AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Skrevet 19. mai 2021 Og fant nakenbilder og "dirtytalk" fra 6 mnd tilbake. Vi var sammen på dette tidspunktet. Fant ingenting om at de faktisk hadde gjort noe på dette tidspunktet eller møttes, men virket som om det hadde vært noe før jeg kom inn i bildet for et år siden. Bør jeg la det gå? Vil jo nødig innrømme at jeg snoket, men når alle mine tidligere kjærester har vært utro så klarte jeg ikke å dy meg... vet jeg har vært dum og angrer som en hund! Anonymkode: 6fb8b...ef6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. mai 2021 Jeg ville ALDRI latt det gå. Anonymkode: aa335...c2d 59
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 Jeg hadde nok innrømmet til kjæresten at jeg hadde snoket (selv om det ikke er greit). Det er absolutt ikke ok at han har hatt den type samtaler mens dere har vært sammen. Selv hadde jeg nok spekulert i om det hadde vært noe mer, men det vet man jo ikke med mindre man spør. Legg kortene på bordet og ta den vanskelige samtalen. Forholdet blir ikke bedre av at man går bak ryggen på hverandre eller lar være å konfrontere. Anonymkode: 886d8...5c0 14
powerpuffen Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 (endret) Jeg hadde latt det gå. Det er 6 måneder siden og antakeligvis har han skjerpet seg siden da, selv om det er uakseptabel oppførsel. Det eneste du beviser ved å konfrontere dette er at du selv ikke er til å stole på når du har snoket på mobilen. Men jeg hadde vært litt oppmerksom i etterkant. Endret 19. mai 2021 av Sprinkle 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Jeg tenker at det er kun du selv som vet om du skal la det gå eller ikke. Jeg personlig hadde nok tatt det opp med han, og kunne vært villig til å la det gå om jeg følte forholdet generelt var bra, og han hadde en forklaring som jeg kunne levd med. Men du bør kjenne etter hva magefølelsen og intuisjonen din forteller deg. Anonymkode: 41cde...0a0 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 Kan legge til at det var hun som var mest "på", sendte nakenbilder og spurte tydelig om hjelp til å dekke behovene sine. Han har stort sett svart at han håper at hun får hjelp av noen, men også at hun var fin og se på. Jeg elsker han over alt i verden, vi har nettopp kjøpt hus sammen og planlegger barn, så vil ikke ødelegge alt nå, men ble så fryktelig usikker av alt dette. Siden det er 6 mnd siden siste kontakt så håper jeg jo at han har tenkt selv at dette var uakseptabelt, men jeg vet ikke. Vi har egentlig verdens beste forhold, og jeg aner ikke hvorfor jeg snoket i utgangspunktet... Anonymkode: 6fb8b...ef6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan legge til at det var hun som var mest "på", sendte nakenbilder og spurte tydelig om hjelp til å dekke behovene sine. Han har stort sett svart at han håper at hun får hjelp av noen, men også at hun var fin og se på. Jeg elsker han over alt i verden, vi har nettopp kjøpt hus sammen og planlegger barn, så vil ikke ødelegge alt nå, men ble så fryktelig usikker av alt dette. Siden det er 6 mnd siden siste kontakt så håper jeg jo at han har tenkt selv at dette var uakseptabelt, men jeg vet ikke. Vi har egentlig verdens beste forhold, og jeg aner ikke hvorfor jeg snoket i utgangspunktet... Anonymkode: 6fb8b...ef6 TS, du har jo allerede bestemt deg...men prøv å være ærlig med deg selv: Tror du at det var det eneste tilfellet? Tror du at det ikke skjer igjen? Er det lurt å få barn med han nå? Jeg ville vært veldig ops på det nå. Det er ikke greit å snoke, nei, men det unnskylder ikke det han har gjort. Anonymkode: aa335...c2d 20
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 Han drev på sånn 6mnd inn i forholdet? Da skal man jo liksom være forelsket og ikke ha øyne for noen andre. Hvis han lekte med sånt da, hva stopper han i å gjøre det igjen når hverdagen med hus og barn og kjas og mas blir kjedelig og slitsom? Ta det opp med han, fortell hva du har vært utsatt for i forhold før og forklar hvorfor du trenger at han gir deg trygghet på at det er bare du som betyr noe. For å si det sånn, det er mye lettere å snu nå enn om noen år og noen barn. Anonymkode: f3edf...f6a 28
Floater Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 Lytt til din intuisjon, det er kun du selv som vet om du skal la det gå eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 Han har vært utro mot deg. Og gått bak din rygg. Hvordan vet du at han ikke gjør det samme nå? Anonymkode: 26bdb...588 11
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #11 Skrevet 19. mai 2021 Hvor lenge hadde dere vært sammen da det skjedde? Hvilket stadie var dere på? du skriver hun var mest på, han håper hun får hjelp av noen til å tilfredsstille sine behov, han sier hun er fin. for meg høres det ut som om han prøver å avvise henne på en høflig måte. Anonymkode: 8aedb...693 10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #12 Skrevet 19. mai 2021 Du må velge enten å la det gå eller gjøre det slutt. Hvis jeg hadde fått vite at mannen min hadde snoket i min telefon hadde jeg følt at det var et stort tillitsbrudd. Og vært usikker på om jeg klarte å stole på han igjen. Forholdet hadde ikke vært det samme i lang tid etterpå. Kanskje aldri. Anonymkode: 939c7...77c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #13 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor lenge hadde dere vært sammen da det skjedde? Hvilket stadie var dere på? du skriver hun var mest på, han håper hun får hjelp av noen til å tilfredsstille sine behov, han sier hun er fin. for meg høres det ut som om han prøver å avvise henne på en høflig måte. Anonymkode: 8aedb...693 Ca 1 år hadde vi vært sammen da. Vi bodde ikke sammen på dette tidspunktet, det skjedde rett etterpå, og ettersom jeg kan se så har de ikke hatt kontakt etter han flyttet til meg. Anonymkode: 6fb8b...ef6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #14 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han drev på sånn 6mnd inn i forholdet? Da skal man jo liksom være forelsket og ikke ha øyne for noen andre. Hvis han lekte med sånt da, hva stopper han i å gjøre det igjen når hverdagen med hus og barn og kjas og mas blir kjedelig og slitsom? Ta det opp med han, fortell hva du har vært utsatt for i forhold før og forklar hvorfor du trenger at han gir deg trygghet på at det er bare du som betyr noe. For å si det sånn, det er mye lettere å snu nå enn om noen år og noen barn. Anonymkode: f3edf...f6a Det var ca 1 år inn i forholdet. Det er nettopp dette jeg er usikker på. Han vet jeg er usikker, har spurt han gjentatte ganger før vi kjøpte hus om han var helt sikker på at han ønsket dette og om han var sikker på at det var meg han ville leve med. Og han har gjentatte ganger sagt at han ikke kommer til å savne spenningen rundt andre damer. Men dette gnager litt likevel merker jeg. Jeg føler egentlig ikke at han vært utro, men definitivt gjort noe som ikke er helt innafor. Anonymkode: 6fb8b...ef6 2
Kattekusken Skrevet 19. mai 2021 #15 Skrevet 19. mai 2021 Bedre å si at du snoket og ta den samtalen så snart som mulig etter min mening. Hemmelighetskremmeri er ikke oppskriften på et godt samliv 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #16 Skrevet 19. mai 2021 Jeg er mest bekymret for at jeg kommer til å fortsette å snoke hvis jeg bestemmer meg for å la det gå.. og la det tære på meg i lang tid. Jeg bare klarer ikke å få meg selv til å si noe. Har prøvd i hele kveld men jeg bare klarer ikke. Men jeg vil så veldig, uten at det skal ende i en forferdelig krangel.. Ts Anonymkode: 6fb8b...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #17 Skrevet 19. mai 2021 Han lar også telefonen ligge og slenge uten tastelås overalt og hele tiden, så kunne sikkert sjekket 4 ganger daglig om jeg ville. Han prøver ikke å skjule noe virker det som. Ts Anonymkode: 6fb8b...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #18 Skrevet 19. mai 2021 Jeg ville tatt det opp med ham. Før dere får barn! Men hvorfor har han fortsatt disse meldingene? Det ville bekymret meg mer.. om det er 6 mnd siden, og det ikke er mer kontakt, hvorfor spare på bilder og dirty meldinger? Så han kan fortsette å kose seg med det? Ikke greit! Anonymkode: dce27...e0f 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #19 Skrevet 19. mai 2021 Du må få dette ut av din verden. Si det til han. Ja, det var galt av deg å snoke, men det var også galt av han å gjøre det han gjorde. Snakk med han isteden for å anta. Du komme til å bli så usikker på han og forholdet hvis ikke du snakker ut om det nå. Anonymkode: da827...b18 3
Mango Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 Hell to the no,! Hadde jeg funnet noe sånt hadde jeg trykt det i trynet hans, det der er langt større tillitsbrudd enn snoking. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå