AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Del Skrevet 19. mai 2021 Finnes det? Må gå på lavkalori-kur et par uker og forrige gang jeg prøvde en shake, var en fra Nutrilett for 10+ år siden som smakte forferdelig. Har noen tips til gode kurer man kan kjøpe på apotek/i fysisk butikk (bor i Oslo, så det meste av butikker bør være tilgjengelig). Anonymkode: 6923d...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Del Skrevet 19. mai 2021 Det går an å leve på lavkalori på skikkelig mat..... Anonymkode: 76bb2...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Del Skrevet 19. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det går an å leve på lavkalori på skikkelig mat..... Anonymkode: 76bb2...846 Det er jeg fullstendig klar over, men dette er pålagt av sykehuset da jeg må raskt ned i vekt for en operasjon, derfor etterspør jeg hvilke shakes, supper, barer mm. som faktisk er gode Anonymkode: 6923d...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 19. mai 2021 #4 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg syns Herbalife sine shaker smaker godt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Del Skrevet 19. mai 2021 4 minutter siden, Jodi said: Jeg syns Herbalife sine shaker smaker godt 🙂 Takk for tipset! Har du noen å anbefale? 😊 Anonymkode: 6923d...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Del Skrevet 19. mai 2021 Tror ikke dette er svaret du ønsker deg, men hvorfor ikke lære deg et par-tre forskjellige smoothier? Rene råvarer og du vet akkurat hva du spiser. Anonymkode: ff98d...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 19. mai 2021 #7 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tipset! Har du noen å anbefale? 😊 Anonymkode: 6923d...bb1 Tja, det er vel litt smak og behag, men jeg liker best mint chocolate og kaffe latte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Del Skrevet 19. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke dette er svaret du ønsker deg, men hvorfor ikke lære deg et par-tre forskjellige smoothier? Rene råvarer og du vet akkurat hva du spiser. Anonymkode: ff98d...daa Jeg har veldig god kontroll på kosthold generelt, har gått ned 10 kg på to måneder og spiser kun sunn, ren mat, men det er dessverre ikke et alternativ de neste ukene. Flere oppskrifter på smoothier etter operasjonen er lurt da, drikker det flere ganger i uka 3 minutter siden, Jodi said: Tja, det er vel litt smak og behag, men jeg liker best mint chocolate og kaffe latte. Tusen takk, skal sjekke de ut! Anonymkode: 6923d...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #9 Del Skrevet 20. mai 2021 Noka har en pastamiddag som er helt grei. Jeg har ikke prøvd alle typene de har, men av de jeg har prøvd var det en favoritt. Det hjelper å spise maten av og til, istedenfor å drikke den. Anonymkode: 80fbc...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Del Skrevet 20. mai 2021 Barer har ofte mye kalorier og vil ikke holde deg mett lenge. Da er det bedre spise et måltid med linser og grønnsaker, da kan du spise mye Anonymkode: d906a...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Del Skrevet 20. mai 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Noka har en pastamiddag som er helt grei. Jeg har ikke prøvd alle typene de har, men av de jeg har prøvd var det en favoritt. Det hjelper å spise maten av og til, istedenfor å drikke den. Anonymkode: 80fbc...be9 Takk for tipset, har bestilt inn litt diverse shaker og barer nå, men kjenner at jeg må kjøpe flere middagsting. Er begrenset hvor lenge man orker å drikke og spise søte ting til middag liksom. 4 hours ago, AnonymBruker said: Barer har ofte mye kalorier og vil ikke holde deg mett lenge. Da er det bedre spise et måltid med linser og grønnsaker, da kan du spise mye Anonymkode: d906a...e03 Igjen, jeg må dessverre. Anonymkode: 6923d...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk for tipset, har bestilt inn litt diverse shaker og barer nå, men kjenner at jeg må kjøpe flere middagsting. Er begrenset hvor lenge man orker å drikke og spise søte ting til middag liksom. Igjen, jeg må dessverre. Anonymkode: 6923d...bb1 Ja, det er litt problematisk å skulle leve på søtt. Anbefaler å blande med kaffe (sjokolade eller vanilje) for variasjonen. Du kan også lage pinneis av shake. Jeg ha opp raskt, men jeg var ikke motivert. Bra du lager en plan. Anonymkode: 80fbc...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Del Skrevet 20. mai 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er litt problematisk å skulle leve på søtt. Anbefaler å blande med kaffe (sjokolade eller vanilje) for variasjonen. Du kan også lage pinneis av shake. Jeg ha opp raskt, men jeg var ikke motivert. Bra du lager en plan. Anonymkode: 80fbc...be9 Ser at Noka er på tilbud hos Vita nå, så stikker og shopper litt senere Kaffe var lurt, har allerede tenkt å bruke kakao i shakene (kjøpte vanilje, såpass nøytralt at jeg kan stappe andre ting i den). Spiser sjeldent de samme tingene mer enn to ganger i måneden, så blir rart med såpass lite variasjon. Alt for helsa 😆 Anonymkode: 6923d...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser at Noka er på tilbud hos Vita nå, så stikker og shopper litt senere Kaffe var lurt, har allerede tenkt å bruke kakao i shakene (kjøpte vanilje, såpass nøytralt at jeg kan stappe andre ting i den). Spiser sjeldent de samme tingene mer enn to ganger i måneden, så blir rart med såpass lite variasjon. Alt for helsa 😆 Anonymkode: 6923d...bb1 Lykke til Og husk det er lov med litt krydder også. Anonymkode: 80fbc...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #15 Del Skrevet 20. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Igjen, jeg må dessverre. Anonymkode: 6923d...bb1 Barer er ikke lavkalorimat, er poenget mitt. Om du må gå på lavkalori kan du like godt spise mye grønnsaker og linser. Hvem sier at barer er lavkalori? De forstår ikke ernæring. Anonymkode: d906a...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #16 Del Skrevet 20. mai 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Barer er ikke lavkalorimat, er poenget mitt. Om du må gå på lavkalori kan du like godt spise mye grønnsaker og linser. Hvem sier at barer er lavkalori? De forstår ikke ernæring. Anonymkode: d906a...e03 Jeg skal ta det opp med ernæringsfysiologen som ba meg om å spise barer, tenkte å spørre om jeg kan spe på med litt fisk og grønnsaker for å gi maten mer fylde uansett. Tar ikke så tungt på det da det uansett kun er snakk om et par uker heldigvis Har nå kjøpt en del ulike barer fra Quest, supper fra Allévo og måltider/gryteretter fra Noka. Kommer tilbake med reviews da jeg regner med at en eller annen annen person kommer til å google dette om noen år 😆 Anonymkode: 6923d...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #17 Del Skrevet 20. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal ta det opp med ernæringsfysiologen som ba meg om å spise barer, tenkte å spørre om jeg kan spe på med litt fisk og grønnsaker for å gi maten mer fylde uansett. Tar ikke så tungt på det da det uansett kun er snakk om et par uker heldigvis Har nå kjøpt en del ulike barer fra Quest, supper fra Allévo og måltider/gryteretter fra Noka. Kommer tilbake med reviews da jeg regner med at en eller annen annen person kommer til å google dette om noen år 😆 Anonymkode: 6923d...bb1 Uff, du har fått en tosk av en ernæringsfysiolog. Du kan alltid spise barer, men det betyr at du må spise mindre fordi de er kaloririke. Anonymkode: d906a...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #18 Del Skrevet 20. mai 2021 Barer er vel en grei måltidserstatter innimellom fordi man har god oversikt over eget kcaloriinntak når man spiser det. Men å bare spise det i ukesvis høres ikke så veldig greit ut. Jeg synes nutriett premium dark chokolatebar er god. Den holder meg faktisk mett lenge når jeg spiser en sånn til lunsj. Har heller ikke prøvd meg på shaker nå fordi jeg synes de smaker dårlig. Synes også det er vanskelig å bli mett på flytende føde. Anonymkode: bbe5d...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Del Skrevet 20. mai 2021 Noka sjokoladeshake er skikkelig god hvis du mixer den i blender så den får skikkelig milkshakekonsistens 😊 Anonymkode: 48e97...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #20 Del Skrevet 20. mai 2021 Har ingen spesielle anbefalinger, bortsett fra at du bør variere proteinbarene så mye som mulig fremfor å hamstre en sort. Jeg gikk ned mye i vekt på å erstatte lunsj med bar for en del år siden (i kombinasjon med vanlige og varierte middager), veldig effektivt for å gå ned i vekt, men jeg fikk så grusom avsmak fra de barene jeg spiste at jeg knapt klarer å spise noen proteinbarer mer. Av shakes har jeg ikke smakt så mye godt, men husker at jeg fikk smake litt på en fra Herbalife hos en venninne (cookies and cream? Cookie dough? Eller noe lignende) for mange herrens år siden og den smakte faktisk veldig godt. Men aner ikke om det er noe som fortsatt finnes. Jeg synes de proteindrikkene som man får kjøpt ferdig blandet, på ulike flasker eller drikkekartonger smaker mye bedre enn de man blander selv. Husker at de solgte de på treningssenteret og at jeg alltid kjøpte en slik som belønning etter å ha trent. Anonymkode: 15218...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå