Gå til innhold

Vil kvinner i 20 årene ha menn i 40 årene som har mistet nesten alt håret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg høres kanskje ut som en slik mann selv, men jeg er kvinne og er selv ikke interessert i menn over 40. Men er det vanlig? Jeg mener ikke å være nedsettende, men aldersforskjellen er altfor stor for meg

Anonymkode: d85c3...4d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg kan ikke snakke for kvinner i 20årene for jeg er 32 selv. Men jeg vil helst ha en mann som er like gammel som meg +/-  et par år. Til og med jeg synes over 40 er gammelt. Kvinner lever jo lengre enn menn også. Så helst ingen over 40 for min del. Ikke pga håret men pga helheten. 

Anonymkode: 647c1...78d

• Liker 11
Skrevet

For sex, ja. Det hadde i alle fall jeg da jeg var 23, og jeg var godt fornøyd med ham. Men han jeg vil bli gammel med er mer på min alder, jeg har lyst til nettopp det å bli gamle sammen, ikke at han blir gammel før meg og at jeg kanskje blir gammel alene etterpå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker menn med litt grått sølv hår, Håvard Tjoa er et godt eksempel, kaizer vokalist Janove ottesen er et annet eksempel. Flotte menn begge over 40 som ser helt amazing ut. Jeg er selv i 20 årene og har ingen problemer med alder oppover. Mange menn ser flott ut når de har passert 40. Menn som ikke ser bra ut på håret ser ikke bra ut på håret enten de er 20 eller 40.

Anonymkode: 74099...d40

• Liker 14
Skrevet

Er håret det første du vurderer på folk? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker menn med litt grått sølv hår, Håvard Tjoa er et godt eksempel, kaizer vokalist Janove ottesen er et annet eksempel. Flotte menn begge over 40 som ser helt amazing ut. Jeg er selv i 20 årene og har ingen problemer med alder oppover. Mange menn ser flott ut når de har passert 40. Menn som ikke ser bra ut på håret ser ikke bra ut på håret enten de er 20 eller 40.

Nå var det ikke menn som har grått hår ts skrev om, men menn over 40 som har mistet nesten alt eller alt håret

Anonymkode: 298be...b35

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner ikke pá menn med lite hår eller skallede menn uansett om de er 25 eller 45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer selvfølgelig an på lommebok, eiendom og aksjeportefølje.

Anonymkode: 23310...175

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå var det ikke menn som har grått hår ts skrev om, men menn over 40 som har mistet nesten alt eller alt håret

Anonymkode: 298be...b35

Og til det så svarte jeg vel at menn som ikke ser bra ut på håret enten de er 20 eller 40 ser ikke bra ut på håret. Men det har ingenting med alder å gjøre.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var overhode ikke interessert i menn i 40årene da jeg var i 20årene. Heller ikke da jeg var i 30årene, faktisk. Nå er jeg selv 40år og sammen med en mann på 35år. Litt yngre enn min preferanse som er menn på min relative alder. 

Anonymkode: e25eb...b05

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kjemien er der, så absolutt!  :) Har mye å si hva slags menneske han er,Utseendet er bare en del av en totalpakke. Er 25. :) 

Anonymkode: 09715...0b8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer selvfølgelig an på lommebok, eiendom og aksjeportefølje.

Anonymkode: 23310...175

Du er mann. 

Svar til HI: Nei. 

Anonymkode: b4d23...0ef

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

This.. Sølvrever har alltid sett bra ut, det mente jeg som19- 20 åring og er et standpunkt jeg ennda har.

Hår har ikke nødvendigvis så mye med alder å gjøre, det finnes menn på 25 som er halvskskalla så jeg forstår ikke sammenhengen her. Vil du ts diskutere hår på menn eller aldersforskjell i forhold og hva en tenner på?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke interessert i menn over 40 år jeg heller. I utgangspunktet er det en prinsippsak. Jeg bryr meg ikke om mannen har hår eller ikke, men jeg bryr meg om han er en type som bare går etter unge kvinner fordi ungt kjøtt er best. De fleste menn i den aldersgruppen gjør jo det, så jeg skal ikke gi dem gleden av å få smake på meg. ;) Foretrekker menn som ser meg som et menneske og behandler meg bra. 

Anonymkode: ac7b2...f66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er en kombinasjon av alder og hår. Men alder er viktigst. Verken jeg eller noen venner eller bekjente jeg vet om ville vært interessert. Hvis jeg kommer overens med fyren og det er god kjemi så passer vi til vennskap da, det andre passer for menn på min egen alder eller noe eldre. At han har lite hår låser saken ytterligere for min del. Og jeg høres jo nå utrolig overfladisk ut, men utseende spiller en rolle. Alderen, til tross for kjemi, fikser ikke de forskjellene mellom oss som kommer av alder

Anonymkode: d85c3...4d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har jo mye med personlighet og kjemi om man finner noen attraktive. Men at unge kvinner higer etter menn over 40 er nok noe disse mennene liker å tro. 

Anonymkode: dcdfb...be9

• Liker 6
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Tough cookie said:

Jeg tenner ikke pá menn med lite hår eller skallede menn uansett om de er 25 eller 45

Samme her. :sjenert: Er kresen på håret. Ikke for langt, men det må være hår. :ler:

---

Men ja.. jeg er selv 32 år. Ville ikke gått for en mann i 40 årene. Foretrekker jevnaldrende. 

Endret av Blått
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skallet eller ei har ingenting å si. Jeg har funnet meg en mann på samme alder fordi jeg blant annet ikke ønsker at faren til mine barn skal være alt for gammel. 

Anonymkode: f18c9...cfe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i 20-åra var jeg ikke interessert i menn i 40-åra. Verken med eller uten hår.

Når jeg nå selv er i 40-åra er menn på samme alder aktuelle. Igjen både med og uten hår.

Anonymkode: 23736...fe3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ser jeg ikke bort fra. Felles verdier, hvor god han er i senga og rett og slett hvor gøy vi har det sammen spiller en større rolle for meg enn hvordan han ser ut på hodet. har mer å si at han holder seg i form og er aktiv, elsker å trene slik som jeg. Da kan det funke.

Anonymkode: 9086a...745

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...