AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Hei Har lyst på ny støvsuger. Har hørt at støvsugere fra Miele har god kvalitet. Men det finnes mange typer. Er usikker på hvilken jeg skal kjøpe. Vi har et hus på 250 kvm og vi er 2 voksne og 3 små barn. Pleier å støvsuge 4-5 ganger i uka. Ønsker støvsuger som suger ordentlig og en som har lang ledning 😋 Hvilken burde jeg kjøpe? Anonymkode: ca8e8...8de
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Hvorfor kjøper folk støvsuger med ledning? Kjøp dyson og føl på hvordan det er å ha et enklere liv! Anonymkode: 7db8e...099
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Kommer jo an på hvor mye penger du vil legge i det, men i ditt sted ville jeg kanskje gått for noe trådløst. Dyrt er det, særlig om du vil ha et godt batteri, men kanskje verdt pengene om du støvsuger så ofte og har så stort hus. Personlig har jeg denne, og jeg er så utrolig fornøyd med den selv om jeg sverget på at jeg aldri skulle ha en med ledning:P Lett å bruke og suger godt, kan stille opp og ned på hvor sterkt sug den skal ha, men jeg har kun en 55kvm leilighet da. Anonymkode: 02aee...dd5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor kjøper folk støvsuger med ledning? Kjøp dyson og føl på hvordan det er å ha et enklere liv! Anonymkode: 7db8e...099 Har du dyson? Fornøyd? Anonymkode: ca8e8...8de
enkefru Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Har en Miele som er over 25 år gammel, den var rådyr da vi kjøpte den, og den er like god fortsatt... kvalitet!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Fjugur skrev (1 minutt siden): Har en Miele som er over 25 år gammel, den var rådyr da vi kjøpte den, og den er like god fortsatt... kvalitet! Hva gjorde dere for at den har holdt så lenge? Utenom å skifte pose? Anonymkode: ca8e8...8de
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 Som en over nevner, se på Dyson. Har selv både en eldre (V8) uten ledning og en vanlig med ledning. Sjeldent vi finner fram den med ledning, da den uten dekker alle behov. Skulle den gå tom lader den raskt opp nok til å få fullført. Anonymkode: 79d06...98a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Som en over nevner, se på Dyson. Har selv både en eldre (V8) uten ledning og en vanlig med ledning. Sjeldent vi finner fram den med ledning, da den uten dekker alle behov. Skulle den gå tom lader den raskt opp nok til å få fullført. Anonymkode: 79d06...98a Hvor ofte tømmer dere den siden den ikke har pose? Anonymkode: ca8e8...8de
enkefru Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjorde dere for at den har holdt så lenge? Utenom å skifte pose? Anonymkode: ca8e8...8de Ikke gjort noe som helst, skifter filtre og poser når det trengs. Den har t.o.m overlevd 2 runder med oppussing av hus, med alt DET støvet og rusket det innebærer. Kjøpte ny pakke med poser og filtre for litt siden, den funker som sagt gull og suger som et uvær 👏
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 Jeg har miele c3 powerline, er veldig fornøyd med den. I tillegg har jeg en robot (roomba) som jeg også er strålende fornøyd med. Den gir ikke et like godt resultat som en vanlig støvsuger, men reduserer hyppigheten av hvor ofte jeg må støvsuge selv. Anonymkode: 9fa57...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå