AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Hvilken kjole kjøpte dere, og hvordan er kvaliteten på stoffet og stingene? Anonymkode: a8103...690
Miss-Grey Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken kjole kjøpte dere, og hvordan er kvaliteten på stoffet og stingene? Anonymkode: a8103...690 Ikke kjøp usett. De plaggene jeg har fra By Malina er av grei kvalitet, men ikke imponerende. Jeg har ikke hatt brudekjole fra By Malina selv, men har observert at de ofte selges ubrukt på Finn og Tise. Selgeren oppgir som regel at de «valgte en annen kjole». Tenker at det kanskje er årsaker til dette?
Sandie Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Jeg kjøpte en ByMalina brudekjole i modellen Eloise. Sendte etter den fra Boozt.com Jeg var ikke helt fornøyd med kvaliteten så det ble retur. Stoffet var ok, men ganske tynt og ble fort litt krøllete. Blondene på ermene var imidlertid nydelige. Anbefaler å ikke kjøpe usett, (selv om det gikk helt fint å returnere den til Boozt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå