Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne jeg har sett på som ei god venninne i mange år. Hun er og har vært viktig for meg. Vi bor ikke i samme by nå, men hun er i byen her på besøk med familien sin flere ganger i året. Jeg har ikke vært hos henne etter at korona brøt ut, men har jo truffet henne i byen hvor jeg bor når hun har vært her.

Problemet er at jeg føler jeg er i ferd med å miste henne, iallefall som god venn. Føler hun forsvinner gradvis, kontakten blir mer og mer sjelden, og jeg syns det er så leit. Jeg kan ikke tviholde på henne heller, kontakten må jo gå like mye begge veier.

Jeg bruker masse energi til å tenke på dette, og er generelt lei meg. Kan noen være så snille å legge kort på dette vennskapet? Vil hun helst ha meg på avstand? Eller er det tilfeldig at det er sånn nå? 

Anonymkode: c1093...16a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende hun er gjennom en tung periode, men det kan hjelpe å spørre henne om hva det er som skjer. At dere ikke har vært med hverandre etter korona brøt ut kan vel ha noe med smittesituasjonen og nærkontakt, men det er vel mulig holde digital kontakt. Spør henne direkte som over mld, om noe er galt og om hva som skjer. vær ærlig.

Selv om det kan føles  som hun forsvinner, trenger det ikke være for evig, men kan være periode før dere en gang senere får bedre kontakt med hverandre igjen og det skjer en type ny oppblomstring i vennskapet som begge vokser stort av.:)  

Anonymkode: 72273...73d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg trekker kun ETT kort! 

Du fikk Queen of pentacles:) 

Anonymkode: d11c7...92f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som betyr? 

Anonymkode: 07f82...94e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som betyr? 

Anonymkode: 07f82...94e

Det lurte jeg også på, er ikke så god på å tolke tarotkort😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk❤️ Hadde du kunnet skrive litt om hva det kortet betyr i min situasjon? 😊

AnonymBruker
Skrevet

La henne gå. Sert pris på de gode minnene, er det meningen at dere skal være venner, så kommer hun tilbake når hun er klar. ❤️

Anonymkode: 25fb1...557

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 21.59):

Det kan hende hun er gjennom en tung periode, men det kan hjelpe å spørre henne om hva det er som skjer. At dere ikke har vært med hverandre etter korona brøt ut kan vel ha noe med smittesituasjonen og nærkontakt, men det er vel mulig holde digital kontakt. Spør henne direkte som over mld, om noe er galt og om hva som skjer. vær ærlig.

Selv om det kan føles  som hun forsvinner, trenger det ikke være for evig, men kan være periode før dere en gang senere får bedre kontakt med hverandre igjen og det skjer en type ny oppblomstring i vennskapet som begge vokser stort av.:)  

Anonymkode: 72273...73d

Takk for svar😊 Er dette generelle råd, eller noe så «ser», får opp? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La henne gå. Sert pris på de gode minnene, er det meningen at dere skal være venner, så kommer hun tilbake når hun er klar. ❤️

Må spørre deg også om dette er noe du «ser» eller får opp? Eller om det er et generelt råd som ikke har noe med klarsynthet/ evt kortlegg å gjøre? 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Må spørre deg også om dette er noe du «ser» eller får opp? Eller om det er et generelt råd som ikke har noe med klarsynthet/ evt kortlegg å gjøre? 😊

Er intuitiv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er intuitiv.

