Gå til innhold

Hva er de tre siste tingene du gjør før du går ut døren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er de tre siste tingene du gjør før du forlater hjemmet? 

Jeg: tar på sko, kommer på at jeg burde tisse og så tripper jeg (med skoene på for å spare tid🙄) gjennom huset og inn på do, og så ut i gangen igjen hvor jeg tar på jakka og går ut døren. 

samboeren min: sjekker støpselet på kaffetrakteren, sjekker at vinduene er låst og tar med søpla.

Hva er deres rutine? :popcorn:

Anonymkode: 4b967...7b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker at jeg har med mobil, bilnøkler og kortholder.

Anonymkode: 3e8ee...5a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesiell rutine, låser døra når jeg går.

Anonymkode: 0619c...aaa

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker at dørene og hundeluka er låst, sjekker at jeg har med meg alt jeg hadde tenkt å ha med og så deler jeg ut "hjemme alene"-godis til hundene.

Anonymkode: 10f1d...704

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tvangstanker så bruker 1 1/2 på de tre siste tingene jeg gjør før jeg går ut. Sjekker at alle lysene er av, låser døra og legger nøkkelen i nøkkelboksen. Gjør rutinen 3-6 ganger avhengig av dagen

• Liker 1
Skrevet

Sjekker at jeg har med kort, nøkler, og munnbind. Så forteller jeg de som er hjemme at jeg er glad i dem hvis noen er hjemme. Så tar jeg ALLTID en titt i speilet før jeg går ut 😄 sjekker at ingenting ser galt ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pusser tenner, fyller vannflaska og legger i vesken, sjekker at jeg har med mobil.

Anonymkode: 02aab...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker om jeg har med telefon, nøkler, baby, stellebag og gulpeklut. 

Altså, jeg har aldri glemt barnet mitt, men jeg har en irrasjonell frykt for å glemme henne, så sjekker alltid at jeg bærer henne i bil stolen på armen. Akkurat som om jeg ikke hadde merket at jeg ikke bar 10kg på den ene armen. :klaske:

Anonymkode: d8ed4...2e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjekker at ladekabel er ute og komfyr av. Deretter dobbeltsjekker jeg at jeg har mobil, nøkler og lommebok. 

Anonymkode: 43b42...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om sommeren, tar på sokker og sko og en lett jakke for å ha nøkler, mobil, bankkort etc i. 

Om vinteren er sokkene, gjerne i flere lag alt på, så da er det nok sko, vinterjakke, skjerf, lue og hansker og så ut.

Anonymkode: 4f571...316

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...