Gå til innhold

Hva synes du smaker best: pikk eller fitte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har prøvd og liker begge deler, hva synes dere smaker best? Jeg digger begge deler, men synes fitte smaker best. 

Anonymkode: 10b7c...f0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker at det er reint og da smaker det ikke så mye. Men er heterofil, så liker uansett pikk best.

Anonymkode: e54ad...4f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dere som har prøvd og liker begge deler, hva synes dere smaker best? Jeg digger begge deler, men synes fitte smaker best. 

Pikk smaker minst jævlig, men begge deler smaker generelt nokså pyton

Anonymkode: af75f...46c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

What? Da må du ha slikket og sugd urene kjønnsorganer. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler smaker ikke godt men pikk er hakket bedre.

Anonymkode: ec7c0...63b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Så jeg orker ikke utføre oralsex.

Anonymkode: ce7e8...e30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare kjent smaken av min egen fitte når jeg har kysset han, eller sugd han. Jeg synes pikk smaker best.

Anonymkode: 29718...460

• Liker 2
Skrevet

Pikk smaker normalt ingenting. Men fitte er gøyere, og mindre slitsomt. Og det har også noe å si for trivselen. 

Skrevet

Har kun smakt på meg selv, men det er nesten samme smaken som kvinner... hadde jeg vært litt mykere hadde jeg nok sugd meg selv, men mangler 3cm på lengden🙈 Smaken er nok som den er, men å slikke en kvinne får man jo kroppskontakt og høre lyden av nytelse i tillegg. Å kjæle på sine egne erogene soner har liten effekt, det er det uforutsigbare bevegelsene og kroppsvarmen som gjør den store forskjellen...

• Liker 2
Skrevet
Saph skrev (5 minutter siden):

Pikk smaker normalt ingenting. Men fitte er gøyere, og mindre slitsomt. Og det har også noe å si for trivselen. 

Du har sååå rett... trivsel og trivselslyder er veldig viktig...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg er en heteroseksuell mann, har jeg aldri smakt pikk, og har heller ingen planer om å gjøre det. Jeg holder meg til sistnevnte. 

Anonymkode: 7aa1e...5c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heterofil kvinne, men synes fitte smaker best, i alle fall min egen😉 Litt som kamskjell iblandet litt søtsyrlig smak av honning og sitrus. Pikk smaker i grunnen ikke så mye så lenge innehaveren er ren og pen😉 Sæd, derimot, er ikke spesielt godt, mange som har sæd som smaker vondt.

Anonymkode: 3e763...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Saph skrev (7 minutter siden):

Det smaker litt av pikk, men ganske lite. Det varierer jo en del. Men fitte smaker best, ja. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heterofil kvinne, men synes fitte smaker best, i alle fall min egen😉 Litt som kamskjell iblandet litt søtsyrlig smak av honning og sitrus. Pikk smaker i grunnen ikke så mye så lenge innehaveren er ren og pen😉 Sæd, derimot, er ikke spesielt godt, mange som har sæd som smaker vondt.

Anonymkode: 3e763...5f1

Du burde prøve å slikke en dame. Det er digg 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pussy🤤🤤🤤

Anonymkode: 47897...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Pussy🤤🤤🤤

Anonymkode: 47897...38a

Amen brother.

Eller sistah.

Anonymkode: 87230...804

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Litt som kamskjell iblandet litt søtsyrlig smak av honning og sitrus.

Aha ja, det er derfor jeg er så glad i honningbakt kamskjell med en dæsj sitron... joda du traff bra på smaken, jeg synes det smaker ferske grønnlandreker... saltsøt og lukter helt fantastisk. Smaken kommer nok frem etterhvert som nektaren renner ut, så å vaske seg grunndig er jo bra, men smaken kommer nok snikende etterhvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare prøvd å suge meg selv. Den smaker ingen ting, men så er jeg nøye med å dusje hver dag. Fitte kan smake veldig forskjellig. Noen smaker surt og har illeluktende mus. Fordelen med at penis henger på utsiden av kroppen er at det er mye lettere å stelle å vaske seg. Damer kan jo ikke ta en vaskebørst oppi musa.😅 Men hun jeg er med nå smaker veldig godt.😋

Anonymkode: 7878a...666

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har bare prøvd å suge meg selv. Den smaker ingen ting, men så er jeg nøye med å dusje hver dag. Fitte kan smake veldig forskjellig. Noen smaker surt og har illeluktende mus. Fordelen med at penis henger på utsiden av kroppen er at det er mye lettere å stelle å vaske seg. Damer kan jo ikke ta en vaskebørst oppi musa.😅 Men hun jeg er med nå smaker veldig godt.😋

Anonymkode: 7878a...666

Hva smaker hun da? Intimsåpe og kokos? 

Anonymkode: 14cae...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hat aldri smakt pikk, men fitte smaker i hvertfall ikke noe godt. Så derfra kan det vel bare gå en vei?

Anonymkode: 18519...fe5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...