Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Moderatorer, kan dere vennligst slutte å flytte tråder? Evt må dere gjøre det mulig å opprette anonyme innlegg overalt. Jeg har startet flere tråder som anonym som blir flyttet til mer passende kategorier, og jeg ser poenget hvorfor det gjøres, men da får jeg faktisk ikke svart i min egen tråd!

Anonymkode: 8fb00...85f

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Slitsomt å lete etter tråder og.

Anonymkode: b0cdf...f8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så legg ting der det skal være da. 

Anonymkode: b427d...6ab

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Legg ting der de skal være. Ellers blir det bare forvirrende for alt og alle.

Lag deg heller en ekstra bruker om det er Korona-trolling du ønsker å holde på med her inne. 

Anonymkode: 64f9e...6e7

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Moderatorer, kan dere vennligst slutte å flytte tråder? Evt må dere gjøre det mulig å opprette anonyme innlegg overalt. Jeg har startet flere tråder som anonym som blir flyttet til mer passende kategorier, og jeg ser poenget hvorfor det gjøres, men da får jeg faktisk ikke svart i min egen tråd!

Da har du to alternativer: 
1) Du slutter å svare i egen tråd
2) Du svarer uten å bruke AB-knappen

Det er ikke verre enn det :) 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Eller så bør alle fora være åpne for anonym posting. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det forumet som bestemmer. Er du uenig i det, så kan du klage til moderatorene eller finne deg et annet forum. 

Jeg syns at det er helt på sin plass at det er noen underforumer der man ikke kan poste anonymt. Det har tidligere vært mye trolling og dritt på grunn av at man har tillat det. 

Endret av Blått
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du får legge det i det riktige underforumet da. Jeg synes det er greit at tråder blir flyttet til det riktige forumet.

Anonymkode: 1cc32...3d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir bare trakassering, tull og brudd på regler. Og vil være alt for krevende for moderatorene. 

De er jo veldig fleksible på at du kan skrive anonymt om korona hvis det er personlige ting der gir mening å være anonym, så synes de tilpasser seg mer enn nok her. Og jeg ser virkelig ikke hvorfor man må være anonym for å diskutere Fotballfrue, da har man neppe noe konstruktivt å komme med uansett.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis du vil at en moderator skal svare deg må du legge tråden i Ris og ros-forumet. Med brukernavn. Det er gode grunner for at det ikke er lov med AB over alt. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke veldig opptatt av temaet men må si at jeg finner det passe latterlig, akkurat nok til å heve et øyebryn, når et innlegg som kunne vært postet hvor som helst, eksempelvis i både seksualitet, familie, samliv og kjærlighetsrelasjoner o.l. fordi alle områder tematiseres i tråden eller HI flyttes fra et av disse områdene til et av de andre... Noen er litt for glade i mod. knappene sine... Jaja. Snålt men vi har jo ulike forutsetninger for analytisk tenkning. 

Anonymkode: 7e9bf...df1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter som dette er generell debatt kan jo alt debatteres her og det er bare kjempeirriterende at tråder flyttes. 

Anonymkode: 90e2c...ae1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 13.26):

Det blir bare trakassering, tull og brudd på regler. Og vil være alt for krevende for moderatorene. 

De er jo veldig fleksible på at du kan skrive anonymt om korona hvis det er personlige ting der gir mening å være anonym, så synes de tilpasser seg mer enn nok her. Og jeg ser virkelig ikke hvorfor man må være anonym for å diskutere Fotballfrue, da har man neppe noe konstruktivt å komme med uansett.  

De er jo slett ikke fleksible. Jeg opprettet et innlegg om koronasmitte anonymt på Generelt fordi jeg ikke ønsket å knytte brukeren min til informasjonen om at jeg har hatt korona (det blir fort gjenkjennbart!). Tror du ikke tråden ble flytta til Korona-forumet likevel! 🙄 (der kan man altså ikke være anonym).

Anonymkode: ed98d...d75

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De er jo slett ikke fleksible. Jeg opprettet et innlegg om koronasmitte anonymt på Generelt fordi jeg ikke ønsket å knytte brukeren min til informasjonen om at jeg har hatt korona (det blir fort gjenkjennbart!). Tror du ikke tråden ble flytta til Korona-forumet likevel! 🙄 (der kan man altså ikke være anonym).

Det burde absolutt ha vært lov til å skrive anonymt om helse i forbindelse med korona. Kanskje man kan poste slikt i helse-underforumet? Der kan man skrive anonymt.

Anonymkode: b84b4...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De var tydelige på dette da de lukket Koronaforumet for AB. At innlegg med private helseopplysninger kunne være anonyme. 

Så vil anta dette var fordi du ikke postet i helseforumet. Eller at tråden sporet av med koronadiskusjoner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ironisk nok er denne tråden feilpostet og burde bli flyttet.

Anonymkode: 7f88b...edf

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 11.56):

Nei, særlig ikke koronakategorien. Man må få ned AB-misbruket, ikke øke det. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 20.05):

Er ikke veldig opptatt av temaet men må si at jeg finner det passe latterlig, akkurat nok til å heve et øyebryn, når et innlegg som kunne vært postet hvor som helst, eksempelvis i både seksualitet, familie, samliv og kjærlighetsrelasjoner o.l. fordi alle områder tematiseres i tråden eller HI flyttes fra et av disse områdene til et av de andre... Noen er litt for glade i mod. knappene sine... Jaja. Snålt men vi har jo ulike forutsetninger for analytisk tenkning. 

Anonymkode: 7e9bf...df1

Et problem er at at mange tror at dersom sex blir nevnt i det hele tatt, så er seksualitet riktig kategori, selv om det egentlig er en helsetråd eller hører hjemme i en eller annen annen kategori. 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (37 minutter siden):

Et problem er at at mange tror at dersom sex blir nevnt i det hele tatt, så er seksualitet riktig kategori, selv om det egentlig er en helsetråd eller hører hjemme i en eller annen annen kategori. 

Noen tråder passer i flere kategorier, derfor er det idiotisk å flytte en tråd som passer inn i et underforum. Har opplevd det selv og det er irriterende, virker som at enkelte har lite å finne på og er pirkete helt uten grunn. En gang opprettet jeg en tråd om en dokumentar som gikk på TV-en, tråden ble flyttet til kjendisforumet, siden dokumentaren handlet om kjendiser. Da burde man flytte alle tråder om artister i kulturdelen av forumet under kjendis, noe som ville vært håpløst. 

Anonymkode: dddb2...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (45 minutter siden):

Nei, særlig ikke koronakategorien. Man må få ned AB-misbruket, ikke øke det. 

AB-misbruk faktisk? Å poste som AB er da null problem så lenge en holder seg saklig, og moderatorene er da flinke til å rydde i tråder. 

Anonymkode: dddb2...277

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...