Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte nettopp en ny på jobb. Han er ti år eldre enn meg, en mann i 40årene. Hyggelig fyr. Vi jobbet forrige uke og jeg viste han rundt så han skulle bli kjent. Etter dagen var ferdig har jeg fått mnd på messenger omtrent daglig. Han likte plutselig 2 bilder på facebook i tillegg. Han er ikke påtrengende og er i grunnen helt vanlig. Han håpte på at vi fikk flere vakter sammen. 

Er det bare meg eller er det riktig at jeg får en uten følelse på at han er noe intr? Jeg har jo bare vært hyggelig mot han. 

Anonymkode: 2a0cb...7a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han venn med alle andre på jobb? Liker han deres bilder og? Hvis så, så er han nok bare hyggelig.

Hvis dette kun gjelder deg så virker han jo interessert.

Anonymkode: 75d50...39e

Skrevet

Hvilket inntrykk gav han da du viste ham rundt? Hvordan er han?

Hva skrev han i meldingene da?

Er du interessert?

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Hvilket inntrykk gav han da du viste ham rundt? Hvordan er han?

Hva skrev han i meldingene da?

Er du interessert?

Jeg er jo litt sånn som person at jeg liker å ta imot nye folk. Snakke med de. Er ikke et midtpunkt og helt normal utadvendt. Men smiler mye og er vennlig, så kanskje det kan tolkes feil av det motsatte kjønn? 

Jeg er ikke interessert nei. Han er helt vanlig fin fyr, men er ikke intr. 

Han skriver hva jeg driver med, om jeg har hatt en fin dag osv. Snakker om jobb, når han skal jobbe. I grunnen virker det som at han er trygg på meg. Bare godt det! Man trenger ikke alltid å ha en interesse? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er jo litt sånn som person at jeg liker å ta imot nye folk. Snakke med de. Er ikke et midtpunkt og helt normal utadvendt. Men smiler mye og er vennlig, så kanskje det kan tolkes feil av det motsatte kjønn? 

Jeg er ikke interessert nei. Han er helt vanlig fin fyr, men er ikke intr. 

Han skriver hva jeg driver med, om jeg har hatt en fin dag osv. Snakker om jobb, når han skal jobbe. I grunnen virker det som at han er trygg på meg. Bare godt det! Man trenger ikke alltid å ha en interesse? 

Så hyggelig at du liker å ta imot nye folk.  Hva er normale folk i din verden? Alle er forskjellige. Du smiler og er vennlig, det er det som teller og er en utrolig tiltrekkende egenskap.

Han synes du sikkert er veldig kjekk, og føler seg trygg på deg, siden du var så vennlig og snill og vise ham rundt.

Hyggelig med vennskap

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Så hyggelig at du liker å ta imot nye folk.  Hva er normale folk i din verden? Alle er forskjellige. Du smiler og er vennlig, det er det som teller og er en utrolig tiltrekkende egenskap.

Han synes du sikkert er veldig kjekk, og føler seg trygg på deg, siden du var så vennlig og snill og vise ham rundt.

Hyggelig med vennskap

Ja, er jo ikke galt i det. Bare det kan holde seg til vennskap. Dessverre har jeg erfart at det fort har vist seg at de er interessert. Man kommer jo aldri ny i en job og sier rett ut, så pen du er - skal vi dra ut på date?. Så føler dette er en begynnende, litt småsnikende interesse fra hans side. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, er jo ikke galt i det. Bare det kan holde seg til vennskap. Dessverre har jeg erfart at det fort har vist seg at de er interessert. Man kommer jo aldri ny i en job og sier rett ut, så pen du er - skal vi dra ut på date?. Så føler dette er en begynnende, litt småsnikende interesse fra hans side. 

Har han sagt det? Da er det jo tydelig han er interessert. Da ville jeg vært tydelig tilbake at du ikke er interessert i noe mer enn vennskap, hvis det er det du er.

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (2 timer siden):

Har han sagt det? Da er det jo tydelig han er interessert. Da ville jeg vært tydelig tilbake at du ikke er interessert i noe mer enn vennskap, hvis det er det du er.

Han har ikke sagt det. Men sender mnd til meg hver dag ca. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er han venn med alle andre på jobb? Liker han deres bilder og? Hvis så, så er han nok bare hyggelig.

Hvis dette kun gjelder deg så virker han jo interessert.

Anonymkode: 75d50...39e

Han liker så vidt jeg kan se bare mine bilder. 

