AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg solgte en antikvitet på ebay til en kar fra Kina. Tingen ble sendt i november 2020. Den kom fram i starten av desember 2020. Kjøperen hentet ikke tingen og svarte ikke på meldinger. Jeg forsøkte å kontakte posten som kontaktet posten i Kina. De lykkes heller ikke med å komme i kontakt med personen. Etter 3 måneder ble den sendt i retur til meg for min regning. Nå 6 måneder etter har kjøper tatt kontakt og vil ha tilbake pengene eller tingen. Jeg har brukt like mye i frakt tur/retur som jeg fikk betalt for gjenstanden. Har han noen rettigheter egentlig? Anonymkode: e4575...f45
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Ville hørt mes ebay her, så du ikke gjør noe galt og blir utestengt. Vil tro du kan trekke fra returkostnaden. Men hva sier kjøper, har han ikke fått beskjed fra post/fraktselskap? Skjedd meg 2 ganger på en måned at postnord har sendt i retur uten at jeg fikk sjansen til å hente.... sikkert minst like mye rot i Kina som her..... Anonymkode: 437af...058
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Han sier at han ikke har fått noen henvendelser, men han ser at jeg har sendt han melding. Anonymkode: e4575...f45
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Ta det gjennom Ebay sine hjelpesider. De burde være flinke på sånt Anonymkode: 57a82...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå