Gå til innhold

Så en gammel flamme i dag, der stikker i meg enda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med verdens beste mann, vi har ett nydelig barn sammen og har det gått på alle mulige måter. Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg så en ekskjæreste i dag, det verste var at han ikke var en "ordentlig" kjæreste en gang,  mest en sommerflørt som jeg var vanvittig forelsket i. Jeg så han med konen sin i dag da jeg var utenbys pga jobben. Det stikker i meg enda, og jeg sitter med en klump i magen. Jeg har så dårlig samvittighet for det jeg føler nå. Jeg har virkelig verdens snilleste mann, vi har ett nydelig barn sammen, jeg burde ikke føle dette akkurat nå. 

Hva gjør jeg? Hater meg selv for dette. 

Anonymkode: 1a88a...787

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av! Jeg tenker på en flørt støtt og stadig. Ikke noe krise det, har ikke tenkt å ligge med han liksom.

Anonymkode: 093a2...d90

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk mer på det? Tror alle har opplevd dette, det forsvinner om en dag eller to.

Anonymkode: cb838...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Alle har jo blitt avvist og gjerne av  mange. Selv om man går videre, betyr ikke det at de ikke har et emosjonelt grep på én. Du er heldig som ikke har han i samme by. Verre om man må trampe oppi tidligere flammer til dagen. 

Anonymkode: f2530...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en, men har lært å anerkjenne det uten at det betyr at jeg vil et annet sted. 
Har også klart å tenke at jeg er heldig som har fått oppleve en slik himmelstormende kjærlighet. ❤️

Anonymkode: 21197...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...