AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Jeg har sopp i underlivet og det svir skikkelig at noe kommer innenfor skjedeåpninga. Jeg satte nettopp inn en canesten tablett, og det svir som bare rakkern! Jeg klarte ikke dytte den særlig langt inn, og man skal jo ikke bruke applikatoren som gravid. Noen andre som har opplevd at det svir noe sykt av å sette inn denne? Nå føles det også som om den blir dytta ut, men jeg klarte ikke få den inn noe lengre.. aauuu Anonymkode: bc0f8...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Klarer du virkelig ikke å dytte den lengre inn? Anonymkode: 023ad...c33
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sopp i underlivet og det svir skikkelig at noe kommer innenfor skjedeåpninga. Jeg satte nettopp inn en canesten tablett, og det svir som bare rakkern! Jeg klarte ikke dytte den særlig langt inn, og man skal jo ikke bruke applikatoren som gravid. Noen andre som har opplevd at det svir noe sykt av å sette inn denne? Nå føles det også som om den blir dytta ut, men jeg klarte ikke få den inn noe lengre.. aauuu Anonymkode: bc0f8...bf6 Midlertidig smerte. Det er som når du tar vekk en vorte eller fjerner en flis uten hjelp fra andre - tenk «dette går over om x sekunder og jeg er et rasjonelt menneske som er i stand til å innse at kraftig midlertidig økning av smerte vil medføre lavere sum ubehag over tid». Og så bare gjør du det. Det er lov både å banne, grine og rope. Alt noe alle andre har opplevd i løpet av livet. Anonymkode: 2c7aa...184
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Prøv å ta noe rømme oppi der. Melkesyrebakterier kan kanskje roe det litt ned. Anonymkode: b632e...028
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Klarer du virkelig ikke å dytte den lengre inn? Anonymkode: 023ad...c33 Jeg prøvde nå, men den stopper liksom, og jeg blir svimmel og kvalm av smertene. 😕 klarer ofte ikke få inn en tampong riktig heller Anonymkode: bc0f8...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Midlertidig smerte. Det er som når du tar vekk en vorte eller fjerner en flis uten hjelp fra andre - tenk «dette går over om x sekunder og jeg er et rasjonelt menneske som er i stand til å innse at kraftig midlertidig økning av smerte vil medføre lavere sum ubehag over tid». Og så bare gjør du det. Det er lov både å banne, grine og rope. Alt noe alle andre har opplevd i løpet av livet. Anonymkode: 2c7aa...184 Ja, den er inne nå. Men svir like mye etter 20 minutter... Anonymkode: bc0f8...bf6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 Det finnes tabletter du kan svelge mot sopp. Kanskje det er bedre for deg? Anonymkode: a9641...b4a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sopp i underlivet og det svir skikkelig at noe kommer innenfor skjedeåpninga. Jeg satte nettopp inn en canesten tablett, og det svir som bare rakkern! Jeg klarte ikke dytte den særlig langt inn, og man skal jo ikke bruke applikatoren som gravid. Noen andre som har opplevd at det svir noe sykt av å sette inn denne? Nå føles det også som om den blir dytta ut, men jeg klarte ikke få den inn noe lengre.. aauuu Anonymkode: bc0f8...bf6 Skulle bruke den engang å svidde noe inni H.... noe det ikke hadde gjort før. Viste seg jeg hadde herpes..å at vagetorier irriterte det Anonymkode: fac01...a04
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det finnes tabletter du kan svelge mot sopp. Kanskje det er bedre for deg? Anonymkode: a9641...b4a Hun er gravid. Anonymkode: 023ad...c33
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 Forresten yoghurt naturell er trygt å bruke Anonymkode: fac01...a04
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 Bruk applikatoren. Det er virkelig ikke noe problem, så lenge du er forsiktig. Anonymkode: 7db7f...d45
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 Oppdatering fra ts her.. Jeg klarte å dytte den litt lengre inn før jeg sovna, og nå svir det heldigvis ikke lengre. Men kjente med fingeren i morges at den fortsatt var der, men hadde smuldra opp litt. Hvor lang tid tar det før den er helt smuldra opp, etter deres erfaring? Anonymkode: bc0f8...bf6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppdatering fra ts her.. Jeg klarte å dytte den litt lengre inn før jeg sovna, og nå svir det heldigvis ikke lengre. Men kjente med fingeren i morges at den fortsatt var der, men hadde smuldra opp litt. Hvor lang tid tar det før den er helt smuldra opp, etter deres erfaring? Anonymkode: bc0f8...bf6 Tar noen dager, forvent å få rester i trusen Anonymkode: fac01...a04
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar noen dager, forvent å få rester i trusen Anonymkode: fac01...a04 Oppdaga det i dag😅 takk for erfaringene som er delt her. Anonymkode: bc0f8...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå