Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leker nå med tanken om å dra på utveksling til new york neste vår (da har samfunnet forhåpentligvis åpnet opp igjen der nede). Ser nå på to college med campus på Manhattan, og ønsker da å leie rom på Manhattan det ene semesteret det er snakk om.

Får ca. 150 000 fra Lånekassen virker det som, skolepengene er på rundt 100 000. Leie ser jeg kan ligge på ca. 10-13 000 mnd, 6 måneder vil bety rundt 70-80 000.

Hvor mye er det realistisk at jeg må ut med selv? Hvor mye penger går det i levekostnader? Dette må dekke mat, drikke og festligheter etc. Vil jo ikke måtte snu på hver krone der borte...

Anonymkode: f1513...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte nesten femti tusen på en sju dagers ferie i New York... Og jeg føler ikke engang det var mange store kostnader jeg tok meg råd til. Bodde på et nokså shabby hotell, men spiste ute to ganger om dagen. Ingen fancy restauranter. Litt shopping, men kun på salg - ingen luksusvarer eller noe sånt. 

Pengene går raskt, så spar deg opp så mye som mulig så du slipper å stresse med å leve på havregryn og vann! 

Anonymkode: 49150...d78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samfunnet har vært åpent her i flere mnd, hilsen en på Manhattan 🙂

Anonymkode: 64ea9...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...