AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Del Skrevet 19. mai 2021 Fenty Beauty kommer til Norge. Endelig! 27. mai blir merket lansert hos Fredrik & Louisa. https://www.minmote.no/skjoennhet/sminke/a/0KmyvB/naa-kommer-fenty-beauty-til-norge Har veldig lyst til å prøve gloss bomb'ene. Hørt mye bra om de. Noen av dere som har erfaringer med produktene fra før? Eller er det noe dere har lyst til å teste? Anonymkode: 274fb...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Del Skrevet 19. mai 2021 Noe nytt? Fortell hva som er så kult med det? Anonymkode: 40be1...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Del Skrevet 19. mai 2021 Spennende! 😍 har hatt lyst til å prøve Fenty lenge. Anonymkode: 6bba9...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe nytt? Fortell hva som er så kult med det? Anonymkode: 40be1...58d Rihanna sitt eget merke. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spennende! 😍 har hatt lyst til å prøve Fenty lenge. Anonymkode: 6bba9...90a Ja, virkelig. 😀 Anonymkode: 274fb...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Del Skrevet 19. mai 2021 Foundationen er veldig fin for de den fungerer for, den ble litt for tørr for meg da jeg prøvde den, og jeg fant heller ikke perfekt farge - men ser ikke bort fra at jeg kan prøve igjen nå som jeg kan se på fargene live etterhvert. Gloss Bomb likte jeg godt rent produktmessig, men jeg var så plaget med at min "lakk" gloss (oste rett og slett ut av hylsen i hytt og vær) og klisset til lommer og vesker og alskens så jeg kastet den.. Anonymkode: 942cc...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg har prøvd gloss bomb, mislikte veldig. Anonymkode: ff0ec...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 19. mai 2021 #7 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg har bare testet pudder og foundation som jeg kjøpte hos Sephora, men jeg ble skuffa 😕 Visste ikke at det var et kjent merke før nå, bare likte innpakningen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Del Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Foundationen er veldig fin for de den fungerer for, den ble litt for tørr for meg da jeg prøvde den, og jeg fant heller ikke perfekt farge - men ser ikke bort fra at jeg kan prøve igjen nå som jeg kan se på fargene live etterhvert. Gloss Bomb likte jeg godt rent produktmessig, men jeg var så plaget med at min "lakk" gloss (oste rett og slett ut av hylsen i hytt og vær) og klisset til lommer og vesker og alskens så jeg kastet den.. Anonymkode: 942cc...9a7 Håper du finner en perfekt farge til deg da. Og så kjedelig ang glossen. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har prøvd gloss bomb, mislikte veldig. Anonymkode: ff0ec...947 Så dumt! Rosa Dartle skrev (6 minutter siden): Jeg har bare testet pudder og foundation som jeg kjøpte hos Sephora, men jeg ble skuffa 😕 Visste ikke at det var et kjent merke før nå, bare likte innpakningen 😄 Synd du ble skuffet. 😔 Anonymkode: 274fb...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 19. mai 2021 #9 Del Skrevet 19. mai 2021 Tror jeg tester kremblush kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Del Skrevet 19. mai 2021 Fnuggolina skrev (12 minutter siden): Tror jeg tester kremblush kanskje Den ser fin ut. Anonymkode: 274fb...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå