk, men det hadde vært mye lettere å flytte om et år Dette har også pågått over ganske lang tid. De snakker ikke sammen ofte i det hele tatt, det kan gå flere måneder, men når de først snakker så er det definitivt flørt fra begges side, og det burde jeg jo igrunn ikke måtte finne meg i. Anonymkode: 7b238...b98 Sett deg en dato du, han gjør jo tydeligvis som han vil så om du utnytter ham litt så Anonymkode: 64b31...1cd 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Sett deg en dato du, han gjør jo tydeligvis som han vil så om du utnytter ham litt så Anonymkode: 64b31...1cd Haha, det er egentlig det jeg tenker akkurat nå også. Da vi ble sammen hadde han fast jobb og fast kropp, nå har han mista jobben, blitt tjukk og lat, overlater hoveddelen av ansvaret for leiligheten til meg, og i tillegg chatter han med eksen sin bak ryggen min og mener at vi burde ha sex hver dag. En del av meg har lyst til å gi han et stort hint om at han kommer til å miste meg om han ikke snur skuta, men en større del av meg har egentlig allerede kommet over han. TS Anonymkode: 7b238...b98 7
Gjest ABM Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha, det er egentlig det jeg tenker akkurat nå også. Da vi ble sammen hadde han fast jobb og fast kropp, nå har han mista jobben, blitt tjukk og lat, overlater hoveddelen av ansvaret for leiligheten til meg, og i tillegg chatter han med eksen sin bak ryggen min og mener at vi burde ha sex hver dag. En del av meg har lyst til å gi han et stort hint om at han kommer til å miste meg om han ikke snur skuta, men en større del av meg har egentlig allerede kommet over han. TS Anonymkode: 7b238...b98 Da har du skjønt tegninga... Kunne spart deg tråden du:)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 11 minutter siden, ABM said: Da har du skjønt tegninga... Kunne spart deg tråden du:) Absolutt ikke! Du skal ikke undervurdere verdien i å få bekreftet at man har rett, selv når det tilsynelatende er helt åpenbart for alle andre. En gang stod han å skrek til meg midt på gata fordi han hadde bursdag, og siden jeg måtte tidlig på jobb hadde jeg ikke laget bursdagsfrokost til han. En voksen mann altså, dritafull, står og roper til samboeren sin om hvor jævelig kjip hun er fordi han ikke fikk bursdagsfrokost. Kompisen hans som var med oss ut reagerte tilsynelatende ikke på dette opptrinnet i det hele tatt. En annen gang ble han så sint over at internett ikke fungerte at han terroriserte meg en hel dag med sinte utbrudd, smelling i veggene, kasting av ting veggimellom. Når han endelig roet seg var det min feil at han ble så sint, og min feil at han følte seg dum etterpå, siden jeg ikke reagerte på utbruddene hans slik han mente jeg burde. Jeg lever altså i en veldig merkelig relasjon der det ikke alltid er åpenbart for meg om jeg har rett til å reagere eller ikke. Du kunne spart deg den kommentaren, mener jeg Anonymkode: 7b238...b98 10
Gjest ABM Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Absolutt ikke! Du skal ikke undervurdere verdien i å få bekreftet at man har rett, selv når det tilsynelatende er helt åpenbart for alle andre. En gang stod han å skrek til meg midt på gata fordi han hadde bursdag, og siden jeg måtte tidlig på jobb hadde jeg ikke laget bursdagsfrokost til han. En voksen mann altså, dritafull, står og roper til samboeren sin om hvor jævelig kjip hun er fordi han ikke fikk bursdagsfrokost. Kompisen hans som var med oss ut reagerte tilsynelatende ikke på dette opptrinnet i det hele tatt. En annen gang ble han så sint over at internett ikke fungerte at han terroriserte meg en hel dag med sinte utbrudd, smelling i veggene, kasting av ting veggimellom. Når han endelig roet seg var det min feil at han ble så sint, og min feil at han følte seg dum etterpå, siden jeg ikke reagerte på utbruddene hans slik han mente jeg burde. Jeg lever altså i en veldig merkelig relasjon der det ikke alltid er åpenbart for meg om jeg har rett til å reagere eller ikke. Du kunne spart deg den kommentaren, mener jeg Anonymkode: 7b238...b98 Ok,ok:) Men kjære du...du bor sammen med et barn, få deg en mann så lager dere et barn isteden..ok?:)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 Han mishandler deg psykisk, skriker og kjefter, og nå er han delvis utro og.. sjarmerende. Anonymkode: 64b31...1cd 5
Juniper Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Absolutt ikke! Du skal ikke undervurdere verdien i å få bekreftet at man har rett, selv når det tilsynelatende er helt åpenbart for alle andre. En gang stod han å skrek til meg midt på gata fordi han hadde bursdag, og siden jeg måtte tidlig på jobb hadde jeg ikke laget bursdagsfrokost til han. En voksen mann altså, dritafull, står og roper til samboeren sin om hvor jævelig kjip hun er fordi han ikke fikk bursdagsfrokost. Kompisen hans som var med oss ut reagerte tilsynelatende ikke på dette opptrinnet i det hele tatt. En annen gang ble han så sint over at internett ikke fungerte at han terroriserte meg en hel dag med sinte utbrudd, smelling i veggene, kasting av ting veggimellom. Når han endelig roet seg var det min feil at han ble så sint, og min feil at han følte seg dum etterpå, siden jeg ikke reagerte på utbruddene hans slik han mente jeg burde. Jeg lever altså i en veldig merkelig relasjon der det ikke alltid er åpenbart for meg om jeg har rett til å reagere eller ikke. Du kunne spart deg den kommentaren, mener jeg Anonymkode: 7b238...b98 Det at han chatter med en eks er det minste problemet ditt! 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 Da bor du der så lenge det er praktisk. Eksen vil garantert ikke ha tilbake forfallet, men han kan jo kose seg med planleggingen av ferier ect. Og ja, veldig sjalu folk er gjerne slik fordi de selv vet hva de gjør Anonymkode: 0d5fb...11b 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 Forbered deg til å gå, du. Og når tiden er inne så drar du og ser deg aldri tilbake Anonymkode: f1bac...867 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er jeg helt teit? Burde sikkert ta det opp, men føler det blir så diffust, jeg kan jo ikke, og vil ikke, nekte han å snakke med andre kvinner. Kjenner jeg samboeren min rett vet jeg også at han hadde blitt fly forbanna om jeg snakket sånn med en mannlig venn, da han har slitt en del med sjalusi, men nå begynner jeg å lure på om han ofte er sjalu fordi han selv har ting han må skjule. Anonymkode: 7b238...b98 Det er som regel sånn. Jeg synes ikke noe av dette er innafor i et monogamt forhold. Anonymkode: 7f434...d33 1
Søker råd! Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 Du må tenke grundig gjennom om du takler et år til med dette, å bo med han er en stor kamel å svelge for å slippe flytting under studiet...men virker som du er mer den avbalanserte typen som klarer å holde hodet kaldt og du må selv vurdere hva som er viktigst her. Jeg hadde klikket i vinkel og flyttet ut umiddelbart, men det er ikke sikkert det hadde vært det mest hensiktsmessige mtp målet om å bli ferdig med studiet 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Hva er det med damer her inne som roter seg opp i så mange elendige mannfolk?? Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min holdt på sånn med gamle ekser, han hadde vært på hodet ut for lenge siden. Menn som flørter og "samler" på ekskjærester er skikkelig turn -off - det hadde vært fullstendig uaktuelt for meg hvertfall å bruke et sekund mer på en sånn mann . Dette må du ikke finne deg i, helt alvorlig. Anonymkode: 8a817...f7b 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 14.40): Absolutt ikke! Du skal ikke undervurdere verdien i å få bekreftet at man har rett, selv når det tilsynelatende er helt åpenbart for alle andre. En gang stod han å skrek til meg midt på gata fordi han hadde bursdag, og siden jeg måtte tidlig på jobb hadde jeg ikke laget bursdagsfrokost til han. En voksen mann altså, dritafull, står og roper til samboeren sin om hvor jævelig kjip hun er fordi han ikke fikk bursdagsfrokost. Kompisen hans som var med oss ut reagerte tilsynelatende ikke på dette opptrinnet i det hele tatt. En annen gang ble han så sint over at internett ikke fungerte at han terroriserte meg en hel dag med sinte utbrudd, smelling i veggene, kasting av ting veggimellom. Når han endelig roet seg var det min feil at han ble så sint, og min feil at han følte seg dum etterpå, siden jeg ikke reagerte på utbruddene hans slik han mente jeg burde. Jeg lever altså i en veldig merkelig relasjon der det ikke alltid er åpenbart for meg om jeg har rett til å reagere eller ikke. Du kunne spart deg den kommentaren, mener jeg Anonymkode: 7b238...b98 Du står opp for deg selv i tråden!👍 Du må gjøre det samme med neket. Ikke finn deg i sånt ræl😊 Anonymkode: 3845f...f32 1
Oslodamen Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 Dette var utrolig trist å lese. Du lever i et forhold der du blir mishandlet og utnyttet, samboeren din er emosjonelt utro med eksen og har null respekt for deg - og du er usikker på om du egentlig burde være ok med oppførselen hans 😥. Grunnen til at du blir så usikker på hvor grensene går, handler om at du blir utsatt for psykisk vold og manipulering. Da blir man forvirret og usikker på hva som skjer, hvem sin feil det er og hvor grensene går for hva som er ok og ikke. Du bør komme deg ut av dette giftige forholdet så fort som mulig. Da vil hjernetåken etterhvert lette og du vil se hvor forferdelig du faktisk hadde det. Du er allerede skadet av å være i dette forholdet, kjære, kjære Ts 💔. Din samboers oppførsel er forkastelig og krenkende. Han tråkker på deg og forholdet deres, og du lurer på om du er teit? Nei, det er du ikke, det er det han som er! 3
Gjest Skogsalv Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Tydelig at hverken han eller hun har respekt for egen partner,når de fortsatt fjaser på den måten med flirt på bakrommet. Attpåtil drar inn deg som 3.part i en tenkt trekant. De har fortsatt lysst på hverandre. Sexfantasien er kun ment for å forsikre den andre at partner egentlig ikke er SÅÅÅ viktig, og din rolle i trekanten er kun for at de ikke skal ha dårlig samvittighet for mikro cheatinga si. Men noe de ler av seg imellom . De bekrefter hverandre på en dustete måte. Samt forespeilingen om tidenes ferie : en hooking kjæresten din gjør ifht henne seksuelt. Planter tanker i hodet hennes...🙄 Idiot! Endret 22. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 14.13): Ja, jeg er litt på tanken om å flytte ut, det bare passer ikke så bra akkurat nå på grunn av studier. Kall meg gjerne kynisk og pragmatisk, men det hadde vært mye lettere å flytte om et år Dette har også pågått over ganske lang tid. De snakker ikke sammen ofte i det hele tatt, det kan gå flere måneder, men når de først snakker så er det definitivt flørt fra begges side, og det burde jeg jo igrunn ikke måtte finne meg i. Anonymkode: 7b238...b98 Redd du sier det samme om ett år. Anonymkode: 88618...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå