Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har planer om å gifte meg på nytt. Vært gift 1 gang tidligere. Må fylle ut skjema ett skjema ang skifte osv.. får ex mann greie på at jeg gifter meg på nytt? Får han noe brev om det siden jeg må oppgi hans navn flere steder?

Anonymkode: 3aee5...08f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har planer om å gifte meg på nytt. Vært gift 1 gang tidligere. Må fylle ut skjema ett skjema ang skifte osv.. får ex mann greie på at jeg gifter meg på nytt? Får han noe brev om det siden jeg må oppgi hans navn flere steder?

Anonymkode: 3aee5...08f

Nei, det tror jeg ikke, men tør ikke si 100%. Tror det kommer noe ann på hvor lenge dere har vært skilt. Tror hvis det er under 2 år, så må han signere på at alt mellom dere er delt. 

Anonymkode: 8ae52...9d8

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å gifte seg på nytt, når man har lovet og brutt løftet én gang før?

• Liker 1
Skrevet
Chiubi skrev (29 minutter siden):

Hva er poenget med å gifte seg på nytt, når man har lovet og brutt løftet én gang før?

Hva er vitsen med å sitte på KG og være skinnhellig og nedlatende ?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (33 minutter siden):

For en kommentar, hva vet du om hva hun har gått igjennom. J e g tok mitt ekteskap alvorlig, men ble rundlurt av eksmann, sikkert fler som har det.. 

Anonymkode: edd6a...7d6

• Liker 3
Skrevet

Eksen får ikke vite noe så lenge skilsmissen er ferdig.

Skrevet
intexus40 skrev (57 minutter siden):

Hva er vitsen med å sitte på KG og være skinnhellig og nedlatende ?

Som jeg skulle skrevet det selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hans navn. Det er ditt, som du står fritt til å bytte ut igjen. 

Anonymkode: 71612...a66

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er under 2 år siden skilsmisse får eksen vite det, fordi han må bekrefte at skiftet er ferdig.

Er det over 2 år får han ikke beskjed. Det er fasit, gjorde det nylig selv :) Her var der 5 år mellom så ingen beskjed gikk til eksen.

Til dere skinnhellige, tror ikke dere hadde reagert på samme måte om vold, fysisk eller psykisk, hadde vært inni bildet. Det var det for meg, og jeg er glad jeg kom meg vekk. Jeg giftet meg på nytt fordi jeg elsker mannen min. Det er ikke ekteskapet som var problemet. Det var at eksen endret seg helt etter bryllupet. Alt kan ikke forutses. Jeg er glad for at jeg er frisk i dag, og at jeg fant riktig mann til slutt.

Anonymkode: 6ed4d...e85

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...