Gå til innhold

Skikkelig gode shaker og barer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingen spesielle anbefalinger, bortsett fra at du bør variere proteinbarene så mye som mulig fremfor å hamstre en sort. Jeg gikk ned mye i vekt på å erstatte lunsj med bar for en del år siden (i kombinasjon med vanlige og varierte middager), veldig effektivt for å gå ned i vekt, men jeg fikk så grusom avsmak fra de barene jeg spiste at jeg knapt klarer å spise noen proteinbarer mer. 

Av shakes har jeg ikke smakt så mye godt, men husker at jeg fikk smake litt på en fra Herbalife hos en venninne (cookies and cream? Cookie dough? Eller noe lignende) for mange herrens år siden og den smakte faktisk veldig godt. Men aner ikke om det er noe som fortsatt finnes. 

Jeg synes de proteindrikkene som man får kjøpt ferdig blandet, på ulike flasker eller drikkekartonger smaker mye bedre enn de man blander selv. Husker at de solgte de på treningssenteret og at jeg alltid kjøpte en slik som belønning etter å ha trent. :P 

Anonymkode: 15218...2c6

Setter opp ukesmeny for å få mest mulig variasjon inn :) Prøver også å finne flere slike lavkalori-supper osv. da jeg ikke er så glad i søtsmak og flere uker på masse shaker osv. som smaker søtt blir nok litt mye. Skal sjekke ut ferdigblanda også! 

Anonymkode: 6923d...bb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...