Gå til innhold

Hvorfor tar ikke menn som mister håret hårtransplantasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er rart menn ikke gjør dette. Kvinner skal ta brystløft og silikon, fjerne rynker, ta botox og trådløft for å se yngre ut, men mennene, nei de skal bare fortsette å forfalle. Hvorfor stiller menn krav til aldrende kvinner om at de må ta vare på seg selv på denne måten mens mennene ikke må ta hårtransplantasjon for å få tilbake håret? 

Anonymkode: 4119a...2d4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kvinner selv som tillater seg dette rotteracet. 

Anonymkode: a42b1...6f1

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Menn stiller krav? Jeg har aldri hørt en eneste mann som forventer at kvinner skal ta silikon eller botox eller noe. Dette er heller latterlige krav kvinner stiller til seg selv. Heia det naturlige, uansett kjønn!

Hilsen kvinne

Anonymkode: 8db8d...43d

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at kvinner skal gjøre alle disse tingene? 

Hvilken omgangskrets har du egentlig der det er forventet at kvinner skal operere seg?

Anonymkode: c16a7...a91

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Og en annen ting, at mannen mister hår har absolutt ingen ting med å forfalle å gjøre. Ølmagen derimot kommer i den kategorien. Men det er helt vidt forskjellige ting. En kvinne som ikke trenger og er fysisk aktiv vil også "forfalle" raskere enn de som er fysisk aktive.

Anonymkode: 8db8d...43d

• Liker 5
Gjest RockOn
Skrevet

Men i alle dager, hvorfor skal de gjøre det? 

Det er jo heller ingen som sier at kvinnen skal noe.

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at mange menn gjør det. Heller ikke uvanlig å ta botox i en uheldig rynke. 

Men har man mistet mye ser det bare rart ut. Tilsvarende kvinner som er helgrå og farger håret.

Anonymkode: 6d797...36a

Skrevet

Er nok mange som gjør dette, men for at det skal fungere må du faktisk ha hår nok til å ha et sted å transplantere hår fra. Skal love deg at det ikke vil se bra ut om du transplanterer hår fra ræva...

Hva er greia med alle trådene om mannlig hårtap om dagen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen trenger faktisk å gjøre noe. Herregud så utseendefokusert samfunnet er blitt 😳

Anonymkode: 35ff8...49b

• Liker 4
Skrevet

Fordi samfunnet støtter menns aldring, kvinner er bare attraktive hvis de er «evig unge». 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Syns det er rart menn ikke gjør dette. Kvinner skal ta brystløft og silikon, fjerne rynker, ta botox og trådløft for å se yngre ut, men mennene, nei de skal bare fortsette å forfalle. Hvorfor stiller menn krav til aldrende kvinner om at de må ta vare på seg selv på denne måten mens mennene ikke må ta hårtransplantasjon for å få tilbake håret? 

Tar du botox eller silikon her så er det rett ut!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn går med tupe. Dagens tupeer er så bra at det er som regel bare frisører ect som ser de har det.

Mange mister håret ogsà veldig unge. Og har ikke råd til dyre behandlinger.

Anonymkode: d82df...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk så bra det ser ut om noen år når resten av håret faller av og du sitter med en dusk på toppen av hodet..

Anonymkode: 9e783...50d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hva du mener egentlig. 
alle disse tingene du ramser opp som kvinner gjør, er noe de gjør kun for seg selv.

Jeg kjenner ingen som verken forventer eller ønsker at kvinner skal ta silikon, brystløft og Botox. Dette er et press hovedskapelig opprettholdt av andre kvinner. 

Kjenner ingen menn som plages av håravfall. Viner i en alder der mange av de jeg kjenner mister hår, men kunne ikke brydd seg mindre. De bare raker det kort, og ferdig med det. Heldigvis!

Hadde en kjæreste av meg forsøkt å påvirke meg til hårtransplantasjon hadde jeg ledd høyt og bedt henne dra til helvete 👌🏼

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (48 minutter siden):

Skjønner ikke hva du mener egentlig. 
alle disse tingene du ramser opp som kvinner gjør, er noe de gjør kun for seg selv.

Jeg kjenner ingen som verken forventer eller ønsker at kvinner skal ta silikon, brystløft og Botox. Dette er et press hovedskapelig opprettholdt av andre kvinner. 

Kjenner ingen menn som plages av håravfall. Viner i en alder der mange av de jeg kjenner mister hår, men kunne ikke brydd seg mindre. De bare raker det kort, og ferdig med det. Heldigvis!

Hadde en kjæreste av meg forsøkt å påvirke meg til hårtransplantasjon hadde jeg ledd høyt og bedt henne dra til helvete 👌🏼

Jo. Dere menn forventer at kvinner skal se ut som 20 åringer til enhver tid, og ønsker det også. For at en kvinne skal kunne det så må hun legge seg under kniven. Dere legger også skylden på kvinner når det eneste dere bryr dere om, er at kvinnen er ung og stram. Dere er så patetiske når dere ikke engang vil innrømme det selv. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelpe meg så mye generalisering man kan få plass til i et så kort innlegg. 😂

Anonymkode: f48a5...0d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo. Dere menn forventer at kvinner skal se ut som 20 åringer til enhver tid, og ønsker det også. For at en kvinne skal kunne det så må hun legge seg under kniven. Dere legger også skylden på kvinner når det eneste dere bryr dere om, er at kvinnen er ung og stram. Dere er så patetiske når dere ikke engang vil innrømme det selv. 

Tanken har ikke slått deg at menn er like ulike som kvinner? At alle menn er individer, som ikke nødvendigvis tenker og føler det samme? Ikke det nei ...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen gjør det, men det ser jo helt noldus og unaturlig ut. Man får et sånt overdrevent symmetrisk hårfeste, og ender bare opp med å se ut som en "try hard". Dessuten er det ikke maskulint å velge letteste utvei, og hårtransplantasjon/parykk er jo nettopp det.

Da er det mye bedre å bygge muskler, sånn at man kan kle et rakbarbert hode. Så får man både selvtillit og bedre helse på kjøpet. Koster litt mer innsats, men betalingen er høyere. Å jukse er en dame-greie.

Anonymkode: 2b372...1f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tanken har ikke slått deg at menn er like ulike som kvinner? At alle menn er individer, som ikke nødvendigvis tenker og føler det samme? Ikke det nei ...

Menn er ikke ulike her nei. De vil ha det samme. En kvinne på 18-20 år som er stram og tynn fra topp til tå. Om de vil ha noe annet så er det pga egne komplekser og problemer og fordi de ikke har sjans på de pene kvinnene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg er kvinne og mister håret nå... Er det meningen at jeg skal ta hårtransplantasjon fordi det er forventet av meg som kvinne..? Siden noen velger å fylle seg opp med silikon og restylane rundt omkring så skal jeg og fikse på alt "samfunnet" ikke liker... Drit og dra.

Faller håret av så faller håret av, sånn er det bare.

Anonymkode: e944b...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...