AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg ønsker kun seriøse tilbakemeldinger her. Vi har i flere år hart et sex liv som er så som så. Manne min liker ikke prate om det, det har eskalert og nå sliter han med potensen. Han har fått en psykisk sperre og det går ikke uansett hva jeg gjør. Han får den ikke opp. Er det noen som har vært i liknende situasjon og har noen gode råd. Vi vil gjerne ha barn, så det sier seg selv at det er et mega problem. Anonymkode: 24c49...e2a
Rotemor Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Han må gå til legen! Piller kan dytte det i gang igjen. Terapi skader sikkert ikke det heller. 1
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Manne min liker ikke prate om det Det er her problemet ligger... den beste medisin mot impotens er å snakke ut om ting. Det at han ikke vil snakke om det, bremser også sexlysten fordi det er noe som gnager i hodet hans... Det er her du kommer inn og gjøre han trygg og forklarer at impotens kan oppstå. Sex og samliv handler om godt teamwork, så det er viktig å kommunisere og fjerne all tabuer og kleinheter i et forhold. Som kjærster glemmer vi ofte å prate som venner, da er jo alle sperrer fjernet pussig nok🤔 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Når den ikke har vært brukt er den heller ikke klar til bruk. Hans preferanser er ikke sex med deg. At du nevner at det ligger et ønske om barn som årsak til at du NÅ ønsker sex, er ikke med på å gjøre han tent. Sex er mer enn bare å lage barn - for menn. Du høres ut som ei som ser på menn som et objekt som du kan utnytte. Sorry, men det er ikke sexy. Slik er det bare. Slik du er med han gjør deg ikke til en potensielt bra mor, hverken for gutt eller jenter. Dette er alvorlige refleksjoner. Snakker vi om terapi, så er det ikke han som trenger endring av sitt selv. Du har med ditt vesen skapt en mann som lever i ensomhet i et paradoks av en tosomhet. Endrer du deg vil han blomstre. Slik du fremstiller deg, ville jeg gått, for lenge siden. Men, DU kan endre deg. Svaret ditt vil gi et hint om det er håp. Anonymkode: e2cb2...a2a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Tildels enig med poeten før meg, men ser også den med så som så, i flere år. Det aner meg at hele samlivet har vært så som så? Anonymkode: 78a94...75f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ønsker kun seriøse tilbakemeldinger her. Vi har i flere år hart et sex liv som er så som så. Manne min liker ikke prate om det, det har eskalert og nå sliter han med potensen. Han har fått en psykisk sperre og det går ikke uansett hva jeg gjør. Han får den ikke opp. Er det noen som har vært i liknende situasjon og har noen gode råd. Vi vil gjerne ha barn, så det sier seg selv at det er et mega problem. Anonymkode: 24c49...e2a Er han i 20-/30-åra, eller snakker vi om en gamling på 50, som mister/får redusert potensen av helt naturlige, biologiske årsaker? Anonymkode: 3da04...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når den ikke har vært brukt er den heller ikke klar til bruk. Hans preferanser er ikke sex med deg. At du nevner at det ligger et ønske om barn som årsak til at du NÅ ønsker sex, er ikke med på å gjøre han tent. Sex er mer enn bare å lage barn - for menn. Du høres ut som ei som ser på menn som et objekt som du kan utnytte. Sorry, men det er ikke sexy. Slik er det bare. Slik du er med han gjør deg ikke til en potensielt bra mor, hverken for gutt eller jenter. Dette er alvorlige refleksjoner. Snakker vi om terapi, så er det ikke han som trenger endring av sitt selv. Du har med ditt vesen skapt en mann som lever i ensomhet i et paradoks av en tosomhet. Endrer du deg vil han blomstre. Slik du fremstiller deg, ville jeg gått, for lenge siden. Men, DU kan endre deg. Svaret ditt vil gi et hint om det er håp. Anonymkode: e2cb2...a2a Jeg måtte smile litt når Jeg leste denne herlige analysen av det jeg skrev og meg selv☺️ Vi har vært sammen i flere år har det veldig fint sammen. Sexlivet har kollapset litt fordi han sliter med lyst og syns ikke sex er superviktig. Jeg har prøvd å prate om det på 1000 forskjellige måter, men han er som en liten krabbe og kryper inn i skjellet sitt.(dette sier han også selv) Han sier det selv at han syns det er utrolig vanskelig å snakke om og jeg kan ikke tvinge han heller. Så jeg gav litt opp til slutt. Nå er det slik at HANs største ønske er å bli far. Det er jo litt vanskelig å få til når man nesten ikke har sex, derfor har han blitt nødt til å ta tak i ting nå. Kommunikasjonen rundt det har blitt mye bedre og han har lyst til å ha sex og vi prøver, men han får den ikke opp. Mitt ønske er å ha et normalt sexliv med mannen min. Og selvfølgelig er det ikke bare han som vil ha barn. Anonymkode: 24c49...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå