Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg en elektrisk tannbørste og de koster jo alt fra 199 kr til 4999 kr. Er det slik at det vil være lurere å kjøpe en til f.eks 1500 kr istede for 199kr fordi den har div funksjoner eller pusser den til 199kr uten noen funksjoner like bra?

Anonymkode: d5b45...93f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en billig med dyrt børstehode. 

Vet ikke om den har vært bedre dyr. Det er jo kosten som betyr noe, tror jeg.

Anonymkode: edbdd...8ea

AnonymBruker
Skrevet

De billig har ofte elendig batteritid og bruker evigheter på å lades opp (24 timer +/-). I tillegg vil dyrere tannbørster ha flere funksjoner og derfor er det ikke alle børstehoder som passer til de billigste typene (nå snakker jeg utfra oral b sine elektriske tannbørster og tannbørstehoder, har ikke erfaring med andre merker). Har du råd og mulighet til det så ville jeg absolutt ikke gått for den aller billigste hvis jeg var deg, men jeg mener også at det er overflødig å bruke mer enn 2000,-. 

Anonymkode: c07c4...0e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte Oral B Genius X (betalte vel 1500 på tilbud på Clas Ohlson). Den har forskjellige innstillinger, så den børster annerledes ved sensitive tenner f.eks. Jeg synes den er bedre enn veldig billige modeller. 

Anonymkode: ee909...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Det er i alle fall verdt å betale mer for gode soniske tannbørster, god batteritid, og enkel lading.  

Utover det betaler man gjerne for mange funksjoner man ikke bruker, og fancy tilbehør. 

Enig i grensa på 2000 som forrige AB nevner. 

Anonymkode: 54185...ad6

Skrevet

Du trenger ikke bruke 2000, men bruker du 500 er jeg ikke sikker på om du vil bli så fornøyd. Mitt krav til elektrisk tannbørste er at den har tilstrekkelig med pussebevelegsler pr minutt, og for min egen del er kravet at den skal ha over 50000. Apper og fancy farger og innstillinger trenger de fleste ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til en konkret tannbørste? 
har sett på oral b genius X til 1955kr. (1450kr med rabattkode)

Skrevet

Jeg kjøpte en til 499,- og den gjør en helt fin jobb. Jeg vet ikke hva jeg skal med noe mere enn det denne gjør. Den har to trinns hastighet og sier ifra hvis jeg er for hardhendt. Jeg lader den en gang hver 4. uke ca. 

AnonymBruker
Skrevet

De rundt 500-600 er best. De har alt du trenger, men uten det unødvendige.

Anonymkode: c8adb...72a

Skrevet

Jeg bruker en oral B til ca 600,- og synes den fungerer bra nok for meg. Batteriet holder en ukes tid og den lades natta over. Er på min andre nå... den forrige fikk kortere og kortere batteritid, så tenkte det var greit med en ny. Trenger ikke en med appstyring og som piper/blinker når jeg skal skifte posisjon, har pusset nok osv 😅

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg gå for pro eller genius? Synes jo det ser artig ut med app, spesielt siden jeg ikke alltid er så flink å huske på tannpussen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...