Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 2 år. Han sier han ønsker seg barn, men bare ikke nå. Han sa i fjord at vi skulle begynne prøvingen neste år, altså det året her, men nå har han endret mening. Nå må jeg vente 1 år. Han er 36 og jeg 28. Han sier at han vil ha før han er 40, men det han ikke tenker på er at det ikke er så alt for lenge til og at det kan hende vi kommer til å bruke lang tid. Prøver å fortelle han det, men da får jeg tilbake at det må vi ikke tenke på. Han er ikke så gira på å prate om det, og han sier at han ser for seg kun et barn. Jeg har sakt at dette med barn er veldig viktig for meg og at jeg ikke ønsker å vente alt for lenge. Skikkelig sårende å høre at han ikke ønsker barn med meg nå. Vi har alt på stell, men jeg trur han er livredd av tanken på å få barn. Hva tenker dere? Det jeg skulle ønske var om han kunne gitt meg litt mer konkret tidspunkt. 

Anonymkode: 08ba7...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel skrekken for det ukjente? Jeg følte meg heller ikke klar for å bli far. Samtidig når jeg sammenlignet meg med menn rundt oss, stod ikke jeg noe tilbake i forhold til dem. Hverken i forstand, modenhet eller økonomi. 

Det dreide seg mye om å være redd for å miste det livet jeg hadde. 

Jeg var 32 når jeg fikk barn. Vi trodde som dere at vi kunne få barn når som helst om vi ville. Men det ble en lang prosess, mange år. Det eneste jeg angrer på nå er hvorfor startet vi ikke før. 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke ok at han ensidig bryter avtalen dere hadde om prøving, uten en veldig god begrunnelse! Her ville jeg presset på for svar, for det kan være at han egentlig ikke vil ha barn - men han vil ha deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha kun ett barn, da? 

Anonymkode: ada4b...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner dilemmaet ditt. Mange menn trenger noen år på å modnes til tanken om barn. Jeg var sånn, ville veldig gjerne ha barn men trengte tid til å bli klar for det. I ettertid ser jeg det var bare dumt, jeg burde bare hoppet i det, men det ble nå engang slik. Tre år brukte jeg. Hilsen mann 50 med tre herlige barn.

Anonymkode: 84c7c...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...