Gå til innhold

Dere som flyr med FlyLady

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat meldt meg på mailinglista til FlyLady. Og det sier jeg, jeg blir litt overvelda over mengden e-post. Er man borte fra pc-en en dag, ja så flommer det over av e-post fra FlyLady. Hva gjør jeg da? Jo, jeg sletter dem alle :rodme:

Hvordan flyr dere? Leser dere mailene? Leser dere på nettsidene? Finner dere deres egne rutiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gadd ikke det styret nettopp av den grunn, det ble så alt for mye mail at jeg meldte meg av igjen etter bare et par dager.

Skrevet

Nå har jeg akkurat gjort det samme. Takla ikke alle disse e-postene. Noen er jo lange som et ondt år også. Og tenk, jeg klarer å huske å spise lunsjen min uten at FlyLady må minne meg på det. Og å drikke vann.

Jeg skal fremdeles fokusere på rutiner i hverdagen. Og jeg skal fremdeles lese på FlyLadys nettsider. Men e-postene, de klarer jeg meg uten.

Skrevet
Jeg gadd ikke det styret nettopp av den grunn, det ble så alt for mye mail at jeg meldte meg av igjen etter bare et par dager.

Samme her. Har faktisk gjort det tre ganger nå :roll: Melder meg inn med masse gode forsetter, men blir møkk lei mailene.

Så nå praktiserer vi noen få at FlyLadys prinsipper - 5 minutters kræsjrydding i reklamepauser, rydde bort etter oss, shiny sink..... men jeg finner ikke ut av dagens mission uten mailen, og det er litt synd. Men på den annen side - jeg tror jeg har skjønt poenget :sjarmor: Litt hver dag, ikke alt på en gang.

(Og så har jeg skaffet meg vaskehjelp :sjenert: )

Skrevet

Jeg har gått glipp av noe! Hva er dette????

Skrevet
Jeg har gått glipp av noe! Hva er dette????

Du kan lese mer om FlyLady her.

Skrevet

Jeg meldte meg aldri inn, pga mailene.

Men jeg har laget mine egne rutiner og soner etter FlyLady prinsippet, og det fungerer kjempebra.

Skrevet

Hvis dere melder dere på den norske utgaven, kan dere velge å få alle mailene samlet opp i en lang mail isteden. Her er adressen til den norske gruppen. http://groups.yahoo.com/group/FLYingInNorway/ Jeg får en mail pr. dag, og det er mye enklere.

Skrevet

Selv velger jeg å få alle e-postene som en samle e-post. Dermed får jeg bare en e-post om dagen. Det er en greit påminnelse, men fungerer kanskje ikke sånn som det er tenkt. På den andre siden, tidsforskjellen er vel også vesentlig.

Flylady har nettopp begynt med en 31 dagers introduksjonsordning som tar det gjennom skritt for skritt. Alle skrittene finner du på siden hennes.

Dagens mission finner du under FlyZone eller på denne siden: http://flylady.net/pages/FlightPlan_Missions.asp (legg den under favoritter i nettleseren f.eks)

Skrevet

Jeg står på mailinglisten, men reminders sletter jeg uten å se på dem. De andre mailene leser jeg stort sett, men testimonials leser jeg bare som underholdning om jeg har tid. Trikset er å bruke filter på mail-leseren.

Introduksjonen på 31 dager så fin ut, om jeg hadde vært ny i systemet tror jeg at jeg ville ha brukt den i stede for å lese all mailen, det kan fort bli for mye med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...