AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Hei! Jeg har en datter på 13 mnd som jeg skal være hjemme med iallefall et halvt år til, kanskje lenger. Jeg kunne trengt litt tips og inspirasjon fra dere andre som er eller har vært i samme situasjon. Jeg håper å få til et opplegg som er bærekraftig for mor og utviklende for datter... Hun har mye energi, liker bedre å løpe rundt enn å sitte og leke🏃♀️ (prøver dog å lære henne å sitte litt stille og leke alene😅). Hvordan ser dagene / ukene deres ut?☺ Anonymkode: 25362...e8e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Hallo 😊 Vi pleide å spise frokost og kose oss litt i begynnelsen av dagen før vi kledde på oss og gikk en tur ut. Varigheten var avhengig av været. Sånn trehjulsykkel med stang var populært her for ei som ikke gadd å gå, men man kan sykle på den, eller så kan barnet løpe eller gå ved siden av. Plukke blomster, dra på lekeplass, plukke kongler, dra til butikken eller cafe var noe vi pleide å gjøre. Så kom vi hjem og lagde lunsj, og så enten lek inne eller ute til middagstid. Etter middagstid hadde vi rolig stund med bad, bok og kos før kvelden 😊 Anonymkode: e6a75...781
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Ut hver dag, gjerne til samme lekeplass på samme tidspunkt, slik at man kan møte noen av de samme andre barna (og voksne). Ha noen faste gjøremål som åpen barnehage mandager, babysang onsdager, møte venninne fra barselgruppe torsdager, biblioteket fredager. Jeg fant en lekegruppe (engelsktalende) som hadde faste treff på lekeplassen en dag i uka, og som spiste formiddagsmat hjemme hos hverandre på omgang. Veldig fint for barna og meg. Anonymkode: 52f0d...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå