Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er passert 50 år, og er på sjekkern…

Og lurer på hvordan en som er godt voksen ordner med håret «der nede»?🤭

Full busk, glattbarbert , eller noe midt imellom?

Pinlig å være så usikker , men det hemmer meg virkelig fra å tørre å være intim med en ny mann.

Anonymkode: 17f74...249

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne burde nok flyttes til annet underforum... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som du vil. 

Anonymkode: f9dc8...73a

• Liker 3
Skrevet

Du gjør som DU vil, tror egentlig ikke mannfolkene er så vanskelig der altså ;) Dra ut å kos deg ❤️ 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann 50+. Forventer egentlig ingenting. Full busk, kan være så mangt, men er du av typen som har hår langt ut over bikinilinja og i rumpa, så er det litt turn off. Og så liker jeg å kunne slikke, uten å måtte bruke begge hender for å holde håret unna. Passe trimmet, og du burde være trygg i de fleste situasjoner.

Kos deg!

Anonymkode: 2fab2...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fabienne skrev (10 timer siden):

Denne burde nok flyttes til annet underforum... 

Går så fint, at.

Anonymkode: 4a6ed...f71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, og med unntak av et par tester med barbering, har jeg alltid hatt busk. Barberer oftest bikinilinjen og leppene, men beholder alt som er synlig når jeg står. Har aldri fått noe negativ tilbakemelding, aldri noen som har vært overrasket. :) 

Gjør det du selv er komfy med. 

Anonymkode: bd16c...c3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mann 50+. Forventer egentlig ingenting. Full busk, kan være så mangt, men er du av typen som har hår langt ut over bikinilinja og i rumpa, så er det litt turn off. Og så liker jeg å kunne slikke, uten å måtte bruke begge hender for å holde håret unna. Passe trimmet, og du burde være trygg i de fleste situasjoner.

Kos deg!

Sånn seriøst.. Barberer man seg i/rundt rumpa..? Aldri tenkt på at det ikke skal være hår der... 

Anonymkode: e15f6...c2f

Skrevet

Mann her på samme alder. Pent trimmet er alltid en bankers i vår alder.

AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig om du barberer deg, trener og er aktiv. Er du hyggelig og har en bra jobb er du veldig attraktiv hos den voksne mann.

Jeg vet om mange kvinner i din alder som er mer velholdt og attraktive enn nedfallsfrukten på 30. 

Byggern på 50.

Anonymkode: 3dbe4...205

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hyggelig om du barberer deg, trener og er aktiv. Er du hyggelig og har en bra jobb er du veldig attraktiv hos den voksne mann.

Jeg vet om mange kvinner i din alder som er mer velholdt og attraktive enn nedfallsfrukten på 30. 

Byggern på 50.

Anonymkode: 3dbe4...205

Ja, enig. En velholdt 50 åring fremfor en medium 30-åring any day. Og frisyren der nede har fint lite å si.

Hilsen mann 40 +

Anonymkode: de6e0...dc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn seriøst.. Barberer man seg i/rundt rumpa..? Aldri tenkt på at det ikke skal være hår der... 

Anonymkode: e15f6...c2f

Jeg forteller bare om mine egne preferanser. Særlig når hun har rumpa i været, liker jeg å se mest mulig kjønn, og minst mulig hår. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er passert 50 år, og er på sjekkern…

Og lurer på hvordan en som er godt voksen ordner med håret «der nede»?🤭

Full busk, glattbarbert , eller noe midt imellom?

Pinlig å være så usikker , men det hemmer meg virkelig fra å tørre å være intim med en ny mann.

Anonymkode: 17f74...249

Du burde gå mere naken i hjemmet, så får du et mere naturlig bilde av musa di. Menn liker alle typer frisyrer... men ei glattbarbert mus med mye røde nupper, er ikke sååå fantastisk å se på. Iallefall hvis jeg skal bosette hodet mitt mellom lårene dine...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hår er tilbake på moten, så dette hadde jeg ikke bekymret meg så mye for. Gjør som du føler for. 

Anonymkode: f5a8c...abb

Skrevet

Noe som funker supert for hårfjerning, dersom du finner ut at det er det du er mest komfortabel med, er hårfjerningskrem! Smør på, la det være i 6min og alle hårene forsvinner! Super lett og man slipper alt av røde nupper og det slitet. :) You do you! Heier på deg

• Liker 2
Skrevet
Anonymjente20årene skrev (6 minutter siden):

Noe som funker supert for hårfjerning, dersom du finner ut at det er det du er mest komfortabel med, er hårfjerningskrem! Smør på, la det være i 6min og alle hårene forsvinner! Super lett og man slipper alt av røde nupper og det slitet. :) You do you! Heier på deg

På kremen står det:

Hårfjerningskrem: Fjerner hårene ved hjelp av en krem som løser opp selve strukturen i håret, og gjør at det smuldrer opp. Kremen og hårene skylles av med vann eller skrapes av. Hårfjerning ved hjelp av krem varer vanligvis 1-3 dager.

Det må jo være genialt istedet for å barbere rundt rogna og lisskaren, klitt og folder der det er vanskelig å komme til...

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

På kremen står det:

Hårfjerningskrem: Fjerner hårene ved hjelp av en krem som løser opp selve strukturen i håret, og gjør at det smuldrer opp. Kremen og hårene skylles av med vann eller skrapes av. Hårfjerning ved hjelp av krem varer vanligvis 1-3 dager.

Det må jo være genialt istedet for å barbere rundt rogna og lisskaren, klitt og folder der det er vanskelig å komme til...

Ja det var en skikkelig life changer for meg!

Er så lett at det gjør for vondt eller i etterkant ikke blir så fint likevell med voksing og/eller barbering. Voksing varer riktignok lengre men det gjør ganske vondt og krever tid/penger.

Anbefales virkelig å prøve dersom man ikke har gjort det! Funker også fint andre steder

• Liker 1
Skrevet
Anonymjente20årene skrev (3 minutter siden):

Anbefales virkelig å prøve dersom man ikke har gjort det! Funker også fint andre steder

Den skal jeg nok prøve, jeg ser Veet har den, så det er nok et bra produkt... Det som er så hærlig å være glatt er jo vinden som kjæler med utstyret, man blir jo litt rar nå det skjer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...