Skrevet

Eg trur han berre er sosial og hyggeleg. Hugs at mange er litt utsvelta på sosial kontakt no for tida, og å treffe folk ein er trygge på kan vere eit ordentleg lyspunkt i kvardagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er interessert. Garantert.

Anonymkode: 0593e...7ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel neppe noe sjakktrekk å innlede et forhold med noen på jobb, især når du er helt nyansatt der.

Men du gjør som du vil, selvfølgelig.

Anonymkode: c979c...3ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt derfor jeg ikke er venn med andre ansatte på jobb, med mindre vi rent faktisk er venner i det virkelige liv. De trenger ikke vite hva jeg legger ut på fb på fritiden min, eller se på bildene mine. Alle på jobb vet at det er sånn det er, og har de spørsmål utenom arbeidstid er det en mail eller ringe hvis det er krise. Sender de melding ut av det blå om helt dagligdagse ting svarer jeg ikke før i arbeidstid og da med jobbrelaterte svar. Jeg er også vennlig og imøtekommende og folk får fort feil idè til tross for at jeg har giftering og aldri gir inntrykk av interesse for andre. 

Anonymkode: aaf63...c07

AnonymBruker
Skrevet

For å unngå sånt lyver jeg på meg kjæreste når jeg starter ny jobb. Gjort to ganger (på min tredje jobb kunne jeg ikke fordi jeg kjente to som jobbet der fra før). Lyver omtrent aldri, men denne hvite løgnen synes jeg er innafor.

Anonymkode: 2e9bb...6df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er interessert. Garantert.

Anonymkode: 0593e...7ab

Tror også det. Fikk ei nld som tydet på det. Men altså ... Av og til... Må det kunne gå an å være smilende og lett latternmild til mannfolk uten å mene noe?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 10.10):

Begynte nettopp en ny på jobb. Han er ti år eldre enn meg, en mann i 40årene. Hyggelig fyr. Vi jobbet forrige uke og jeg viste han rundt så han skulle bli kjent. Etter dagen var ferdig har jeg fått mnd på messenger omtrent daglig. Han likte plutselig 2 bilder på facebook i tillegg. Han er ikke påtrengende og er i grunnen helt vanlig. Han håpte på at vi fikk flere vakter sammen. 

Er det bare meg eller er det riktig at jeg får en uten følelse på at han er noe intr? Jeg har jo bare vært hyggelig mot han. 

Jeg tagget en fyr på Facebook og han trodde at jeg var interessert. I fra min side så var det ment kun vennskapelig.

Jeg liker også å vær hyggelig mot kollegaer og dette misforstod kollegaen. Istedenfor å spør meg så tok han kontakt med min leder. Anbefaler deg å spør han sånn at det ikke blir noe drit. 

Anonymkode: 0022a...c78

AnonymBruker
Skrevet

Klart han interessert. Helt utenkelig at han driver å sender andre kvinner meldinger hver bidige dag.

Anonymkode: 5080e...0fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Klart han interessert. Helt utenkelig at han driver å sender andre kvinner meldinger hver bidige dag.

Anonymkode: 5080e...0fe

Vi var en hel dag på jobb igår sammen. Fik mld av han etter det at han syntes det var veldig trivelig å være med meg på jobb, måtte han innrømme. Hvordan tolke jeg det? 

Han syntes det var lenge å vente 5 dager før vi var på jobb sammen igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 13.12):

Tror også det. Fikk ei nld som tydet på det. Men altså ... Av og til... Må det kunne gå an å være smilende og lett latternmild til mannfolk uten å mene noe?

Klart du skal kunne fortsette å være smilende og hyggelig med han selv om det skulle være tilfelle at han er interessert. Du trenger ikke ta avstand. Dersom han på et tidspunkt er mer tydelig sier du enkelt og greit at du synes han er veldig hyggelig og setter pris på ham som kollega, men at du dessverre ikke er interessert i ham på en romantisk måte.

Anonymkode: 46557...193

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vi var en hel dag på jobb igår sammen. Fik mld av han etter det at han syntes det var veldig trivelig å være med meg på jobb, måtte han innrømme. Hvordan tolke jeg det? 

Han syntes det var lenge å vente 5 dager før vi var på jobb sammen igjen. 

Da kan du svare "Synes det er hyggelig å jobbe med ham også. Hyggelig med gode kollegaer". Noe i den duren.

Anonymkode: 46557...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...