Sunnivaha Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Hei! noen som har erfaring med lønns-, regnskaps- eller kontormedarbeiderutdanningen hos for eksempel høyskolen i Kristiania? Evt andre steder? Da helst nettbasert☺️ hvor enkelt var det å finne jobb i etterkant? Og hva er ca lønn?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #3 Skrevet 22. mai 2021 Sunnivaha skrev (37 minutter siden): Ingen? Jeg tok kontormedarb utdanning hos fagskolen Kristiania for få år siden. Utdannelsen var helt ok den, men ledet ikke til jobb noe verdens sted. Husk at dette er utdanninger som egentlig ikke trengs, det er jobber som kan gjøres av ufaglærte. Anonymkode: fd62b...d52 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Har ikke erfaring med de utdannelsene, men har jobbet i flere store firmaer og organisasjoner og hadde aldri utdannet meg som til en kontormedarbeider. Slike generiske kontorstillinger utryddes i rekordfart og blir automatisert i disse tider. Anonymkode: ca85d...0ac 1
Sunnivaha Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 21.42): Jeg tok kontormedarb utdanning hos fagskolen Kristiania for få år siden. Utdannelsen var helt ok den, men ledet ikke til jobb noe verdens sted. Husk at dette er utdanninger som egentlig ikke trengs, det er jobber som kan gjøres av ufaglærte. Anonymkode: fd62b...d52 Så bare bortkasta peng?
Sunnivaha Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 21.53): Har ikke erfaring med de utdannelsene, men har jobbet i flere store firmaer og organisasjoner og hadde aldri utdannet meg som til en kontormedarbeider. Slike generiske kontorstillinger utryddes i rekordfart og blir automatisert i disse tider. Anonymkode: ca85d...0ac Bedre med bachelor i øk/ad da sikkert høres det ut som🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå