AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Kjæresten og jeg var som limt sammen de første.. tja, halvannet året, kanskje de to første årene, sammen. Vi spiste sammen, sov sammen, så på TV sammen, trente sammen, alt gjorde vi sammen. Men kun annenhver uke, da vi var barnløse. Nå, over 2 år senere- er ikke behovet der lenger. Vi snakket sammen og ble enige om at det er godt med noen dager for seg selv også. Så nå sees vi kanskje 2-3 kvelder i uka de ukene vi har barnefri - men snakkes jo hver dag på telefon og melding. Er dette normalt? For i følge venninna mi høres det ut som at vi holder på å skli fra hverandre. At det ikke er normalt å gå DEN veien - altså å sees mindre og mindre. Flere jeg kjenner mener det er mer normalt å øke hyppigheten på treffene og at det er rart vi ikke tenker på å flytte sammen snart. Jeg synes det er helt fint sånn her jeg! Godt med litt alenetid også inni mellom! Det betyr ikke at jeg er mindre glad i ham? Men selvfølgelig har jo disse kommentarene fra venner fått meg litt til å tvile på hva HAN vil! Er det så veldig unormalt å gå fra å sees hver dag - til å ville ha litt space innimellom?? Anonymkode: c1237...cb5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 8.32): Kjæresten og jeg var som limt sammen de første.. tja, halvannet året, kanskje de to første årene, sammen. Vi spiste sammen, sov sammen, så på TV sammen, trente sammen, alt gjorde vi sammen. Men kun annenhver uke, da vi var barnløse. Nå, over 2 år senere- er ikke behovet der lenger. Vi snakket sammen og ble enige om at det er godt med noen dager for seg selv også. Så nå sees vi kanskje 2-3 kvelder i uka de ukene vi har barnefri - men snakkes jo hver dag på telefon og melding. Er dette normalt? For i følge venninna mi høres det ut som at vi holder på å skli fra hverandre. At det ikke er normalt å gå DEN veien - altså å sees mindre og mindre. Flere jeg kjenner mener det er mer normalt å øke hyppigheten på treffene og at det er rart vi ikke tenker på å flytte sammen snart. Jeg synes det er helt fint sånn her jeg! Godt med litt alenetid også inni mellom! Det betyr ikke at jeg er mindre glad i ham? Men selvfølgelig har jo disse kommentarene fra venner fått meg litt til å tvile på hva HAN vil! Er det så veldig unormalt å gå fra å sees hver dag - til å ville ha litt space innimellom?? Anonymkode: c1237...cb5 Er ikke alle som har mulighet for å ses hver dag når man ikke bor sammen. Det går nok helt fint så lenge dere har og har hatt en god dialog rundt dette. Det er jo dere som bestemmer deres forhold og hva dere ønsker og hva deres egne behov er. Fint dere tar hensyn til hverandre. Jeg tenker ikke noe galt om dette forholdet. Man lager da sine egne "regler" i forhold, ingen forhold er jo like ☺️ Anonymkode: f77d8...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå