Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som har blitt superforelsket i en fyr. Hun er i midten av 40 årene og han 50 årene om det har noe å si. Denne mannen var gift for 20 år siden (med 3 barn som nå er voksne), han var da utro mot kona og hun valgte å skille seg fra han. Han ble da samboer med hun han var utro sammen med. Så viser det seg at han har vært utro mot samboeren sin mange ganger, både ons og lengre forhold. Hun finner det ut og sparker han ut. Han er arbeidsledig (har visst mistet jobben nylig og finner ikke ny jobb). 
Men nå har han klart å sjarmere venninnen min og hun ser alt fra en rosa sky. Han virker forsåvidt også veldig forelsket men jeg aner at han trenger noen «til å ta vare på seg» og jeg stoler ikke på at han klarer å være tro mot noen som helst. 
Noen som har hørt om slike «menn» som har klart å snu sitt mønster når de møter den rette? 

Anonymkode: e380e...5ef

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet (endret)

Ingen ting er jo umulig, men det høres jo ut som han har en smule dårlig moral og dømmekraft. Jeg hadde ikke klart å stole helt på en partner med den fortiden. Kanskje litt annerledes om man dummer seg ut i ungdommen, men når det varer langt ut i voksenlivet ville jeg tatt det som ett rødt flagg. 

Endret av Elder Millennial
Skrevet

Kanskje er din venninne Den Store Kjærligheten.

Kanskje holder han seg i skinnet fordi han ikke tar sjansen på å bli hivd ut og bli husløs.

Kanskje er han så gammel og uattraktiv at han uansett ikke klarer å tiltrekke noen han ønsker å være utro med.

Uansett tror jeg at forholdet ditt til venninnen din garantert ryker, dersom hun er forelsket og du fortsetter å hakke på mannen hun har forelsket seg i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min var slik, de endrer seg ikke. 

Anonymkode: a64d5...613

Skrevet

Tja.. jeg tipper oddsen for at han er utro når forelskelsen går litt over og hverdagen kommer.. er stor. Høres ut som dette er hans mønster og personlighet. Skjønner du ikke vil at din venninne vil ha hjertesorg og skjønner også at du ikke vil ha en sånn kaos-skaper inn i flokken. Noen som har holdt på slik hele livet … han har sikkert sagt til alle damene samme regla som din venninne nå får høre… you are the love of my life. (denne gangen mener jeg det) 😅 

Får bare håpe din venninne ser lyset etterhvert. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...