Ok😊 Jeg føler ikke selv at dette er ei venninne jeg skal la gå. Det føler jeg blir for voldsomt. Jeg har nylig hatt en hyggelig og nær samtale med henne, og ingenting tyder på at vi skal la hverandre gå. Om jeg skjønner det rett, så er det nok heller mye som foregår i livet hennes nå, som gjør at det ikke er så lett å ta opp telefonen og ringe så ofte. Men jeg skal ha ordene dine i bakhodet. Vennskapet har gradvis endret seg etter hun fikk kjæreste, så det kan også være en av årsakene til mindre kontakt. Men skal tenke på det du sier, at dersom det er meningen vi skal være venner, så kommer hun sterkere tilbake❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok😊 Jeg føler ikke selv at dette er ei venninne jeg skal la gå. Det føler jeg blir for voldsomt. Jeg har nylig hatt en hyggelig og nær samtale med henne, og ingenting tyder på at vi skal la hverandre gå. Om jeg skjønner det rett, så er det nok heller mye som foregår i livet hennes nå, som gjør at det ikke er så lett å ta opp telefonen og ringe så ofte. Men jeg skal ha ordene dine i bakhodet. Vennskapet har gradvis endret seg etter hun fikk kjæreste, så det kan også være en av årsakene til mindre kontakt. Men skal tenke på det du sier, at dersom det er meningen vi skal være venner, så kommer hun sterkere tilbake❤️

Jeg mente ikke å «bryte» vennskapet altså, men la henne gå i form av at du slipper kontrollen og lar henne ta styringen over når og om hun ønsker kontakt ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mente ikke å «bryte» vennskapet altså, men la henne gå i form av at du slipper kontrollen og lar henne ta styringen over når og om hun ønsker kontakt ❤️

Ja da skjønner jeg😊 Ja det gir mening, takk for rådet, det skal jeg prøve å gjøre❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge tarot :)

Det ble tårnet, det er et litt dårlig kort. Det pleier å følge en krise med dette kortet, den kan være stor, liten eller personlig. Skuffelse, tap. Virkeligheten din raser litt sammen, men du vil snart se at det åså kan være en befrielse. For sånn du har det nå er kanskje verre enn å ta et oppgjør.

Anonymkode: f2776...173

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan legge tarot :)

Det ble tårnet, det er et litt dårlig kort. Det pleier å følge en krise med dette kortet, den kan være stor, liten eller personlig. Skuffelse, tap. Virkeligheten din raser litt sammen, men du vil snart se at det åså kan være en befrielse. For sånn du har det nå er kanskje verre enn å ta et oppgjør.

Åjsann😯 La du det kortet på vennskapet jeg beskrev, eller på meg generelt? Jeg har egentlig lenge vært i en personlig vanskelig situasjon i forhold til helse, og dermed også medfølgende problemer på andre sider ved livet, siden alt blir så begrenset. Følte nesten kortet kunne stemme på meg og mitt liv, og ikke bare på det vennskapet? 

Gjelder dette her og nå/ litt tid tilbake? Eller fremtid? Tror ikke jeg orker mer skuffelser og tap enn jeg allerede har opplevd😔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Åjsann😯 La du det kortet på vennskapet jeg beskrev, eller på meg generelt? Jeg har egentlig lenge vært i en personlig vanskelig situasjon i forhold til helse, og dermed også medfølgende problemer på andre sider ved livet, siden alt blir så begrenset. Følte nesten kortet kunne stemme på meg og mitt liv, og ikke bare på det vennskapet? 

Gjelder dette her og nå/ litt tid tilbake? Eller fremtid? Tror ikke jeg orker mer skuffelser og tap enn jeg allerede har opplevd😔

Nei jeg la ett generelt kort på her og nå, tenkte problemet med vennen din opptok mye av tankene og dagen din så jeg gjorde det sånn :) Jeg kan ikke gå nærmere inn på direkte spørsmål, jeg er ikke ennå så god på tarot. Jeg kan legge på fortid, nåtid og fremtid :)

Fortid, der får jeg opp ti sverd: Du befinner deg på et mørkt sted, bunnen, livet føles urettsferdig. Dette er slutten på noe, og veien dit er smertefull. Det krever forståelse for situasjonen av deg og det vil kreve mot. Kortet indikerer åså i et svik.

Nåtid, myntenes ridder: Du vil erobre nye marker, men du må først gjøre kjedelige men viktige oppgaver. Du kan miste litt synet på hva som virkelig er målet. Kanskje lytter du ikke til fornuft, ofte kan man bli litt egoistisk i jakten på dette målet.

Fremtid, tre begre: Dette er bra, kortet står for fremgang og personelig seier. Du føler deg lykkelig og trygg. kortet viser ofte til familie (eller venner) og lykken er knyttet til de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...