Gå til innhold

Hvorfor vil jeg ha han jeg har kjedeligst sex med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste "holdt på" med to. De er vidt forskjellige. 

Han ene er forsiktig, vi har helt ordinær sex, kanskje jeg suger han først. Han er litt sjenert og kanskje ikke sånn kjemperrfaren med "voksen" sex... Han kommer veldig fort, og da er vi ferdige..til min lille skuffelse. .men vi kan ligge å kose oss, prate og ha det fint likevel. 

Han andre er HELT rå i senga, vi eksperimenterer, og ingen områder skal være uprøvd. Jeg kan komme gang på gang og selv om han er ferdig, så er han ikke ferdig med meg før jrg kommer. Han er stor, sterk og deilig. 

Likevel så kjenner jeg at det er han første jeg vil fortsette med om det blir aktuelt .  

Why.

Anonymkode: ee9a1...ec1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Per definisjon er det alt som ikke har med sex å gjøre. I en partner ønsker du trygghet, personlighet, og omsorg, ikke bare en kuk i fitta og stram rumpe.

Anonymkode: 7b5b0...1ad

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel noen personlighetstrekk og egenskaper du setter høyere enn sex? Og, sexen kan gjøres noe med så lenge han er villig til å prøve ut nye ting, og når han blir litt mer erfaren og tryggere. Personlighetstrekk derimot, er vanskelig å forandre.

Anonymkode: 26efa...a9b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Why ask? 

Du svarer jo selv på hva du anser som viktig. 

Anonymkode: 88fa9...c14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg ville nok falt for ham det var god sex med. Det er veien til å få meg hekta. 

Anonymkode: 51c2a...bea

Skrevet

Hvorfor holder du på med 2 stk samtidig?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Personlighet er viktigst! Sexen kam utvikles med tiden også! 

Anonymkode: 443a6...dec

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Sex er kanskje ikke så viktig som stabilitet og trygghet?

Gjest Alterego666
Skrevet
mjaus skrev (8 timer siden):

Fordi hun kan det?

Skrevet

Svaret er ganske enkelt. Sex er en veldig liten del av et parforhold. For de fleste er det andre egenskaper som er mye viktigere.

• Liker 9
Skrevet
Alterego666 skrev (30 minutter siden):

Fordi hun kan det?

Om hun holder på med to stk som er interessert i henne bak ryggen deres håper jeg at hun får ingen av de.

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 12.32):

Han ene er forsiktig, vi har helt ordinær sex, kanskje jeg suger han først. Han er litt sjenert og kanskje ikke sånn kjemperrfaren med "voksen" sex... Han kommer veldig fort, og da er vi ferdige..til min lille skuffelse. .men vi kan ligge å kose oss, prate og ha det fint likevel. 

Han andre er HELT rå i senga, vi eksperimenterer, og ingen områder skal være uprøvd. Jeg kan komme gang på gang og selv om han er ferdig, så er han ikke ferdig med meg før jrg kommer. Han er stor, sterk og deilig. 

Likevel så kjenner jeg at det er han første jeg vil fortsette med om det blir aktuelt .  

Why.

Synes det er feil av deg å ha sex med flere nå når det er Corona.  Det er ikke i tråd med forskriftene. 

Skrevet
Brunello skrev (2 timer siden):

Svaret er ganske enkelt. Sex er en veldig liten del av et parforhold.

Er ikke sex det som skiller kjæreste og vennskap ? Sex er så mye mer enn "å ligge", det er begjær, lidenskap, kroppen din som vekkes til live når han tar hånden på deg og sender deg et lystent blikk..
for meg er det ihvertfall viktig i et forhold. det finnes mange snille menn med god personlighet der ute, men skal jeg ha et forhold må det være noe mer enn det.

• Liker 4
Skrevet
marsvin skrev (6 minutter siden):

Er ikke sex det som skiller kjæreste og vennskap ? Sex er så mye mer enn "å ligge", det er begjær, lidenskap, kroppen din som vekkes til live når han tar hånden på deg og sender deg et lystent blikk..
for meg er det ihvertfall viktig i et forhold. det finnes mange snille menn med god personlighet der ute, men skal jeg ha et forhold må det være noe mer enn det.

Jeg må si meg litt enig der. Nå er det jo selvfølgelig mulig å forbedre sexen, men hvis det er ingenting som tyder på at den kan bli bedre ville jeg droppet begge to.

• Liker 1
Skrevet
marsvin skrev (1 minutt siden):

Et forhold baserer seg på at du vil bruke mye mer tid på partneren enn du vil bruke på ordinære venner. Et gjennomsnittspar har sex 1,8 ganger i uka, og det varer da i snitt 5 minutter. Dersom du baserer et forhold på de 8 minuttene i uka, blir det et kjipt forhold. For meg er det mye viktigere at partner deler samme interesser som meg og at vi har det bra sammen. Så er det at vi har et ok sexliv en bonus.

Så er det de som velger partner etter sexpreferanser. Det må de gjerne gjøre, men dersom det går på bekostning av alt annet ser jeg liten verdi i det. Om sexen er viktigere enn alt annet, er det mer som et avvik å regne.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tok motsatt valg. Valgte han med mest lovende sex. Men... Livet er mye mer enn sex, og tenkte i en årrekke  på han jeg ikke valgte. Fordi vi hadde så himla mye felles. (Sexen hadde vi nok fått til etter hvert).

Men så møtte jeg en enda bedre fyr, der begge deler stemte. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
mjaus skrev (2 timer siden):

Om hun holder på med to stk som er interessert i henne bak ryggen deres håper jeg at hun får ingen av de.

Det er ingen info i HI om at hun er i eksklusive forhold. Farlig å trekke moralske slutninger på sviktende grunnlag.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 12.32):

Why.

Bare av det du forteller her, hadde jeg helt klart gått for nr 1 jeg også :) 

AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (18 timer siden):

Takk for slutshaming. 

Fordi jeg kan. 🙂 

Ja, han ene jeg har fantastisk sex med har jeg bare sex med. Han andre kan jeg faktisk se en film med, lage mat med og ta en biltur med. Og jeg vil si jeg har mye mye mer kjærlige følelser for han, tross litt stusslig sex. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg handler sånt om respekt for meg. Og at det er godt å ha noen som er forelsket i meg, verdsetter meg, liker å snakke med meg, gjøre ting ilag med meg osv. Ikke bare vennskap. Jeg ville valgt nr. 1 og beholdt nr. 2 en stund (opplæringsperioden til nr. 1).

Anonymkode: 76827...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...