Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg "bare" 5 dager på overtid. Var på overtidskontroll i går, og skal på ny kontroll i morgen. Hvis ingenting skjer i løpet av helgen, får jeg ikke ny kontroll før på tirsdag, da mandag er helligdag. Da vil jeg jo være 10(!!!) dager på overtid! Har forstått det slik at selv om jeg blir igangsatt, så kan det ta noen dager før det skjer noe likevel. Jeg synes det er galskap å vente så lenge. Jeg uttrykte bekymring i går da jeg var på kontroll, men ingen tok meg seriøst. Er 100% sikker på at dette kommer til å gå galt. Ja jeg vet at disse folkene jobber med dette hver dag og "vet hva de gjør" men det har gått galt for mange andre mødre på overtid som sikkert har prøvd å si ifra de også om at de var bekymret uten å bli hørt. Er kjempefortvilet kjenner jeg 😞

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man går på overtid, så passer de på en. Hadde de sett tegn på at babyen burde ut kjapt, så hadde de satt deg igang nå.

Begge mine er født 9 dager over termin. Moren min fødte meg 14 dager over termin og søsteren min 21 dager over termin. Det gikk helt fint. Men man går ikke så lenge som moren min lengre heldigvis. 

Hvis du settes igang, så trenger ikke det ta flere dager. Jeg ble satt igang med yngste da de oppdaget på overtidskontroll 7 dager over termin at det var lite fostervann og de syntes hun hadde lav vekt. Det tok i underkant av 2 døgn fra jeg ble satt igang til hun var ute. Og da passet de jo på henne. De fulgte med på hjertelyden hennes, og da de etterhvert etter flere timer med rier merket at hun ble stresset, ble det keisersnitt. 

Dette går nok bra skal du se! Det er mange som føder på overtid!

Anonymkode: 01dec...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...